Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

SÅ sant så sant peterernoob!

Leste nett de du skrev tiligere og skjønner at du gruer deg til at jenta di skal på fest.
Selv våknet jeg idag uten å huske hva jeg gjorde igår kveld!

Kom til og tenke på at, det er ingen måte for unge personer over og under 18 år enn de selv å drikke med vet vist ikke en venn eller forelder gjør det! Selv har jeg en venn som kærte meg en del, som hvordan drikke og feste med mååte!
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Bestevennen min er 16 nå.
Jeg pleide å se opp til han fordi han er:
1. Sterk (bor på gard så han er reneste Hulk hogan)
2. Høy (faren hans er litt over 2m)
3. God i MGS.
4. Han kan noen wrestlingtriks.
5. En knakende fin kar.
Dessuten så jeg opp til han fordi han sa at han aldri skulle begynne og snuse eller røyke.
Men nå både snuser og røyker han, og det gjør meg rett og slett trist.
Delvis fordi jeg er bekymret for at hans skal få KOLS og/eller andre lidelser(som kreft).
Men det er mest fordi at jeg synes at det er en svak ting å gjøre, og det er skuffende at han kan behandle seg selv slik.
Jeg hater rett og slett det røyk gjør med folk.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Jeg må nok på best mulig måte påvirke slik at mine barn ikke begynner å røyke og drikker med måte. Om de så skulle begynne, så vet i alle fall jeg at jeg har gjort mitt beste med å forhindre det. Men det er ikke enkelt å være foreldre når det gjelder slike ting
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ingen i min familie røyker. Begge foreldrene mine er leger og har sett både svarte lunger hos røykere og skrumplevre hos alkoholikere, og viderefortalt flere historier som nok ville skremme de fleste fra å starte med noen av delene.
Men det å drikke litt vin til middagen innimellom, går jo greit.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Ingen i min familie røyker. Begge foreldrene mine er leger og har sett både svarte lunger hos røykere og skrumplevre hos alkoholikere, og viderefortalt flere historier som nok ville skremme de fleste fra å starte med noen av delene.
Men det å drikke litt vin til middagen innimellom, går jo greit.

Det er merkelig at 70 % av de som utdanner seg til hjelpepleiere her i byen røyker, når de senere i livet skal ta seg av folk som har ødelagt helse pga. sigaretter. Det er liksom litt ironisk. Folk innen helsevesenet bør i hvert fall ikke røyke pga. de erfaringene de får fra jobben.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
min mor røyket før, men har sluttet med det siden det var aldri til til å ta seg en røyk da hun fikk en del barn :p ble mindre og mindre, og i dag, 4 barn senere er hun røykfri :p

faren min er anti røyker også vel å merke,

ekte faren min røykte, om han enda gjør det vet jeg ikke. dont care ^^

men husker da mor ble gravid med meg så sluttet hun 100% med røykingen. og hun fortærte minst 2pakker om dagen på den tiden

alkohol. jeg kan ikke huske å ha sett mine foreldre fulle, kun, en gang, og det var sist nyttårsaften, da var mamma relativ full, men det var jeg også ;p vi drakk vel en hel flaske aquavitt. pluss pluss.. men før den tiden kan jeg ikke huske å ha sett noen av de fulle.. husker pappa var fyllesjuk thought, dagen etter... hva heter det? ( den tingen du gjør med vennene dine før du gifter deg... ) kommer ikke på det. i allefall da hadde hele gjengen nokk tatt i litt hard :p

og det er jeg egentlig glad for at jeg slapp å oppleve fulle foreldre i min barndom.

nå er det bare morsomt, og litt trist å sitte å drikke med mor og far :p

litt fakta =

de som er mest i mot røyk og alkohol knekker etterhvert og begynner med det.
Bygones
  • 0
Siterer blackrogue:
hva heter det? ( den tingen du gjør med vennene dine før du gifter deg... ) kommer ikke på det.
Utdrikkingslag.
Siterer blackrogue:
men husker da mor ble gravid med meg
Sorry, men her falt jeg av...

Siterer blackrogue:
litt fakta =

de som er mest i mot røyk og alkohol knekker etterhvert og begynner med det.
Ikke alle. Jeg kommer aldri til å prøve å røyke. Tror nok det er et mindretall av tilfellene.

Siterer Suppeelsker:
Det er merkelig at 70 % av de som utdanner seg til hjelpepleiere her i byen røyker, når de senere i livet skal ta seg av folk som har ødelagt helse pga. sigaretter. Det er liksom litt ironisk. Folk innen helsevesenet bør i hvert fall ikke røyke pga. de erfaringene de får fra jobben.
Du er ikke den eneste som synes det er merkelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Citerer blackrogue:

men husker da mor ble gravid med meg

Sorry, men her falt jeg av...

ok. det der var egentlig veldig ekkelt når jeg leser det i senere tid XD haha
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!