Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei og hopp!
Da skal jeg presentere fjerdeplassen på denne listen. Dette er nok en signatur på engelsk (kanskje jeg har en svakhet for dem) full av humor.
Når jeg legger til at denne brukeren også er veldig flink til å tegne og også har usannsynlig mange innlegg på forumet lager jeg vel en sjangs for at dere kan gjette hvem han er, og kanskje enda større sjanse for at dere llerede har rettet de uskyldsblå mot teksten i tykk skrift lenger nede, ubevist eller ikke.
Uansett, her er fjerdeplassen:


4 - Ikki-Kun!!
"Online fights are like the special olympics. Even if you win, you're still a retard."


Denne signaturen passer jo veldig med vilken stor sportslig turnering som fåregår i dette øyeblikk. Jeg falt for denne signaturen med en gang jeg fant den, og plasserte den rett på fjerdeplass, uten noe styr med å vurdere de forskjellige mulighetene mot hverandre om og om igjen. Den er på en måte ganske enkel (litt som tegningene hans) men de presenterer også en del ting og fin humor (også litt som tegningene hans...). Uansett, jeg har vell sagt mitt, og fått presentert fjerdeplassen, da avslutter jeg denne bloggen med å si at jeg aldri har sett en bruker med flere innlegg enn ikki-kun (ikke at jeg ser spesielt etter det akkurat....)

Så før musen mot min blogg, som kommer i morgen, så får dere se hvem som tar krav på tredjeplassen.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Sjekker alltid den tykke skriften i midten først! Gratulerer til ikki-kun med fjerdeplass. Gleder meg til å se topp tre...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Gratulerer Ikki-Kun og igjen et bra tiltak XXassassinXX
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nok en gang en god blogg og ett veldig bra konsept. Gratlulerer Ikki-Kun. Ikke helt vennelig mot de fleste brukerne på GR, men likevell morsomt.
Double hamburgers!! -Butters
  • 0
ehm.. er ikke dette en ganske standard internett-signatur? =)
jaja, gratz, den er kul den!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer Neivler:
http://www.blamonet.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_

Retard_Win.jpg

Copy Cat??


Det er morro likevel!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spennende dette!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
  • RDB
  • RDB
Kul blogg

Siterer Neivler:
http://www.blamonet.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_
Retard_Win.jpg

Copy Cat??

Jeg tror det kalles "mem".
  • 0
Liker disse bloggene ganske godt jeg
  • 0
Liker bloggserien XXassassinXX, det er et veldig godt konsept! Du får beklage at jeg ikke har lagt igjen noen kommentarer i tidligere deler, men vit at jeg har lest alle .

Jeg liker ikke å gjøre narr av personer som er født med hemninger, men signaturen er morsom på utsiden .
Square Enix.
  • 0
Morsom signatur, og artige blogger.
Bolle?
  • 0
Takk for skryt
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Hahaha, denne var den beste signaturen jeg har lest til nå! xD
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
lurer bare på om signaturen min ville komme opp her ... venter i spenning
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
NAI, MIN KOMMER OPP HER!!!
In Sicily, women are more dangerous than shotguns.
  • 0
Dette er den eneste (utenom, "Jg ik...") som jeg faktisk synes fortjener en plass på lista. Dette er humor. Har faktisk ikke sett den før nå
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!