Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Zook
  • Zook
Hei.
Dette er dagen. Dagen. Dagen vi alle har ventet på, dagen som skal avgjøre alt. Dagen som skal avgjøre...hva er Gamereactor-forumets aller verste brukernavn?

Jeg har hatt noen kriterier å avgjøre utifra, blant annet unødvendig lange brukernavn, tall, ubeskrivelige tall eller tall overhodet, bytte mellom store og bokstaver uten mening. Flere brukernavn har brutt disse reglene, og har fått sin plass på listen. De verste brukernavnene er...



Nr.10 - skullhead93


Nr.9 - michae2109


Nr.8 - kEv_91


Nr.7 - Verus Venatus Diabolus


Nr.6 - ps3 er bra


Nr.5 - AvAtArA


Nr.4 - vpvmeizter


Nr.3 - Jack the Lack of Crack


Nr.2 - XXassassinXX


Nr.1 - x360_geek


Ja, og så var vi kommet til toppen av listen. Det har ikke vært lett, men x360_geek stikker av med førsteplassen, prinsessen og halve kongeriket. Eller noe sånt. I hvert fall, dette brukernavnet bryter en hel del regler. Det nevner en spillkonsoll og forkorter det ned til bare x360. Ikke bra. Der har du faktisk to regelbrutt på én gang. Konsolltittel OG tall. Som om ikke dette var nok, tar understreken og ordet "geek" kaka. Snakk om å vise verden hvor mye personen bak nicket liker 360.

Understreken er ganske unødvendig, og er veldig irriterende å skrive. Shift + bindestrek = Stress. Det ser også ille ut. Så dét var egentlig dét. Understrek, konsolltittel, tall og et upassende ord, gjør at x360_geek får tittelen som "Verste brukernavn".
Gratulerer med velfortjent førsteplass.


...og da var listen komplett. Dette har ikke vært lett, skal dere vite. Å finne ti dårlige brukernavn tar litt tid, og siden det alltid blir noen til overs, blir det enda vanskeligere å bare plukke ut ti. Trøstepremiene kan dere se lengre nede. Takk for positive kommentarer og respons, det setter jeg virkelig pris på. Bra at bloggserien ble vel mottat, når den kunne blitt bannlyst på grunn av negativitet mot andre brukere.
Håper ikke noen moderatorer leser dette.

Håper på flere slike bloggserier i framtiden, alltid like spennende.
Takk for meg.



Trøstrepremier;

dark samus nemesis
sirupkaramell
fanzypanzy
You're sleeping over, right?
  • 0
lurte litt på om mister x360_geek ble med. Og jammen ble han det

Bra skrevet, en verdig avsluttning på serien!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Da var visst dette over. Det var et bra konsept, selv om jeg er uenig i noen av valgene tideligere.
Uansett så var denne seieren velfortjent
ps. er bare glad jeg ikke kom med.
Double hamburgers!! -Butters
  • 0
Ok! Jeg er eing! Det må være det værste brukernavnet noengang!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Vel vel. Greit nok.

En ting jeg blir MAD sur for med totalt uforstålerlige folk som spiller spill er at man ikke KLARER å finne sitt "eget" navn. Ha "Malkutarion" eller noe sånt. Ikke så MEGET sjarmerende å ha "kuk_i_lompe_694342XboX"....LAME't

OMG OMG, plz forstå noe. Jeg har ikke noe gøy nick en gang. Men jeg er ikke en som ikke bryr seg ihvertfall. Ett "nick" er helst ett "navn" som ikke er ett "menneske-navn"/"Normalt"


Vel. GRATZ til deg som vant...Hurra, du skjønte ikke noe!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Understrek.... Jeg kjenner latskapen tynger meg.....
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Mitt er ikke med på denne listen.

"Gratulerer" x360_geek!
I was frozen, today!
  • 0
Det var ikke den jeg trodde det var.

Men et godt valg uansett. Brukernavnet suger hardt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Yay. Trøstepremie!^^
Først må jeg bare få takke deg Zook, for en veldig underholdende, blogg-serie. Du har gitt meg og andre noe å lese de sene høst kveldene, og det setter ivertfall jeg pris på.

Og så må jeg bare si at jeg er glad for at jeg kom på listen. Jeg er sikker på at jeg hater nicket mitt mer enn du gjør. Og tar jeg rett i at grunnen til at jeg får trøstepremie er fordi jeg har. Ett langt nick med små bokstaver?

Men uansett, takk for att jeg fikk en trøstepremie. Og takk for en veldig god blogg-serie
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noral: Enig i det, fins så utrolig mange ukreative og usjarmerende brukernavn der ute. Spesielt på PSN og Xbox Live og slike ting.

Tusen takk til dere andre også, bare hyggelig å skrive denne serien
You're sleeping over, right?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Nei, vent.
...Hvem?

x360_geek?

Grusomt nick, joa. Men det nicket i seg selv er jo ganske nøytralt, og inneholder en dose selvironi (bevisst eller ei). Er ikke sikker på dette er en verdig vinner, i mine øyne.

Oh, well.

Siterer Predator:
Det var ikke den jeg trodde det var.

Hvem du trodde det var?
  • 0
  • Zook
  • Zook
RDB: Bevisst? Ei. Tror ikke denne fyren kjenner til slik ironi, eller hvordan jeg skal si det. Ok, skal passe språket mitt nå, den ble kanskje litt direkte frekk. Men det er ikke rart at det ikke er en verdig vinner i dine øyne. Du trenger briller.
Jeg trodde vinneren var RDB, er egentlig utrolig skuffet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Understrek er undervurdert!
Nok en konge blogg Zook! Får vi en komentar fra vinneren snart?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Grattis x360_geek!!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Fanzypanzy?
Fengende nick nick med en dose humor, er også ikke uoverkommelig lagt. Hvorfor er det i det hele tatt nevnt her?
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Takk for en god blogg serie
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Hehe..får vel gratulere da..kanskje..eh...

Har vært en underholdene bloggserie dette, selv om jeg ikke har vært så veldig enig i valgene dine, men men..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Da var det slutt.

...

.... Snufs..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Vel, kom i hvertfall ikke med på listen.


men uansett hurra til alle som kom der.
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Fancypanzy er et bra nick!
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
HAHA..! fikk jeg trøstepremie nå?
  • 0
Akkurat dark samus nemesis syns jeg er et ganske kult brukernavn, men x360_geek var en velfortjent førsteplass!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
x360_geek fortjener ABSOLUT førsteplassen!!!

Men gratulerer, DSN, Fanzypanzy og sirupskaramell!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
  • Zook
  • Zook
Tusen takk, folkens!

mrcookiepants: Neh, har aldri likt det.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!