Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig fikk jeg satt tenna i spillet.Jeg var veldig spent på om jeg ville få en wow følelse,som lignet den jeg fikk når jeg prøvde gta3 første gang.Og det fikk jeg til de grader.Dette spillet kommer til og ta rent bord på gullsticka neste gang.Jeg vil komme med en annen anmeldse fra mitt ståsted,det er det jeg synes er fett nå,flere kan gjøre anmeldser,så får man flere synspunkter,takk til alle dere som skriver anmeldelser.Ha en fin spilluka my friends.Thomaskill.aka heroin 71.Thomaskill er spillnavnet mitt nå,tidl thomas w roang.
Thomaskill
  • 0
Det hadde vært ålreit om du prøvde å øke lengden på bloggene dine en smule, og begrense antall skrivefeil. Er du dyslektiker eller noe så respekterer vi selvsagt det da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
GTA IV var skuffende.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
GTA IV var skuffende.

Hvorfor det?
Bolle?
  • 0
Siterer GameDestroyer:
Citerer K_R_I_S:
GTA IV var skuffende.

Hvorfor det?

Repeterende missions, dårlig historie, elendig online, dårlig coversystem.
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:

that has to be a
"get poor die tryin"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg er definitivt enig med Kalashnikov. GTA IV er neppe det 10/10-spillet alle vil ha det til å være.

Grunn?
Siterer Kalashnikov:

Pluss de masete vennene og kjedelig free-roam.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Til K-R-I-S.Kan du ikke gi en anmeldelse på spillet da,og fremheve det du synes er dårlig.Thomaskill
Thomaskill
  • 0
Enig med repeterende historie,men se på game playet med grafikken som det beste.la dette være det første store gta på ny konsoll,kan love at neste kommer alle sånne feil som vi brukere ikke er så fornøyd med.Men jeg synes det er noe så veldig spess med gta universet.Thomaskill.
Thomaskill
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Jeg er i bunn og grunn enig med heroin71. Selv om GTA kanskje kan virke skuffende for noen, så er dette ikke rart sett i betraktning at hypen var enorm, og dette fører til forventninger som i enkelte tilfeller blir umulig å tilfredsstille. Det er egentlig utrolig synd både for utviklere og forbrukere, og jeg håper at ihvertfall noen klarer å se mønsteret i denne aktiviteten og analysere sin egen mening deretter.

GTA IV er definitivt et solidt 10/10 spill slik som jeg ser det, og det hersker ingen tvil i meg om dette.
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer GameDestroyer:Citerer K_R_I_S:
GTA IV var skuffende.

Hvorfor det?

Jeg synes det er fete missions (unntatt at det er ofte search and destroy), grei nok historie, litt dårlig online og bra coversystem. Bedre gjennomsnitt enn etter din karakteristikk
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Kanskje du heller skulle skrive en andmeldelse av spillet? Men hey, det er jo bare min mening!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Problemet er jo at,vi stiller så høye forventninger at det må gå gærnt.Men du har jo de som skal synes det er dritt uansett hva andre mener.thomaskill.Prøv og sett pris på spillene.som vi gjorde for 15-20 år siden på ra4,begeistringen over og ha runda gauntlet.At jeg lå på top i 2 år på Bomb Jack,sikkert mange av dere som ikke husker det her.Men når vi hadde det så kult med de spilla som var da.Så sett litt mere pris på de overfete spilla som er nå,ikke må jeg putte på 2 kroner heller.Thomaskill aka heroin71.
Thomaskill
  • 0
Til alle dere med skrive riktig på hjenen,så mener jeg at siterer forts skrives med s,eller er det noe dumme skrivefeil meg som tar feil igjen.
Thomaskill
  • 0
Siterer heroin71:
Til alle dere med skrive riktig på hjenen,så mener jeg at siterer forts skrives med s,eller er det noe dumme skrivefeil meg som tar feil igjen.

Siterer skrives automatisk med c grunnet en bug paa sida, saa den maa du dra lenger ut paa landet med
  • 0
Siterer heroin71:
så mener jeg at siterer forts skrives med s,
Det er riktig at sitere skrives med "s" ja. Men når man siterer noen kommer det som Suppe sier med "C" fordi det er danske programmerere som programmerer siden. På dansk skrives det med "C".
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ok da skjønner jeg,men da kunne han ha sagt at det var den Danske siden som er problemet,så hadde vi sluppet denne dumme krangelen.ÅÅÅ jeg blir bare matt.
Thomaskill
  • 0
Rart at du har mange skrivefeil og forsvarer deg selv, og med en gang du ser en "skrivefeil" av et annet medlem farer du ut med kommentar. Jeg mener du bør takle konstruktivkritikk bedre, og skjønne at folk bare hjelper deg til å bli bedre.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!