Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som noen av dere kanskje vet har jeg og asain blitt med i TB. Så tenkte jeg skulle skrive litt om de første ukene i TB.


Det som fikk meg og asain til å bli med i Trønderbataljonen er at vi hadde lyst til og komme oss videre, var lite aktivitet i den forrige klanen vårres, Dark Century, men mest at Bernt Erik maset.

Det første vi måtte gjøre var jo og skrive application og de greiene der. og noen timer senere fikk vi vite at vi hadde kommet inn.

Så litt senere kom jeg på(asain hadde nettproblemer)Ventrillo, men siden mic'en min var i stykker så kunne jeg ikke snakke med de.

Men det første jeg hørte var at det var en god en stemning på Ventrillo, Først noen velkommen til klanen osv. Så når vi startet og spille kommer det noen "F**n ta den shotgun'en!!" - "H**vete hvordan så du meg?!" - "F**N DET VAR BARE FLAKS" og "Din snik!" men i det siste har "Din lille pels" eller "Den pelsen altså" blitt populær. Og noen kommentarer som fikk oss alle til og flire, og sånn er det hver dag på VT.

Men det største problemet her er at de kødde baksnakker folk fra klanen, som noen tar mer alvorlig enn andre, Dette kunne vært spart mener jeg, men blir vanskelig og gjøre noe med det, men det skjer heldig hvis ikke noe ofte.

Noen dager senere hadde jeg fått lånt et headset som tilhørte asain, og da kunne jeg også bli med og snakke sammen med TB.

Men førsteinntrykket på ventrillo er at noen har større temperamang enn andre. Og at noen er ikke så glad for at du dreper de som er fra klanen. Men ellers er det en veldig hyggelig gjeng på Ventrillo.

Så er det in game på Battlefield 2142, Mange som blir sure når de ikke gjør det så bra som de kan(hvem blir vel ikke?) og omtrent alle gjør det bra in game, men de mener jo såklart at de kan gjøre det bedre når de får litt skryt, men jeg har ikke spilt med alle enda, så kan ikke si noe mer her bortsett fra at det er ingen som gjør det dårlig i TB.

Men helt på slutten her vil jeg si at Trønderbataljonen er en klan som har det gøy på ventrillo og in game på BF2142, og håper det fortsetter sånn som dette, som det helt sikkert gjør :D.

Trønderbataljonen - Hyggelig, morsom gjeng som flere burde bli med i.
Men bare noen få minuser, en av de er den kødde baksnakkingen.

Til slutt vil jeg bare si at det er ikke rart at
klanen er sponset av Steelseries,Creative og Ideazon.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
husker akkurat den samme stemning som du beskriv fra da jeg var medlem (er vel kankje medlem nå også, men er så mye mindre aktiv). Det er så ufattelig morro å sitte å hørre på når 'gamlegjenngen' braser ut med ukvemsord i hytt å gevær over andre spillere som har tat dem ut. Eller alle de fine og oppmuntrednde komentarene som kommer hvis du spiller bra. Så hadde det ikke værdt for at jeg har trøbbel med VT hadde nok spilling med dere værdt første pri.
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
TB er en klan - på hva da? PC? PS3? 360?
Just kill him with your awesome
  • 0
Hehe - meget god blogg igjen Zaney

Og jeg er takknemlig for at du og asain ble med, for målet mitt med dere er ganske stort i TB. For på sikt vil jeg at dere kanskje blir noen nøkkelpersoner og som bidrar med dere kan best, nemlig god klanspilling

Vi har det moro på vt og inne mellom blir det "dessverre" litt baksnakking. Heldigvis vet jeg med meg selv at jeg er ikke den som baksnakker, men som en trøst til dere som oppleve baksnakking, så blir også jeg terget og baksnakket. Men sånt preller av meg. Er jo blitt en gammel mann og slikt tåler man

Jeg trives veldig godt sammen med TB og måte vi holder sammen på selv om det er sommerferie, er enorm. Det er ikke mange klaner som har så mye aktivitet selv om det er sommer og man heller burde ha vært på stranden. Derfor er det godt å kunne vite at når august er her, så er flesteparten tilbake fra ferie, da blir det liv og røre på vt da

Jeg har som mål å bli en av de beste klanene i Norden på de spillene vi spiller og allerede nå er vi godt på vei. I tillegg har vi innlemmet en aktiv gjeng i CS som også spiller en god del og som kan nå langt. Derfor er det moro å kunne være en del av TB hvor det hele tiden er liv og røre og hvor det skjer saker og ting.

