Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har vært heldige, veldig heldige for å si det mildt. Ikke bare er Malin en snill og harmonisk baby, men hun sover hele natten uten å forstyrre oss. Faktisk har hun sovet natten igjennom siden hun var tre uker og det er ikke mange babyer som kan skrifte til en slik egenskap.

På dagtid er hun veldig blid og fornøyd og vi koser oss godt med henne. Hun gliser fra øre til øre og lager lyder som en baby på hennes alder skal gjøre. Selvsagt når hun vil ha mat eller føler at bleien er ubehegelig, så sier hun i fra, men utenom det er hun en hjerteknuser og et populært medlem av "The Gaming Family". Etter hvert skal jeg nok få henne med i spillingen vår, men nå er hun med meg om jeg sitter med rolige spill på PC-en eller spiller litt Wii med Wii-moten og da Boomblox som er et kongespill og hvor jeg kan stå med Malin i armene mens jeg spiller.

Ellers er Malin snart fem måneder og hun ligger i rute i forhold til resten av utviklingen. Nedenfor ser dere noen bilder som er tatt av Malin og vi er selvsagt veldig glad i henne!

Har du søsken som kan holde deg våken eller har gjort det når de var mindre?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
godt å hørra at den nyaste medlemen av familien ikkje holde deg våken om nettene
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
En stille baby er sjeldent, det må jeg si.
Håper ar Malin får en fin og god oppvekst
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Artig å se bilder! Hun var vel knapt 3 uker da jeg så henne sist! Hun (og kinnene) har vokst mye siden jeg så henne! Kommer på besøk en tur midt i september! ;)
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
søstra mi sov som en stein når hun var liten. Hun sov på foreldrene mine sitt rom, i en sprinkelseng. Så hun brukte å klatre ut av senga og krappe opp til mamma og pappa

Heldiggris du da! Slipper så mye spjåk og tull og tjohei
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
He, høres veldig koselig ut. Regner med at det er en fryd å ha et barn som lar dere sove om nettene! Å få henne interessert i spill tidlig er viktig vet du, så kan du få henne med på litt strategispill også. Blir man visstnok en bedre leder av .

Har ingen yngre søsken, men har en 6 - 7 år eldre bror(6 - 7 år ettersom når på året ). Jeg regner med at jeg plaget ham endel når jeg var yngre !
Square Enix.
  • 0
Høres så koselig ut Bernt Erik, og Malin har blitt utrolig søt! Du er heldig med at Malin sover om nettene!

Er det forresten bilde av Madammen??
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Takk for kommentarene folkens

Hehe - ikke bilde av madammen, men tanten til Malin og bildet med alle sammen samlet er det min bror som sitter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vi vet hvor hun har det fra Bernt.
Du og madammen er bare ekstremt gode foreldre, og jeg elsker dine personlige blogger. Way to go!

Må innrømme at jeg lo litt da jeg så tittelen. Den er seffølgelig ikke dårlig men litt morsom.
Malin vokser og vi er bortskjemte!
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Godt å høre at hun har det bra og at hun ikke holder dere våkne
Hvor gammel er hun?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hun blir fem måneder neste tirsdag og nærmer seg halvåret med stormskritt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Okei, har to søstre på 8 og 10 år, jeg, så de holder vell ikke akkurat noen våkne lengre...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Kult det ene bildet når begge spiller på DS som det ser ut som Virker som noen koselige barn
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Ikke sant zatzinki På det bildet er alle barna samlet sammen med min bror og DS-en er veldig populær. Den gamleste DS-en er litt ødelagt og gir et lilla bilde på toppen, men Emil som bruker den bryr seg ikke så mye av det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du er helt forferdelig supremeoverlord. Søren at ingen av modene er pålogget. Du er jo en spamer av VERSTE sort. Blir kvalm av deg.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Han er borte nå

Ellers har hun blitt forkjølet, men er fortsatt like blid og glad
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Staker liten, og for et humør skal man se lenge etter. Har svart på pm din.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Du, jeg synes han der *sønnen din* (2 fra venstre) ser utrolig mye eldre ut, enn de andre, Bernt!?!
"I want to die in my sleep like my father, not screaming like his passengers."..
  • 0
Hehe - jepp! Fra tidligere forhold vet du

Nei da, det er nok uten tvil brutter'n det ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Virker som en fin og god familie det der Bernt, heldig med den.
Og du viser barna den rette vei ser jeg *host host* DS *host*.
  • 0
Hehe - takk for det Snurreleif

DS-en er veldig populær den ja og blir flittig brukt av alle familiemedlemmene foruten Malin da, men hun ser interessert på når jeg spiller
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Så hun deltar ikke aktivt i spilling?
F.eks co-op spill, Wii e.l?

Merker at etter jeg fikk en kjæreste som ikke har noe i mot å hjelpe til i kampen mot Locusts eller combines, har spill-hverdagen blitt mye lettere ;)
  • 0
Dere er heldige ja en i klassen min har en lille søster som er Ca 4 månder gammel og hver gang han kommer til skolen sier han: jeg er så trøtt søstern min lar ikke meg eller noen andre i familien sove.

Hun er din etterkommer Håper henne blir en skikkelig gamer
Leafs Of Four It Some More.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!