Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det mulig? Postverket i Norge annonserte i dag sin nye logo, og jeg er neppe den eneste nerden som umiddelbart lurte på hvorfor i all verden de har valgt et bilde av Dødsstjerna i Star Wars som sitt nye image ut mot folk.

Nå kommer Posten til å bli forbundet med ondskap, massedrap, kolonisering, Darth Vader og et totalitært regime for alle oss 30-åringer i Star Wars-generasjonen. Og nå blir jeg ikke lenger overrasket når spill forsvinner i posten...
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
jeg tenkte mer POKEMON!!! (ballen...)

likte den gamle logoen... det blir liksom ikke det samme når du har en pokemon starwars crossover ting som logo på bilene...
  • 0
Det der er ikke dødsstjerna, det er helt tydelig at det er to pokeballer! Blir forsovet samme resultat likevell. De fanger posten vår som forsvinner uansett.

Skjønner ikke hva greia med at slike firmaer skal bytte logo er. Koster bare dritmye penger. Folk er jo allerede vant med den gamle logoen også. Ser rett og slett ikke noe poeng. Stygg var den også...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hmm... jeg syntes den minnet mer om Death Star. Med Pokèballer er jeg mer vandt med at "tingen" er på midten. Mens Death Star litt på skrått, klar til å sprenge driten bort fra Alderaan.

...Sleipe postfolk.
  • 0

...så posten er gått over til den mørke siden har de...vel det er ikke rart: alle vet jo at frykt ( diverse hunder rundt i landet elsker jo å angripe postbud..) går over til sinne( de der H****** hundeierne som ikke kan ha hundene inne når jeg kommer med posten!) fører til Hat ( Jeg hater alle mennesker så jeg nekter å levere viktige pakker tidsnok) fører til den mørke siden..

Er ikke det minste forundret. Har egentlig bare gått å venta på den der leeenge.

X-wings, ready to launch missiles? I see the mailman coming!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
HAHA, de tør ivertfall inrømme at de er onde
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Alle postmenn må begynne med slike drakter.
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
GØY
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
wtf??
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Så det var derfor PS3'en min brukte så lang tid på å kome frem.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Trenger ikkje å var tredve får å se likheiten mellom postens nye logo og dødstjernen

uansett så er det ein forferdleg stygg logo
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
Seriøst? Ny logo? Posten?
Den var jo gruelig stygg!


Er det andre enn jeg som har merket at vi har kun et eneste postlveringsfirma i hele Norge? Åpne bedrift, lag litt konkuranse, så skjønner kanskje posten at de ikke kan ha varene våre på lager i 5 dager før de sender dem.
Square Enix.
  • 0
Likte mykje bedre den gamle post logoen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Nobody can defeat Darth Vader!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
"kommer Posten til å bli forbundet med ondskap..."
Hva mener du med nå? Hvor har du vært alle disse årene?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
HAHA. Er vell ikke lenge før George Lucas saksøker Posten.

The mail has returned to the dark side
  • 0
"Turn to the dark side! Get your mail before all the others!"
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Syns også det ligna på en pokemon-ball...

Dødstjerna? Hm, hvorfor er jeg ikke overrasket? Men trodde de hadde gått over to the dark side for mange år siden...sånn egentlig...

Og var det forresten mange meningsløse millioner som dette idiotiske logoskiftet koset? Ja, guri, det finnes tydeligvis ikke mer fornuftige ting å bruke pengene på....
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
LOL! Hva skjedde med det posthornet som lignet på en kuk?

http://www.gamereactor.no/blog/suppeelsker/7783/

Denne logoen er da mye bedre!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ja har alltid visst det, og nå bare bekrefter dette bare mistanken.
Postkfolk er/har alltid vært, vil alltid være gale.
Eller så har de sett litt for mye på pokemon/star wars.
Bolle?
  • 0
hehe, bra blogg! dagbladet hadde en helside om dette i dag
  • 0
Posten, jeg velger dei!!
Bulbasaur kom tilbake, la Posten overta!
Og for den som lurer kostet den nye logoen 300.000.000kr.. Opp me hånden den som mener det var verdt pengen....


Eh.. Ingen..?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Siterer LuXe:
Alle postmenn må begynne med slike drakter.


                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!