Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ville bare lage en kort blogg om et spill jeg har bestilt;)

I dag så bestilte jeg, Oblivion Game Of The Year Edition. Spillet er til PS3 og koster 269'kr (338'kr med faktura og frakt). Spillet ble bestilt fra www.gamezone.no. De var de enste som kunne bestille spill for personer (trur jeg). Bare litt synd de ikke har det på lager, så det må bestilles.

Etter jeg har lest litt mere om spillet, så må jeg bare si at jeg gleder meg som en liten dritt unge. I tillegg så elsker jeg RPG. Spiller WOW (private server) atm. Så trur spillet faller i smak. Har ikke lagt merke til Oblivion spillet før egentlig. Visste ikke hvor bra det var før August.

I Game Of The Year utgaven, får jeg Shivering Isles (ca. 30 timer mer spilletid) og Knights Of The Nine (faction eller noe). I tillegg til Oblivion, som er et veldig svært spill.

Så om ca 1-2 uker så er spillet i mitt hus. Det skal bli en glede og spille Oblivion. Kan bare si at jeg gleder meg masse. Veit også at dere i redaksjonen har også sansen for Oblivion;)

MvH Robbern93:)
Gaming Is Great!
  • 0
Hvis du kjøper Oblivion til konsoll så må jeg si at det er noen små skuffelser i vente ... har spillet til PC og ble fort lei av det ... derfor har jeg moddet det skikkelig fullt med nye quester, factioner osv. og btw. Knights of The Nine er en quest line med ny ARmor osv. men Oblivion er et underholdene spill nevertheless ^^
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Du kommer definitivt ikke til å bli skuffet!
Spillet er verdt vær eneste krone!

Så det er bare å glede seg.
PS: Litt kort blogg.
Bolle?
  • 0
Gled deg! Oblivion er kanskje det kuleste spillet jeg har spillt noen gang! Du vet ikke hva slags opplevelser du har foran deg! Det er bare å GLEDE seg!!!

Og forresten, -Ulven- sa at konsoll versjonen var dårligere enn PC versjonen. Det er den ikke! Har spillet både til PC og PS3 og PS3-versjonen er best! Bedre kontroll og ingenting slår en god TV framfor en PC-skjerm!!!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Du kan glede deg
Klarer ikke å telle hvor mange timer jeg har spilt det spillet
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jonas A D: Du har rett i det du sier.
Du får oblivion, putter rett inn i konsollen å spiller, Enkelt.

Men noen ganger går det ann å blande det du sier. jeg har en 37' HD Tv med PC utgang.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
skulle ønske det var fredag og jeg satt og spilte det... skaffer det nok også på pc etterhvert, skal du se!... Oblivion FTW!!!
Gaming Is Great!
  • 0
Jeg sier bare en ting og det er at du har en fantastisk tid i vente. Jeg har hatt mange hundre timer med ren skjær fornøyelse med det spillet! Det er utrolig avhengighetsskapende
  • 0
omg, kommer ikke til og klare og sove nå
Gaming Is Great!
  • 0
Oblivion er et OK spill, men det blir fantastisk mye bedre med mods!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Du gleder deg som en liten dritt unge? Med eng elsk syke? Som skal kjø pe det til Play Stat ion3? Skal jeg slut te nå? . Kan godt være "dritt unge" skrives slik, men i mitt hode ser det emr normalt ut med drittunge . Bloggen var ellers av god skriftlig kvalitet!

Har Oblivion til PC, kjempebra spill. Det aller første jeg bør fortelle deg er dette: Du trenger IKKE ri til alle bynene eller stedene du skal til. Gå på kartet, så kan man "teleportere" til forskjellige steder(om jeg ikke husker feil) man tidligere har besøkt. Også bør du finne ut hvordan man legger ned ting FØR du begynenr å spille,man kan bli sinnsyk i hodet, akkurat på membranen, av å prøve å finne det ut.

Jeg gikk til slutt lei av Oblivion, så jeg brukte cheats og levlet løpehastigheten min til 300. Det var en dårlig idé, for da så jeg ikke hvor jeg løp . Så jeg nedgraderte til ca 160. Mye mer behagelig ^^. Etter det fikk jeg beskjed om at den ene Oblivionfilen var full av virus(hadde det til PC ) og ettersom jeg hadde gått lei, avinstalerte jeg det. Nå ligger det å samler støv .
Square Enix.
  • 0
Takk for komentaren Zechez, gleder meg fortsatt... men blir jo lei så klart;)
Gaming Is Great!
  • 0
Grattis med et godt kjøp, har brukt rundt 200 timer i cyrodil og bruker nok mange fler også
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Tør å påstå at Oblivion er tidenes beste spill...

Beste spillet jeg har prøvd
  • 0
TRETTI TIMER med spille tid på Shivering Isles?!
HAHA! Beste joken EVER!
:3
Det er langt mindre enn det, får en ærfaren spiller.
Knights of the Nine går unna på 3 timer :3
  • 0
Har også lyst på game of the year edition, men skal heller kjøpe spore på torsdag
  • 0
spør du meg så virker ikke spore så interisant, men noen som veit om noen andre/kommende RPG Spill til PS3? Hadde vært kjekt med flere lignende oblivion spill... ;)
Gaming Is Great!
  • 0
gothic 4... men tror ikke det kommer før om 1 år så... ellers et spennende actionrollespill "Rise of the argonauts"
  • 0
Annbefaler deg til å gå litt høyere opp i lvl før du begynner med Main quest'en.
Da blir spillet mye bedre.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ahh... Oblivion er et herlig spill! Jeg kommer til å starte å spille det igjen etter at jeg har fått ny pc (Et dritkjipt virus på dataen som slår den av..)
Bah!!?
  • 0
virus er kjipern deluxe
Gaming Is Great!
  • 0
etter å ha nedlagt 200 og noe timer på Oblivion må jeg bare gratulere deg med et bra kjøp!
Gleder meg nå til fallout 3, det er jo noe i samme gate?
Arneisback: 30 timer på shivering er en bra estimasjon synes jeg for hvermansen. Dersom du som en "ærfaren" spiller har kjørt gjennom det på mye kortere tid, så er vel ikke det så interessant.
  • 0
ja var et bra kjøp, men de var bestillings vare, å trur ingen hadde det i byn... så det tar 1-2 uker håper på og få spillet på lørdag fikk ikke det i dag, får det vertfall til neste søndag (bestilte det på søndag som var).... men litt ventetid får vi overleve
Gaming Is Great!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!