Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her i huset peller vi ut alle stikkkontakter tvert vi hører det minste tording og lyning... Liker også å sitte å se på tordenet, da det som oftest er fine farger, og veldig bøga vær da, kompensert med at alle kontaktene er ute...

Tho det kan være veldig plagsomt... Ei natt måtte jeg ta ut kontaktene, og da holdt jeg på å laste ned et par demoer... Kjipe greier!
Decyfered!
  • 0
Siterer Levaiathan:
Citerer Strategist:Visste dere at menn har fire (tror det var 3 eller 4) ganger så stor sannsynlighet for å bli truffet av lynet som kvinner!
Kjønnsdiskriminering!!


Ja. La oss innføre kjønnskvotering, altså plassere ut kvinner med metallomslag på hodet på fjelltopper, slik at vi jevner ut forskjellene og får en rettferdig kjønnsfordeling. Kvinnene vil være likestilt mannen, dette sier seg vel selv?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
En gang var jeg ute på løpetur mens det tordna, om natta. Jeg løp under ei bru, og lynet slo ned oppå brua mens jeg var under den Det smalt og lyste ekstremt sterkt
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!