Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp, det stemmer. Det blir sendt en haug med private meldinger og jeg mottar også tonnevis med meldinger. Noen lurer på ting og tang, men andre gjerne vil skrive litt om det som har skjedd, skal til å skje osv. Det er i grunnen fint med private meldinger på lik linje med gjesteboken vi har her på nettsiden. Jeg bruker begge deler en god del, selv om jeg kunne ha vært flinkere til å skrive i gjestebøkene til folk, men det er det å få tid til alt sammen.

Jeg og Zaney har nå faktisk sendt 485 meldinger frem og tilbake til hverandre og det må jeg si er en personlig rekord. Artig at vi har kommet opp i det antallet og nå lurer jeg på om noen av dere andre har så mange meldinger eller er det nå jeg og Zaney som leder det hele!?

Hva med deg - bruker du PM-systemet her på nettsiden eller er du den personen som heller sender en mail, sms eller rett og slett skriver en meldig i gjesteboken?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg og Laarz har nøyaktig 919, PMer til hverandre, vi...
Men i overskriften står det 485 PMer, og i teksten 585, hva er riktig...?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
den slår jeg lett. men ikke i enn og samme overskrift da jeg får et eksakt tall..

men tenker du på 1 person eller overall?

1 person. rundt 500-700 tenker jeg, kanskje mer.

mens absolutt alle meldinger jeg har sent på pm. rundt 1000 - 1300 antar jeg.

Lagt til 2008-08-24 10:36:
men noe jeg har tall på på en person. så har jeg rundt 260 med RDB i skrivende stund.
  • 0
Da leder jeg og Laarz
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hehe - mente nok 485 meldinger ja

...og da leder du XXassassinXX og Laarz so far

Rampage Jackson: Tenker på en og samme person

---

Noen andre som kan slå XXassassinXX
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
har bare 50 PM jeg
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Det må jeg si var mange meldinger. Og det var visst noen som hadde enda flere gitt! .

Ja, ja, selv bruker jeg PM ganske ofte, selv om jeg noen ganger skriver i gjeste boka istedenfor
Ære være Naughty Dog!
  • 0
wow Skriver i gjesteboken jeg.. Har bare 19 meldinger i innboksen..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Wow, travel kar du
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg har bare 50 PMs i innboksen, men det er fordi det ikke er plass til mer enn det.
Jeg pleier å lage ny overskrift til hver PM så jeg vet ikke nøyaktig hvor mange jeg har skrevet, men jeg vet at jeg har godt over hundre PMs til flere brukere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har kommet opp til over 100 med blant annet Christinem. Får ofte fire-fem PM-er om dagen, og innboksen min har blitt full og erstattet med nye meldinger sikkert hundre ganger Er litt kjipt når folk skriver noe til meg alá det her:

"RE: Blogg

Ja, jeg er helt enig!"

Utboksen min er jo erstattet for lenge siden, så jeg har ikke snøring om hva den personen er enig i
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Skriver bare i gjestebøkene jeg.
Hvor mange meldinger jeg har vil jeg helst ikke nevne(ingen ny rekord altså).
Bolle?
  • 0
Rart at jeg ikke kunne tenke meg at du skulle skrive en sånn blogg .

Yeye, skulle til å si det at vi hadde kommet opp i et ganke høyt antall PM'er, men du var jo tydelighvis på saken med en blogg
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Har ikke peiling på hvor mye PMer jeg har, men innboksen er full. Får i ca. 15-20 PM's i måneden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Aner ikke hvor mange PMs jeg har mottatt. Men for øyeblikket har jeg enn samtale med en annen bruker på PM, og den siste er re: 265. Og dette er ikke den første, langvare samtalen jeg har hatt med denne brukeren.

Er det noen måter dere moderatorer kan finne det ut for meg? (Hvor mange PMer jeg har mottatt.)
  • 0
Jeg har re: 12 som det høyeste i innboksen min nå. Tror det er det høyeste jeg noegang har vært også. Selv bruker jeg sjelden PM eller gjestebok, kan hende jeg får en PM en gang i blandt, men sender sjelden hvis det ikke er noe jeg skal svare på. Hender også at jeg slenger inn en kommentar i en eller annen gjestebok. Litt digg å være "upopulær" også så slipper jeg alt maset om 100 folk som lurer på det eller vil si det og det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det var mange medlinger
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Johoo! Jeg og Laarz leder fremdeles
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jepp, private meldinger blir mye brukt, har selv sendt en del til deg Bertn Og flere skal det bli, men så snakker vi egentlig masse over msn.
  • 0
"Aner ikke hvor mange PMs jeg har mottatt. Men for øyeblikket har jeg enn samtale med en annen bruker på PM, og den siste er re: 265. Og dette er ikke den første, langvare samtalen jeg har hatt med denne brukeren.

Er det noen måter dere moderatorer kan finne det ut for meg? (Hvor mange PMer jeg har mottatt.)"

Nei, det har vi ingen mulighet til
Det er for så vidt bra for dere brukere at vi ikke kan se slikt. Litt privacy må man jo ha. Mulig programmereren har det, men han er vel innom den norske delen en gang i året uansett.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har totalt 28 PMer jeg
Det var ikke mange
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
trur eg har over 100 med Christine, men ho er ikkje så aktiv lenger, så det blir ikkje så mykje meir for tida
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Haha. Utrolig bra. Var noen det, ja
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
"Er det noen måter dere moderatorer kan finne det ut for meg? (Hvor mange PMer jeg har mottatt.)"

Nope, desverre. PM's er, takk og lov, Private Meldinger.
  • 0
Haha, husker jeg og Hehemann hadde langt over 1000 sendte meldinger. XD Vi brutke ikke MSN så vi snakket via GR. Men nå snakker vi bare på skype. Bedre det.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!