Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ville blogge litt, en stund siden sist nå. La oss gå rett på sak!

Saints Row 2 er her snart, eller om en stund. Oktober den 14, så kommer det til USA (er vi heldig har vi det rundtom 17 oktober i Norge).

Vil si at det nye Saints Row 2 spiller ser VELDIG, lovende ut. Alt er bygd opp. Saints Row var som en uslipt diamant, men nå har de pusset og slipt lenge for å få diamanten til å skinne. Å det ser ut som om de kanskje klarer det.

Grunnen til at jeg tror at Saints Row 2 kan bli en utfordring i forhold til GTA (GTA IV og Serien). Er på grunn av alt det nye. Customization er helt sykt nå. Du kan pimpe din egen gjeng. Det er tre nye gjenger for tur. The Brotherhood (biler/monster trucks), Sons Of Samedi (Dopfolk) og noen folk som sannsynligvis driver med ninja/slossing. Er ikke så sikker på den siste gjengen. De har ikke lagt trailer om den.

Kartet er også 40% større. Vis jeg ikke tar feil. Figuren din sier nå mye mer enn før. Han sier over 60, 000 replikker vis jeg ikke tar feil. I det forrige spillet sa han kanskje 3-7. Multiplayeren ser veldig artig ut. Litt lik som i fjor, men god variasjon.

Spør du meg så ble GTA-IV litt for seriøst. Kunne være kjedelig iblant. Multiplayeren overrasket meg ikke så veldig, men nå er jeg jo typen som liker Bling-Gangsta-Pimp spill vis jeg skal kalle det det. Saints Row 2 har også et bedre utvalg av kjøretøy. Dette inkluderer fly, helikoptere, motorsykler, båter, biler og vann scootere.

Så vis dere roter dere inn på www.gametrailers.com så kan dere se de nye trailerne (veit ikke om GR har de nyeste trailerne). Vertfall gå og sjekk de ut. Spør du meg så vinner Saints Row 2 i forhold til GTA-IV.

Over Og Ut!
~Robbern93

EDIT: Dere ser sikkert noen skrive feil;)

PS: Noen som veit om, PS3 spill er billig i Sverige? Skall dit på lørdag, tenker på om jeg skulle kjøpt med meg Oblivion.
Gaming Is Great!
  • 0
"Saints Row 2, Kan Det Knuse GTA?"
JA!
Altså, jeg mener, ALT er mulig... om det DKJER er noe annet...
Men jeg tror SR 2 vil bli et veldig bra bygd opp spill, men om det slår GTA i salgs tallene er ganske usannsynelig.
  • 0
veit bare at jeg skal prøve og få det taki, forhånsbestille det;)
Gaming Is Great!
  • 0
Personlig er jeg 99% sikker på at jeg vil like dette bedre enn gta IV.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Supert, da er vi enige, men noen som veit om ps3 spill i sverige? noen som har vært der i det siste?
Gaming Is Great!
  • 0
Grafikken er sikkert bedre i GTAIV, men alt det andre blir bedre i Sanit's Row 2.
I was frozen, today!
  • 0
GTA IV ble for min del alt for seriøst og dystert. Lite å gjøre, og den velkjente GTA-følelsen var nesten totalt vekk. De droppet nesten alt fra de tidligere spillene i serien til fordel for historien, med andre ord en total revolusjon i forhold til tidligere utgivelser. Dette ødela som sagt for meg. Rundet spillet et par ganer rett etter release, og har aldri rørt det siden.

I henhold til Saint`s Row har jeg aldri prøvd det da jeg ikke eier en 360. Jeg vet allikevel hva det er og jeg har sett mer enn nok av toeren til tro at dette spillet vil bli langt mer underholdende enn GTA IV. Det har ikke den seriøse undertonen og det ser ut som om valgmulighetene knuser Rocstars yndling.

Jeg tror ikke at spillet vil slå de tidligere spillene i GTA-serien, da jeg mener at disse er noe av det beste laget i nyere tid, og Vice-City står som mitt ynlingsspill i skrivende stund.

