Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenk det, nå er jeg søren meg blitt 36 år og føler meg gammel utvendig. Da jeg var i Oslo på torsdag og skulle til å si farvel til Carl Thomas, oppdaget han noen av mine små grå hår ved siden av ørene. Dessverre synes jeg de små grå har kommet vel kjapt i det siste og disse er et tegn på at man ikke kan lure seg unna alderen.

Men igjen, jeg er 36 år og elsker å spille spill. Jeg har fire barn og føler inne mellom at alderen innvendig kanskje ikke er på tur mot 40. Om det er spillingen, barna eller madammen som selv er syv år yngre enn meg vet jeg ikke, men godt er det i alle fall.

Å snakke med personer som er 14-15 år går like bra som om det var personer på samme alder. Derfor føler jeg at via gleden å spille spill, snakke om spill m.m. gjør at jeg er ung til sinns.

Nå har jeg nettopp stått opp (fikk sove ut på i dag) etter en fin natts søvn og gleder meg til å starte på nok en dag. I går fikk jeg Pure og i dag skal jeg og sønnen min spille det. Han har lenge ønsket seg spillet etter at jeg har presentert han for noen fete trailere fra spillet. Silje på sin side gleder seg til å sette seg ned med Englekræsj som et meget godt barnespill. Det blir en fin dag og vi skal kose oss, men familiefeiringen, den får vente til muligens til neste helg, for da er det et par dager til madammen har bursdag. Så slår vi sammen selskapene og feirer oss begge.

Nå skal jeg slappe av og kose meg sammen med familien min - det blir godt det!

Kos dere folkens og nyt helgen mens den er her!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt Erik! Alder er ingen hindring vet du, man blir bare klokere og klokere

Håper du fortsetter å være ung til sinns da
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Gratulere med dagen gammeln...
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Gratulerer med dagen!!
Håper du får en fin bursdagsfeiring og mange fine gaver!! Og en god kake av "Madammen" som vistnok en er mester i kakebaking!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
GRATTIS! Gratulerer med 36 års dagen!
Bare fortsett med å være ung til sinns!
Det er bra!

Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt Erik! Fint å høre at de små grå ikke stopper deg. Håper dere får en fin bursdags feiring hele gjengen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gratulerer med dagen!
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Intressant och bra blogg, Bernt Erik, jag får ta och gratulera! Grattis!
.
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, Bernt Erik! Godt at du føler deg ung, for 36 er da ingen alder Er sikker på at jeg selv kommer til å elske spill, i mange mange år fremover
  • 0
Gratulerer så mye med dagen!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Gratulerer så mye med dagen ja !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Grattis med dagen, er ikke ofte folk på 36 år har så stor interessse i spill som deg... men det er bare bra det.. kommer nok til og fortsette med spill når jeg og blir voksen;)
Gaming Is Great!
  • 0
Gratz med dagen
  • 0
Gratulerer så meget med dagen, kjære Bernt Erik!

Husk at det finnes ingen aldersgrenser innenfor spillverden som sier at du ikke kan spille mer når du blir x år gammel, så fortsett så lenge du er i stand til det!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, håper du får en super duper dag!!!

HIPP HIPP HURRA!
  • 0
Gratulerer med dagen, og så får du ha en flott helg!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Gratulerer med agen Bernt Erik!
Håper du får en fin bursdag
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt Erik. Husk at alder ikke betyr noen ting, det er hvor gammel man er til sinns som betyr noe. Skjønt, 36 år er jo skitgammelt, så hvis jeg var deg ville jeg forberedt testamente og så videre, you never know
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Gratulerer så mye, Bernt Erik! Husk at alder bare er et tall
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med Dagen Bernt Erik
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Gratulerer så mye med dagen Bernt!
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Gratulerer med dagen Bernt Erik.
Du er ikke eldre enn det du føler deg
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Gratulerer med dagen. Har selv Bursdag i morgen.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Gratulerer, Bernt Erik!
You're sleeping over, right?
  • 0
Gratulere Bernt Erik!!! Jeg hadde bursdag forrige søndag
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!