Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

http://godvssatan.istheshit.net/

Ok, Satan styrer vår verden, men gir det likevell vår alles allmektige gud retten til dette? Gud skulle strengt talt tilbrakt evigheten i helvete da, siden drap er den største dødssynden. Eller kan han tilgi seg selv og dermed fortsatt være i himmelen?
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Hvis du leste litt på forrige side, så veit du hvorfor.
Dessuten finnes ikke helvete ifølge bibelen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det er vel godt kjent at historier har en tendens til å legge litt på seg etter hvert som de vandrer fra munn til munn. Litt blir lagt til, noe annet fjernet.

Det er vel ikke så veldig mange som tror blindt på den norrøne sagalitteraturen, heller, er det vel?


Det var poenget mitt, å ikke tro blindt på Bibelen fordi den ikke nødvendigvis er nøyaktig, men heller ikke avskrive alt i den som helt og holdent tull
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
  • Trym
  • Trym
Kan gå med på bibelen som en referanse til enkelte historiske hendelser, men resten avskriver jeg som eventyrfortellinger.

Sorry ass Ikki-Kun, men jeg tror du har din egen tolkning av bibelen, første gang jeg har hørt noe si det du sier her.... og denne debatten har jeg hatt mange ganger.

"Feil. Det står at han har skapt alle med en fri vilje. At en av de valgte å sette seg opp mot ham, betyr ikke at Gud plantet ondskapen i ham."

Dette er jo et paradoks i seg selv, siden gud "skapte" oss i sitt bilde...
Upassende.
  • 0
Folk tror på gud og andre hellige personer fordi de vil ha noen til å gi dem håp.

Jeg tror ikke på noen ting(bortsett fra meg selv og jeg tror hvis folk tenker veldig hardt så finnes det ikke noe gud og den slags.
Får man et tre i hue så er det ikke gud som straffer deg for dine synder, man har bare uflaks

Hva med selvmords bombere, de tror de får et bra liv i himmelen etter de sprang seg selv i fille biter. lol, brain wash.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Folk tror på gud og andre hellige personer fordi de vil ha noen til å gi dem håp.

Du får det til å høres ut som at det er den eneste grunnen til at folk tror.

Siterer hack shack:
Hva med selvmords bombere, de tror de får et bra liv i himmelen etter de sprang seg selv i fille biter. lol, brain wash.

Tsk tsk tsk.

Siterer Trym:
Dette er jo et paradoks i seg selv, siden gud "skapte" oss i sitt bilde...

Det er ingen som har sagt at Gud ikke har evnen til å hate. Likevel, hater han ikke på den samme måten som vi gjør. Han hater ondskapen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Vi er biologiske vesener... så det er ikke sikkert at man kommer til himellen eller noe....
Jeg hater den tanken.....
Jeg har veldig lyst til at det skal være noe etter døden... men... vet ikke..... Alt som er skrevet her er tanker... man vet ikke om man bare forsvinner eller ei..... Jeg vet ikke, man bør iallefall leve livet, og være så mye man kan med familien, man vet aldri når de.....ja... forsvinner fra det vi kaller livet....

Jeg grøsser ved tanken.....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Hva sier man,"live as youre going to die tomorrow"
"get poor die tryin"
  • 0
etter døden komer man til en fantasi verden min er at jeg er like sterk som son-goku, like god ninja som naruto, og går rundt med en pokeon i lomma
The Simpsons!
  • 0
Ja, DET hadde vært kult, det!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ja, da ville jeg vært like sterk som Nero, ha demonhånda hans, vært like sterk som goku og kunne kontrolere tiden som Gaara!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Pøh! Jeg ville hatt superevnene til ALLE anime-figurer og superhelter, jeg!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg mener at man blir gjenfødt, men man trenger ikke å være hindu for å tro på slikt.
mr.Doxtor
  • 0
"Hva som skjer etter døden?

du dør..

Så du mener at vi dør etter at vi er døde? Oi. Det gleder jeg meg til. Tenk å dø to ganger dere. Det er det ikke mange som får lov til."


Hvis dette skjer med alle er man jo ikke heldig som får oppleve det, da er det jo ikke sjelden å oppleve.. omg STUPID!
Smerte er bare en venn som minner deg på at du er i live.
  • 0
"Religion er opium for folket".

Uansett. Jeg skal bli en blanding av bruce lee og chuck norris når jeg dør.

Lagt til 2009-03-17 21:47:
*Etter at jeg er død...
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Wingsolider:
Jeg mener at man blir gjenfødt, men man trenger ikke å være hindu for å tro på slikt.


Om du blir gjenfødt som en helt annen person med ingen tilkobling til den andre personen eller noen minner om han og at du ikke vet at du har levd mange liv før, da er det ikke mye gjenfødelse da?

Hvis det du sier er sant burde du ha levd mange liv før dette.

Når du dør så dør du. Skjønner ikke hvorfor folk er personlig redd for døden. Jeg er bare redd for at folk rundt meg skal dø fra meg.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!