Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vell, har gått en stund mellom denne og del 3 fordi jeg har hatt en del treninger og sånt. Del 4 nye muligheter. Nå er det ganske stor fare for å bli hekta, så: Leses på eget ansvar!

Nr. 4 Heli Attack 2

Spill spillet her: http://www.miniclip.com/games/heli-attack-2/en/

Ensforming og avhengighetsskapende er to ord som beskriver hele dette spillet. Hele vitsen er å løpe og hoppe rundt i et 2D landskap og plaffe ned helikopterer med forskjellige våpen. Du kan så og si holde på evig, spillet slutter når du dør og du kan ødelegge evig mange helikopterer. Du får et nytt våpen for hvert tredje helikopter, og det er så mange våpen at det vill ta tid å få prøvd alle. Det er nesten umilig og komme høyt på highscore listen fordi dette sillet krever at du har god tid. Dette spillet er noe man ikke drar fram hvis man bare skal spille 5 minutter før treninga.

Pluss: Lett og spille, varer leeeeeenge.

Minus: Simpelt gameplay, krever god tolmodighet.

Konklusjon: Det ultimate spillet å dra fram hvis du har KJEMPEGOD tid før du skal på trening.

Nr. 3 Yeti Sport Ylympics

Spill spillet her: http://www.prosieben.de/games_handy/onlinegames/yetisports/ga
mes/popup_game_ylympics/


Alle har eng gang spilt et Yeti sport spill og da mener jeg ALLE. Dette spillet er en slags samling på alle Yeti sport spillene i kronologisk rekkefølge. I spillet er det:
1. Pingu throw Her skal du time når pingvinen faller og treffe den riktig så den flyr så langt som mulig.
2. Orca Slap Her skal du kaste en snøball på en pingvin så den treffer best mulig på en blink.
3. Seal bounce Her skal man kaste en pingvin oppover to fjellsider og forsøke og komme så høy som mulig. På turen oppover kan pingvinen din treffe seler som vil slå pingvinen din høyere oppover
4. Albatross overload Her er meningen i "skyte" en pingvin opp i lufta så den treffer en albatross, du skal så styre albatrossen så langt som mulig før den går tom for energi.
5. Flamingo drive Vell, yeti sport sin lille golf versjon. Her skal du bruke en flamingo og denge den lille pingvinen så langt som mulig over hindringer og andre dyr.
Yeti sport er morsomt og alltid gøy og spille.

Pluss: God humor, god idé og et spill du bare må prøve.

Minus: Litt for mye pingvin, noen av øvelsene er litt kjedelige.

Konklusjon: Yetien er i toppform og slår mot nye høyder i dette spillet. Kjempe artig parodi på mange sporter.

Del 4 er nå ferdig!
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Heli Attack 3 pwnds. Du blir aldri lei. Men Yetisport er gøy 3 ganger og så er det frit kjedelig.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Har aldri spillt noen av dem, men jeg skal nå
My Brain...
  • 0
Hehe, fin måte å bli kjent med nye spill osv med topp 10 lister
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Husker jeg spilte yetisports da jeg var liten.
Et herlig gjensyn!
Men jeg synes Heli Attack ikke var like bra som de tidligere spillene i bloggserien din.
Bolle?
  • 0
GameDestroyer: Heli attack er et spill jeg og kompisen min brukte veldig mye tid på når jeg var litt mindre, vekker gode minner. Syntes det forstatt er fett, satt 1 time igår og spilte det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Heli attack er det tøffeste spillet ever da
2 cool 4 school
  • 0
jeg husker at vi spilte mye heli attack 2 ja.

synes ikke 3 var like god.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!