Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På søndags kveld hadde vi et nytt styremøte og vi valgte styret for det kommende LAN-partyet som skal arrangeres i høstferien. Dette kommer definitivt til å bli et annerledes LAN-party veldig ulikt det som før er blitt arrangert. Ikke bare har vi klart å samle sammen en seriøs gjeng, men vi har fått stablet på føttene et godt styre som jeg tror vil være med å bidra til mange arrangement i fremtiden.

Her er styret i sin helhet;

* Kent Are Grongstad (Kengro) - Styreleder og piskesvinger
* Bernt Erik Sandnes - Administrativ leder
* Joachim Lunde - Nettside/administrative oppgaver.
* Richard Christoffersen - Øknomiansvarlig/innkjøp
* Raymond G. Pedersen - Nettverksleder
* Hågen Pettersen Hanem - Nettverk
* Jonas Seem - Turneringsleder
* Jørgen Sandnes - Turnering
* Kristoffer Røset - Konsolleder
* Petter Myran Brønstad - Sikkerhetsleder
* Pål Walskrå - Teknisk leder
* Andreas Østvik - Teknisk
* Mariann Grongstad - Kjøkkenleder
* Camilla Gruer - Kjøkken
* Humoristen Lars Petter Holseng - Radio sammen med Kent Are.

I tillegg har flere andre muligheten til å hjelpe oss, men disse kommer jeg tilbake til senere.

Vi var til sammen ti stykker som var på det siste møtet og diskusjonene gikk heftig mens knotten og myggen fikk det ene herremåltidet etter det andre. I tillegg blåste det lett fra en nordlig retning som gjorde det hele til en kjølig opplevelse for enkelte av oss.

Det vil være plass til 150 personer samt en rekke konsoller. Det vil bli store muligheter for de som ønsker å ta med seg konsollen sin og det vil bli kjørt en rekke konsoll-compoer.

Hva vil gjøre LAN-et så spesielt i forhold til andre LAN? Jo nå skal du høre. For det første vil vi kjøre en rekke spesielle compoer som ingen andre har gjort før oss. For det andre vil vi ha en fet retro-del i arrangementet hvor vi også vil kjøre compoer. For det tredje vil vi holde et skikkelig liv både fra scene og omegn. Dette vil Kent Are (kengro) & co sørge for. I løpet av møtet kom den ene underholdende forslaget etter det andre frem og jeg gleder meg som et lite barn til å flette dette sammen til årets BondeLANd.

Nå lurer sikkert veldig mange på når dette skjer og for de av dere som nå blir fristet mer og mer, så skal du allerede nå merke av datoene 6. oktober til og med 10. Oktober på kalenderen din. Vi åpner dørene kl. 15:00 på mandags morgen og holder kjøret gående til og med fredag kl. 12:00. I gjennom den tiden vil du ha fått prøvd en rekke konkurranser, spilt en masse mot andre samt blitt underholdt av Kent Are med vår egen webradio. Ja du leste riktig! Vi satser stort på vår egen webradio som vil sende massivt fra tidlig om kvelden og utover de sene nattetimer. Denne radioen vil sende musikk, kjøre konkurranser samt en masse andre fete ting og det vil faktisk bli muligheter for de som hører på å være med på konkurranser og vinne fete premier. Radiokanalen vår har vi valgt å kalle "Radio Nowhere" og jeg gleder meg som et lite barn til å få den opp på føttene under "showet" vårt.

I løpet av møtet fikk vi også diskutert hvem vi skulle få tak på som sponsorer og her har vi mange å ta tak i. Jeg håper på at Sparebank 1, Snåsa Kommune, Indre Namdal Regionråd, MOT, Nord-Trøndelag Elverk, Elkjøp, Marios Musikk, Datakjeden, Massemedia, Xgame m.fl. sponser oss. For som dere vet, koster det en god del å arrangere LAN-party både med utstyr og leie av ting og tang samt at vi bruker en masse tid til planlegging. I disse tider blir det mindre Battlefield 2142-spilling og mer tid til BondeLANd. Utfordrende er det i alle fall og jeg vet at det vil komme en masse fra omegn samt fra andre kanter av vårt langstrakte land. Det kommer deltakere til BondeLANd fra Bardu i Nord til muligens Skien i sør og det er moro å se at så langveis farende er interessert i LAN-et vårt.

