Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

hei.Sitter og spiller et spill,jeg ikke hadde noen forventninger til.Mht at det er sjelden vare at filmtitler blir bra spill.

men her funker det til de grader,jeg føler meg som jason der jeg knocker en kar helseløs,og spillet byr på litt tenking og,i det hele tatt synes jeg de som har lagd dette spillet burde få applaus.Er det noen andre med synspunkter om spillet så skriv da vel.Hilsen Thomaskill.Ps er det noen som tror at mercenaries2 blir dobbelt så bra som 1.Ps.2.Hadde de samme folka stått bak Alone in the dark,så kansje spillet hadde blitt så bra alle ønska at det skulle bli.
Thomaskill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
øøm ingen stor bokstav, avsnitt og en haug med tegnsettings feil.

Og skjønte ikke en dritt av bloggen, sry.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Var det meningen at dette skulle være en provoserende blogg?

Du har nemlig mangel på stor bokstav, feilskriving og fullstendig feil bruk av komma.

Har bare prøvd demoen til bourne spillet og jeg syntes ikke det var særlig bra, bortsett fra et par stilige kampscener.
Ellers skulle jeg tjent penger for å forstå denne bloggen.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Først har jeg litt konstruktiv kritikk til deg. Først og fremst er bloggen din altfor kort. Du skal ha mellomrom etter komma og punktum, og ikke bruk så mange kommaer. Del heller opp setningen i flere kortere setninger fremfor så mange kommaer.
Det lille du har skrevet var i og for seg relativt bra, men du må som sagt utdype deg mer.

Angående temaet er jeg alt annet en enig. Spillet var en gedigen skuffelse, repeterende og altfor kort. Uengasjerende historie og klønete design gjør ikke saken bedre.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hæ?
Det skal være mellomrom etter komma og punktum....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Sorry for at jeg gjør dere skoleflinke ille til mote.Jeg har skrive problemer i forhold til AdHd,som gjør at det går litt fort i svingende.Men for all del,skal prøve og ikke tråkke dere flinkisiser på tærne mer.
Thomaskill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
SKJERPINGS Oski! Du er pålagt å behandle våre medlemmer godt!

-LuXe
Hasta la-vista baby!
  • 0
Du Oski.Se på det siste du skrev der.Jeg siterer.Du å ha en jævlig ad-hd hvis du ikke kan skrive bedre.Er det god Norsk.Fy fan så opptatt folk var av at jeg skriver riktig,enn og konse om spilla isteden.
Thomaskill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Bahh du er patetisk..

Og du sier at jeg har dårlig norsk?! Du er feil mann til å si det!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Ta en titt her og her. Denne bloggen var bare rot. MANGE irriterende skrivefeil som drar ned bloggkvaliteten betraktelig samt lite innhold og forholdsvis lav kvalitet som gir et inntrykk av at bloggeren ikke tar dette seriøst.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vel enkel og grei blogg, men ganske så grei. har ikke spilt jason bourne spillet, men har tenkt på å spille det. Det ser ganske så greit ut, får vente til det er litt billigere da

Forresten har du prøvd Mercenaries 2 ennå, tror vel det har kommet ut når jeg skriver denne bloggen.
  • 0
Gi da mannen litt pusterom, han sier selv han har Adhd og han er daganske ny. Han burde få noen blogger til å komme seg opp på et visst nivå.

Når det er sagt var bloggen alt annet enn god...
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Ok, alle her, skjerpings. Rett og slett. Dere er pålagt å behandle alle medlemmer helt godt, og spesiellt du Oski!

Alle her som kommer med alt annet enn konstruktiv kritikk, dere vet hvem dere er, kan herved anse dere advart!
  • 0
Kan dokker se t hælvete å la folk være hvis de har skrivefeil? Ikke alle skriver flytende bokmål eller nynorsk eller hva dere foretrekker!! Noe som virkelig irriterer meg er det folk som går rett i angrep på skrivefeil, kommefeil å punktumfeil!!

Oski, ikke bry deg om dem...De tror bare de er bedre enn deg, noe de IKKE er!! Det eneste de gjør er å senke selv selv ned i dritten Du skriver som du gjør, ferdig med den saken

Men til topic nå hehe...
Testet demoen av Jason Bourne, men ble ikke særlig imponert av det. Synes det var knotete kontrollere og knotete kameravinkler. Ikke noe jeg ville anbefalt videre til noen for å si det på den måten.

Er nok noen som liker det, men det skal jeg ikke gå nærmere inn på
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!