Våre sponsorer er unike og jeg er glad de tørr og satse på oss. I høstferien planlegges det Frostbite LAN-party og her vil alle i TB slippe inn gratis. Da blir det ekstra moro å møte andre og hvor man kan møte en i TB og spille mot de for så å vinne premier om man klarer å slå en

Rekrutering i klaner er også viktig og i den sammenhengen føler jeg at alle som ønsker å være med er viktige brikker i fremtiden. Derfor ønsker jeg alle velkommen og kanskje en dag kan vi alle slå oss på brystet og si at dette var moro og vi har hatt det artig med å være en del av TB = Trønderbataljonen

Jeg synes selvsagt ikke at det er moro å bli tatt ut og de uttrykkene som Zaney bekriver er nok jeg som for det meste kommer med

Lagt til 2008-07-17 12:51:
Trønderbataljonen spiller PC og CoD 4, CS og (BF2) BF2142 Soraki
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik: woah langt "svar" det der!

er medlem av en britisk klan som "baksnakker" hverandre på forumet. Men det er sagt klart ifra om at det er bare på kødd.

kansje jeg skal begynne å spille bf2142 og joine TB i å spille..ikke bli med i selve klanen da
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Nå fikk jeg veldig lyst å begynne å spille 2142 igjen, men... Må vente til jeg får ny PC! (Noe som kan ta LAAAAANG tid!)
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Bernt Erik: Takker, men ja noen av de kommentarene som: "Din pels" pointer litt til deg ja men de andre kommentarene er fra andre folk i klanen nevner ikke navn, tror du og andre i TB vet hvem jeg pointer til
og tok bilde fra bloggen din om TB

Edit: Added på litt mer på bloggen
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Kanskje, men slike uttrykk er nå artige og da. Jeg har hatt mang en god latter på grunn av slike uttrykk
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Pc ja....
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki: Du kan ikke spille på ps3'en 24/7 eller, trenger jo pc også
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Er helt enig at TB er en kjempefin klan og være med i. Bernt har rett i at jeg,zaney,og asain kan hjelpe TB og bygge oss opp som nøkkelpersoner.

Men skal være enig i at jeg ikke liker baksnakkingen. Er ikke noe morro! Men får venne meg til dette, er to jeg ikke liker så godt i klanen, dere i TB vet nok selv hvem jeg prater om.. Har selv flirt av samtaler på Ventrilo. Men jeg har som oftest sammarbeidet skikkelig. Reddet folk i klanen når dem ble sendt til de evige jaktmarker.

Og gjort slikt som en klan skal gjøre. Håper jeg klarer og fortsette bra i all fremtid! Takk <TB> For det!

Soraki

<TB> Spiller på pc. Men er vell ikke utenkelig at vi begynner på konsoll og
  • 0
quakecry

Kommer til og bli veldig sprett hvis vi går på konsoll, noen har x360 og andre ps3, og ja noen har wii
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Får prøve å røske meg vekk fra Bad Company og spille litt 2142 med dere i TB Litt vanskelig nå for jeg er i Frankrike
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Det blir nok kun PC-spilling for TB i fremtiden også

Men bli med quakecry, har snakket med de du nevnte og de skulle ta seg sammen

Ellers kan det nå bli noen spøker da oss i mellom som vanlig og jeg kommer nok sikkert ikke til å gi meg med mine kommentarer heller

Warwigan1: Det hadde vært moro
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!