Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

3 timer!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
4 timer per dag
Tungur Knivur
  • 0
alt fra 6-11... men gjennomsnitt circa 9.

Gjør lekser da, de kommer først, og hvis jeg har prøve, så spiller jeg ingenting, leser hele dagen Klarer meg fint på skolen for det =)
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Depends.. Ca. 1-2 timer på hverdager og i helgene spiller jeg altfor mye...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Det har vært ca 10 timer hver dag i det siste (pluss til kl 6 om morgennen i helgene) fordi jeg prøver å bli nr 1 i BF heroes...

Er nr 14 btw

Og når jeg gjør lekser o.l. så spiller lillebroren min (han er faktisk god da...)
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
2 timer i gjennomsnitt
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
2,5 timer
  • 0
Jeg spiller circa 4 timer.

Men på videon med Angry German Kid står det at han spiller Counter Strike, men han spiller egentelig Unreal Tournement.
I was frozen, today!
  • 0
Sa ikke Soraki at dere IKKE skulle skrive foreksempel 4-7 timer?

"2. Det skal oppgis kun et tall. Dvs. at man ikke kan skrive f. eks. "Jeg spiller 3 - 5 timer hver dag" Skriv gjennomsnittet og hvis du ikke er sikker så gjør ikke det noe "
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
30 min
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hm...Nesten ikke noe nå, siden jeg ikke har noen kule spill for hånden...Men hvis jeg har et, blir det vell rundt 2 timer
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg vet ikke helt egentlig, men sånn cirka 2-3 timer +- på hverdager kan jeg regne med. Alt etter om jeg er med venner, gjør endel lekse osv.

I helgene kan je gnå opp i 5-6 timer dagen (+-)

Så vil vell si sånn cirka 4 timer i gjennomsnitt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
3,5
Don't tell me to get a life, i am a gamer and i have several lives
  • 0
Varierer veldig fra uke til uke, og jobbtider. Men daglig kan det være opptil 3 timer på kveldstid. I helger kan det fort bli mer, hvis det ikke skjer noe spesielt kan jeg sitte over 5 timer, med eller uten kompiser.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det kommer selvsagt an på lekser og sånt. I dag hadde jeg en stor lekse, så jeg har bare spilt i ca. 30-60 min i dag. Men vanligvis blir det mer.

Så jeg sier 3 timer.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg spiller rundt 9t hver dag
  • 0
Medel på vardagar är väl 4 timmar per dag medans medel på helger kan ligga på 8-10 timmar per dag.

Detta varierar dock oerhört mycket då jag vissa veckor har mer att göra i skolan än andra.
.
  • 0
Jeg spiller fra 1-3 timer om dagen, men det går selvfølgelig opp og ned.

Nå som det kommer så vanvittig mange bra spill de neste månedene, kan du regen med at snittet går endel opp, spesielt i hegene.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
1 time
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Tror to timer i gjennomsnitt
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
2 timer
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Ca. 3 timer vil jeg tro.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
3 timer tenker jeg
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ca. 5 timer tror jeg, sitter ikke med stoppeklokke heller
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!