Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg planlegger å la håret vokse, men jeg hater den fasen før det begynner å bli langt når det boller seg
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Jeg bruker ikke voks kommer ikke til å bruke voks og har heller aldri brukt voks. Jeg bare vasker det med god shampo
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Testa ut renatien... (149 kr)
Har hatt den i 6 uker og over halve boksen er igjen.
Så du må bruke ekstremt mye for å kunne bruke den opp en på et par uker.
  • 0
Bra blogg ^^ Synd at jeg ikke kan hjelpe deg med problemet..
En Fuego!
  • 0
Bruker ikke du voks, Gamer123? Neida..
Love is our resistance!
  • 0
Jeg hater voks! Det er smør. Men som du sier så trenger man voks for å ikke se helt... ja, piip ut. Det er mange som ikke trenger voks også da, men.

Hvis du bruker en boks på to uker bør du bruke mye mindre ivertfall. Husk at hårer antagelig blir og ser veldig fett ut hvis du bruker alt for mye. Sier ikke at du bruker for mye. Jeg anklager ingen. Jeg har min ivertfalle i en måned. Kanskje to? Har ikke skjekket slik at dette er helt hundre prosent rett, men har den mer enn en en måned ivertfall.

Et annet alternativ er å bruke Coca Cola. Ja, du leste rett. Jeg tror det var bandet Return som brukte det på 80-tallet. Sto i VG for sikkert et år siden.

Her jeg bor koster den bare 165kr.

Lagt til 2009-02-17 16:31:
Siterer Andzel:
Bruk den som er på H&M koster 59 og er den beste jeg har hatt i håret.


Hva heter den? Er det H&M merke da eller?
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer TommyK:
Testa ut renatien... (149 kr)
Har hatt den i 6 uker og over halve boksen er igjen.
Så du må bruke ekstremt mye for å kunne bruke den opp en på et par uker.


Ellers så har man bare langt hår.

Jeg ELSKER å klippe håret mitt, er så digg når man slipper å bruke et kvarter på å få håret til å se bra nogelunne bra ut. Når det er kort tar jeg litt voks drar det igjennom håret, buster det til der det trengs. Voila! Klar til å dra ræva med meg til skolen.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Bruker ikke voks, jeg er eneste som er inn
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Hehehe jeg bruker renati jeg også, Kjipt for meg også å ikke bruke no voks, ser ut som en gorillaape uten det, men poenget er at du bruker
for store doser, bruk mindre som meg, jeg har hatt boksen i 10 måneder nå, altså snart et år å jeg har fortsatt halvparten. Bruk mindre som meg så sparer du de 400 kr i måneden, Klipp deg like kort som meg mann å du trenger bare et lite dypp med fingeren i voksen også bruk det om dagen, Hvis du gjør det tror jeg ikke du trenger å klage på sveisen din igjen
  • 0
jeg bruke voks vær dag og jeg har kort hår.
og jeg tar litt vann i håret mitt og litt voks.
og da trenge du ikke så mye voksi håret lenger.
og jeg er enig med craye.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!