Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer The Silent Assassin:
Det kunne du vel anmeldt hvis du er hundre prosent sikker på at du eller noen andre meldte deg på?
I know (går ut fra at du glemte å skrive ikke der). Men som sagt gadd jeg ikke å bruke mer tid på det. Det var vel noen titalls kroner, men ikke verdt tiden det ville tatt å først kontakte Tele2, så forbrukerombudet og slikt. Det er ingen vits i å anmelde noe slikt alene, men forbrukerombudet kan hjelpe deg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bestilte en gang en låt fra Jampa. Lastet den ned, men fikk ingen sang, men de trakk faen meg ca. 100kr... Jævla dritt..
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer The Silent Assassin:
Det kunne du vel anmeldt hvis du er hundre prosent sikker på at du eller noen andre meldte deg på?
I know (går ut fra at du glemte å skrive ikke der). Men som sagt gadd jeg ikke å bruke mer tid på det. Det var vel noen titalls kroner, men ikke verdt tiden det ville tatt å først kontakte Tele2, så forbrukerombudet og slikt. Det er ingen vits i å anmelde noe slikt alene, men forbrukerombudet kan hjelpe deg.


Tenk at jeg overså et helt ord. Det var flaut.
Nei, jeg hadde trolig latt vær å kontakte verken Tele2 eller forbrukerombudet hvis noe slik hendte meg. Det er selvsagt ikke verdt all tiden du må bruke på det, men hvis dette hadde pågått over lengre tid kunne det faktisk blitt store summer ut av det og da er jeg ikke så sikker på at jeg ville latt det gli forbi på den måten.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Folk som kjøper slike ting er bare dumme! F.eks: Vil du ha denne vakre peisen som bakgrunnsbilde, Send SMS " PEIS" til 2243...

Hvem er så dumme at de betaler mange penger bare for å ha en peis som bakgrunnsbilde?! De kan jo bare dra til sine besteforeldre og ta bilde der
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
"Vil du motta hotte bilder fra GR-redaksjonen? Send "GReat" til 2040!"
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er vel mest tolvåringer som ser på MTV i norge, og man kan vel si at reklamen appelerer veldig til deres interesser.
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
morra mi som gikk på en smell, fikk fullt av katteunger som slikke skjermen hennes "rein"
Gaming Is Great!
  • 0
PRON!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Oh, yeah Noral! Oh yeah!

PS: Pass på ungene dine Bernt, ikke la dem se på MTV med mobiler i hånden
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Hehe - du kan være trygg på at jeg vil følge med når den tid kommer Neivler

Heldigvis har ingen av dem noen mobil ennå, men det er nok et tidsspørsmål før det kanskje skjer... Men inntil videre får de ikke noe mobil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Slike reklamer har tatt helt av i det siste. "SEND SMS "RUMPE" TIL BLABLA, OG FÅ MASSE RUMPER PÅ MOBILEN DIN". Tragiske greier
  • 0
hehe.....jeg er en mann som ikke sier nei til litt fersk rumpe... men når det kommer til penger så er jeg ganske gjerrig...om man vil ha rumpe eller litt av hvert, så fins det en del på nettet..
Im only here for the beer.
  • 0
I did *wink*
O.O
  • 0
bra blogg bernt.

jeg for min del er fornøyd med mobilen jeg har, og slike ting er for nye til den hehe

men kjønner mange faller for den, selv har jeg aldri vært med på slikt tull. men kjenner folk som har.

send rompe til dominique. og få et bilde som vil ødelegge deg for resten av livet -_-
Bygones
  • 0
Sikkert noen som syns det er verd å betale 90,- uka for å se på litt rompe ;)

For min del er det heldigvis uaktuelt ;)
Ja, det er meg.
  • 0
Har du sånne veninner som lar deg "låne" rumpa deres? Du er jammen heldig

Jeg har aldri betalt for noe til mobilen, som har blitt raklamert for. Sånne bilder osv, er jo bare idiotisk i og med at det er lett å skaffe gratis. Spill og lignende er noe annet.
  • 0
Dama til venstre ser jo f@en meg ut som Michael Jackson
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
ikke la barnene dine se på mtv i det hele tatt, den har nokk skylden av at de ungdommene vi har i dag er slik som de er i dag
Bygones
  • 0
Hehe, her i gården er ikke jeg den verste.

En jeg kjenner lå hjemme på sofaen en dag, syk, og så på TV. Programutvalget på formiddagen var av det mindre oppfinnsomme og tvilsomme slaget så ha svitsjet over på en konkurranse der man skulle sende inn svaret på en rebus. Han ble så hektet og sendte inn masse meldinger, men vant selvfølgelig aldri. Aldri hadde telefonregningen vært så høy

Syke syke verden.

Tenk hvis man hadde brukt de pengene til solidaritet til andre land? Kanskje ikke så gøy, men det blir noe bra ut av pengene uansett.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
LOL, når det kom en reklame om å sende "bål" til 2422 holdt jeg seriøst på å le meg i hjel
"samle alle vennene dine til dette kule bålet!".
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Synes det er teit, og dessuten burde det ikke være lov, for på mange slike reklamer står det med knøttliten skrift nede i hjørnet at hvis du bestiller det, kjøper du et abonement hvor du må betale en formue, som bare kan stoppes av at du sender en hvis melding til et hvist nummer som du ikke får med deg den korte tiden reklamen varer.....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Selverfart Bernt? ;)
Ærlighet varer lengst, men du bli faan ikke rik av det!
  • 0
Hehe - nope, enn du
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Med en gang jeg så den Sms Rumpe reklamen eksploderte hodet mitt av latter. Fordi jeg hadde altid spøket med det.xD
Haters gon' hate
  • 0
Jeg ler... MYE!
Se, jeg skrev en Z-9-NG! :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!