Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenkte jeg burde skrive noen ord om BondeLANd jeg også nå som jeg har kommet meg etter høstferien, fra en 31 åring som aldri har vært på LAN før sitt synspunkt.

Jeg og Zaney ankom snåsa stasjon rundt kl ni om morgenen og ble der plukket opp av vår privatsjåfør Bernt Erik :) Deretter ble vi henvist til <TB> sine plasser og det var bare å begynne å koble ledninger og gjøre seg klar til flere dagers intens spilling, lek og moro.

Det første som slo meg når vi ankom, var hvor vennlige og hjelpsomme arrangørene var (skjønte jo at Bernt var det, men de andre også), og hvor hyggelig arrangørene var generelt. Alle mine spørsmål ble svart vennlig på og hjelp ble gitt der hjelp trengtes. Det må jeg si var urolig bra! Aplaus til dere!

Så var det bare å benke seg ned, og ertterhvert som dagen gikk kom flere og flere folk med maskinene sine, og stemningen begynte å ta seg opp, og når kvelden kom og lyset ble slukket i salen var det sannelig helt fullt på omtrent alle plassene, og man kunne høre rop som: "Din noob!" "Bak deg! BAK DEG!" Etc. Med andre ord LAN'et var i full gang.

Noe av det morsomste med lanet synes jeg var å få møte de andre i <TB> som jeg har snakket med over VT og ledd og tullet med før. Det var morsomt å sette ansikter på kjente. Jeg var også med på 20 kompoen, og må si (skryte, skryte) at jeg endte opp med en andreplass. Jeg registrerte på et tidspunkt i kompoen følgende ordveksling rett før en av de fysiske øvelsene: -Person 1-"Det blir jo fryktelig vanskelig for de voksne, da" -Person 2- "Hva mener du med de voksne? Det er jo bare han" (meg altså) Hehe.

Jeg kunne skrevet masse mer om BondeLANd 2008, og kanskje gjør jeg også det senere, men foreløpig vil jeg oppsummere med at det var en veldig bra og morsom opplevelse, og synes synd på dere som ikke kunne komme, for dette var noe jeg gjerne gjør igjen, selv om jeg er eneste "voksne" som er der. Har aldri tenkt å bli voksen uansett ;)
  • 0
Tusen hjertelig takk for din fine blogg

Veldig glad for at du hadde det fint og det var veldig moro å treffe dere. for med mange, mange timer på vt, så var det ekstra moro å kunne ta dere i hånden og hilse på dere på skikkelig vis.

Jeg ble imponert over dine egenskaper i 20-kampen, for der var det litt av hvert dere måtte igjennom og ikke bare spilling

Vi kommer til å arrangere et nytt LANparty i vinterferien og da blir det enda større og forhåpentligvis bedre. Da vil jeg nok en gang ønske dere velkommen og kanskje kommer det flere fra <TB>
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det var en glede å knive deg
(må bare mobbe litt)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lol, Kronoz Proudface?

Men bra blogg
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
BondeLANd virker som en suksess fra alles munner Skulle tydeligvis ha vært der!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Meg og Arkus hadde planlagt å komme men så fant vi ut at det var for langt og at det var en uke etter vår høstferie

Jeg misunner alle sammen som var der og håper at jeg også kan komme en vakker dag
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Bra blogg
Gleder meg til neste LAN jeg
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Artig å møte alle i TB ja! Jeg var der også og det kommer en blogg om ikke lenge ;) Digget LANet og jeg skal være med å arrangere til vinteren!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Bra blogg Moobeastie

Og utrolig moro å høre at du synes vi i crewet var så hyggelige å hjelpsomme som vi hadde håpet å være
Hjelper mye på humøret, og viljen vår til å ville fortsette å arrangere LAN for dere ^^

Håper å se dere, hele gjengen komme tilbake neste gang
  • 0
Vi kommer! Vær trygg! Jeg hjelper til! Men jeg trenger å spille, så litt hjelp og litt spilling så blir alle fornøyde!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!