Nå skal jeg ikke messe noe mer og nedenfor kan dere se noen av gjengen i styret. I min neste blogg vil dere få høre hvordan vår organisasjon er bygd opp med en egen paraplyorganisasjon som vil gjøre mange andre aktiviteter enn LAN, men nok om det nå.

Ønsker du å lese de andre LAN-bloggene mine, så finner du de her;

Et annerledes LAN-party - Del 1

Et annerledes LAN-party - Del 2

PS! Bergsala/Nintendo har sendt oss de første premiene og her var det en egen Nintendo Wii bag/sekk, fete Wii-luer, Wii Fit t-skjorter, Mario Kart t-skjorter samt en masse annet snacks. Tusen hjertelig takk til Bergsala/Nintendo for premiene.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Der er merkene ja, rått

Gleder meg til å høre mer om Bondeland
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Hvordan blir det med overnattingsmuligheter for de langtveisbesøkende?

Ser fram til dette ja, må jobbe inn feriedager da skjønner jeg. Eller evt. bli sykemeldt

Tror dette blir knallbra!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
Jeg tror kanskje jeg skal ta med meg PS3'en og komme jeg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Får bare mer og mer lyst til å bli med, men hadde det ikke værdt for at hele familen skal til Dubrovnik så kunne det blitt en mulighet å kunne blitt med
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Det er kjønnsdiskriminering å plassere de eneste damene på kjøkkenet
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Det er kjønnsdiskriminering å plassere de eneste damene på kjøkkenet

Hey, hva hvis damene vil jobbe på kjøkkenet ^^,?

Du sier det vil bli plass til 150 personer, forsåvidt greit nok(Hurra, masse folk ^^,!), men di nevner ingenting om hvor det blir? Er du virkelig SÅ flink at du VET hvor mange plasser det blir på forhånd O.o? Imponeeeeert...

Elsker det nye navnet, når jeg ser skrivemåten blir det bare enda bedre xD! BondeLANd... Genialt .

6.oktober? Men det er så leeenge tiiiiil. Gleder meg iallefall . Blir det i Trondheim tror jeg jeg MÅ dra bortover, ettersom jeg ikke kan låne med meg stasjonerPCen til far og mor, blir det det siste dytt i retning innkjøp av egen StasjonærPC...

*Føler for å eie alle i Wario Ware på Wii *
Square Enix.
  • 0
MÅ....DRA...TIL... BONDElanD!

Og i Tondheim gitt. Det er jo ikke så langt unna, kunne tatt med Xboxen
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Er det Kengro i midten bak? Har bare sett han avbildet bakfra eller med solbriller

Høres ut som en fet idé i hvert fall!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Var det ikke slik at det skulle være i Snåsa først da?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skrevet av: Kronoz
2008-08-12 18:58

Var det ikke slik at det skulle være i Snåsa først da?

---
Stemmer dette ja, det er ikke i Trondheim som noen tror det er. Det er ren misforståelse
"There IS no IRL, only AFK"
  • 0
Det er på Snåsa ja, kanskje en dag i Trondheim, men ikke i år
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Jepp - første runde er det på Snåsa. Vil jo se hva styret duger til samt skaffe en seriøs gjeng som vil satse. For det er ingen vits å prøve seg på Trondheim om det ikke funker her på Snåsa. Men slik det ser ut nå, så tror jeg dette kommer til å bli veldig bra. HAr vært i snakk med flere sponsorer og alt ser veldig lovende ut

... i tillegg til den fete pakken vi fikk fra Bergsala/Nintendo, så vil det mange premier til de forskjellige compene samt andre små og store konkurranser

Lagt til 2008-08-12 21:36:
Kengro er den som er midten ja Suppeelsker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har utrolig lyst og være med på dette! Hvis en av dere kan gi med penger til tog!
  • 0
quakecry Kan hende det blir tilbud på tog da, sånn 200,- ting
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
får håpe jeg kan få lånt eller leid en pc til dette LANet
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Håper det maggle Det kommer til å bli et meget fett LAN. Snakket litt med en liten gjeng av BondeLANd i går og kom frem til en rekke idèer om ting og tang som skal gjøres under LAN-et

Her kommer latter til å være et nøkkelord
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!