Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Klokka er nå ganske nærme sengetid, jeg har hatt en lang dag, og har gledet meg skikkelig til å komme hjem og spille... Ikke noe spesielt spill, men bare spille generelt. Kommer hjem, åpner en kald Heineken og setter kursen mot rommet med xbox'en og surround anlegget.

Du kan tro overraskelsen var fullkommen når jeg så at frua hadde flyttet Viasat-dekoderen dit, og satt stille og rolig og kikket på Sex and the City. Hva faen gjør det på min skjerm? Hvorfor er Carrie Bradshaw viktigere enn Master Chief????

Jeg kommer aldri i hele mitt liv til å tilgi den søppelgjengen som har laget det søppelprogrammet som herved har forpestet hele min kveld.

Hva er det som fenger med det programmet? Hva er liksom den catchy delen av det?

Kan noen fortelle meg det så jeg slipper å sitte her med null forståelse for min "bedre" halvdel som har ødelagt min spillkveld...

MØKKAPROGRAM!!!!
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Hehe. Sånn går det når madammen vil se på tv
  • 0
Jeg kom inn for å nytte det vanlige My Name is Earl for det har gått hver kveld på tv3 nå for tiden og jeg finner dette møkket jeg å
  • 0
Hehe - slikt er det med damer TwIzTiD

De liker den slags serier og da må man inne mellom bare bøye seg i støvet og la de se det de liker. Kanskje kan du få noe ut av det ved en senere anledning. Kanskje kan du friste med en massering under serien og som igjen kanskje fører til noe annet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sex og Singelliv er noe usansynlig dritt.

Kan huske at jeg så det en gang for noen år tilbake... Lo ikke et sekund
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Haha, du kommer på det du Bernt Erik Et meget godt forslag synes jeg

Men får igjen spilletiden idag da, hun har lovd å spille Halo med meg
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Har ikke forstått det selv, skal liksom være komedie. Skjønte jo at det var beregnet på damer, men var jo komi serie, skulle tro det var noe morsomt. Men nei...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
All tv er forbannet med slike serier....

Måtte bli med dama mi for å se Sex and the city the MOVIE!!! Trodde jeg skulle sovne, men jeg holdt meg våken. Og når vi kom hjem fikk jeg spille hele natta!
Hasta la-vista baby!
  • 0
OOOH, burn, jeg ble forsøkt dratt med på filmen jeg og, men klarte å ro meg unna det på et vis;)

GTAguy: helt enig!!

og verbatim: Vi er 2 som ikke klarer å se humoren i det
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Wtf?
Fail-O
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Hehe, dette var vel faktisk så langt tilbake at jeg ikke hadde hverken gears eller cod, så da spilte jeg første oppdrag av fail-o...
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Fy flante! skal denne serien være morsom! kjærringer ha forferdelig dårlig humor! Forbanna sminka drittserie. jeg skal ikke ha Tv3 no mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Guds død, av all ille møkk er dette noe av det værste en kan utsettes for når det kommer til dritt som går på tv...
Problemet er at det går snart ikke annet enn dritt på tv, er snart så lite og se at jeg hiver dekoderen på dør. Forbanna møl, alt er snart om homoer eller stokk dumme kvinnfolk, ikke en bil eller en diger eksplosjon i sikte. Fordømt, en kan bli deprimert av mindre
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Kengro:
Guds død, av all ille møkk er dette noe av det værste en kan utsettes for når det kommer til dritt som går på tv...
Problemet er at det går snart ikke annet enn dritt på tv, er snart så lite og se at jeg hiver dekoderen på dør. Forbanna møl, alt er snart om homoer eller stokk dumme kvinnfolk, ikke en bil eller en diger eksplosjon i sikte. Fordømt, en kan bli deprimert av mindre

Gravedigging much?

Må bare si at dette er kanskje en av de mest støtende kommentarene jeg noen gang har lest. Goos jab!
  • 0
Siterer Lompadompa Fjompen:
Må bare si at dette er kanskje en av de mest støtende kommentarene jeg noen gang har lest. Goos jab!

Da har du ikke tilbragt mye tid på internett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kengro:
Guds død, av all ille møkk er dette noe av det værste en kan utsettes for når det kommer til dritt som går på tv...
Problemet er at det går snart ikke annet enn dritt på tv, er snart så lite og se at jeg hiver dekoderen på dør. Forbanna møl, alt er snart om homoer eller stokk dumme kvinnfolk, ikke en bil eller en diger eksplosjon i sikte. Fordømt, en kan bli deprimert av mindre


Litt satt på spissen, men er enig i at man som mann burde få lov til å se på både biler og eksplosjoner ;) Heldigvis har vi nå to tv'er av ok kvalitet, noe som åpner for litt "meg"-tid foran skjermen også når det ikke spilles
Post proelia praemia bitches!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!