I salgstall er jeg relativt sikker på at SA 2 ikke har sjangs mot GTA IV, men det trenger ikke ha noen som helst relevans med kvaliteten til spillet av den grunn.
Spillet vil trolig ikke får i nærheten av like gode omtaler som GTA grunnet den enorme hypen i forkant av utgivelsen heller.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Runna Saints Row hos en kamerat som har xbox 360, vil vel si at det "The Silent Assasin" sier er akkurat det samme jeg mener med GTA IV, bra svart btw! ;)
Gaming Is Great!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Enig i at GTAIV ble for seriøst. Men det manglet også den følelsen av å stige i gradene. Du blir aldri "viktig" om du skjønner?

Uansett så tror jeg SR2 blir bedre enn GTAIV er.
  • 0
Siterer M:
Enig i at GTAIV ble for seriøst. Men det manglet også den følelsen av å stige i gradene. Du blir aldri "viktig" om du skjønner?

Uansett så tror jeg SR2 blir bedre enn GTAIV er.


Akkurat! Noe av gleden med tidligere spill var at man til slutt endte opp som "kongen på haugen". Å bygge opp et kriminelt imperium var det desidert sterkeste kortet til foregående spill.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Saint's Row vil aldri kunne knuse GTA i salgstall, som nevnt tidligere. GTA IV har for mange fans til det, men jeg tviler ikke et sekund på at Saint's Row 2 ikke vil skuffe.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
For å være helt ærlig, så har jeg faktisk spillt mer SR1 enn GTA IV , mest pga muligheten og kodene i SR. Håper at SR2 blir mye morsomere og bedre (noe som det faktisk ser ut som), men jeg kommer nok ikke til å tro at det slår GTA IV i salgstall.
  • 0
sr2 er akk. sånn du må bygge deg opp, og nå er du bossen... dette lover godt;)
Gaming Is Great!
  • 0
Bare man ikke må kle seg som en gangster er jeg fornøyd. Jeg vil ha dress.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Silent Assassin. Du kan kle deg ut som en tulling hvis du vil På 1'ern kunne du gå i dress, men man kunne også velge om man vil ha skjorten nede i buksa eller utpå, buksa langt nede eller langt opp. Mye av muligheter, og jeg tror ikke SR2 blir mindre av muligheter i klesstilen
  • 0
På eneren lagde jeg meg alltid en syltynn nerd eller en dritsvær boler. Var alltid gøy å jule opp folk da
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
PS: Noen som veit om, PS3 spill er billig i Sverige? Skall dit på lørdag, tenker på om jeg skulle kjøpt med meg Oblivion.


Jeg så det til 150kr på komplett.no
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
  • 1991
  • 1991
gleder meg veldig til SR2, for min dell tror jeg at jeg kommer til å like dette mer enn GTA 4, noen som vet utgivelselsdatoen til SR2 i europa?
  • 0
Jeg tror Saints Row 2 vil bli
en grei liten ekstra sammen med GTA4.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Tror Saint's Row 2 har en god skjangse på GTA IV siden det var veldig høye forventninger til GTA IV, mens det ikke blir i nærheten like høye forventninger til Saint's Row 2.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Veil ikke uttale meg nå, venter heller til spillet kommer, men gta4 skuffet meg litt, savna de negergjengene man kunne kødde med...
  • 0
Det kommer nok til å være flere muligheter med Saints Row enn med GTA. Det er jo dette de setter fokus på. Customazation er jo ett eksempel. Det er mye å fikse og trickse med. Jeg skal ihverfall kjøpe det.

Men hat hørt at den kommer til Europa
9. November på Gmaespot
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Saints Row 2 er überlekkert ut og jeg gleder meg som et lite barn til det kommer

Ellers er både GTA og SR2 unike på sitt vis
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
er enig det, gleder meg sykt selv!
Gaming Is Great!
  • 0
Tror nok SR 2 blir mer underholdende ja... GTA IV ble en gedigen skuffelse.. 8/10 fra meg.. greit nok...

Håper bare anmelderne ikke gir spillet dårligere karakter bare fordi det hermer "litt" etter GTA... GTA startet kanskje sjangeren men andre har lov til å bygge videre!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!