Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

hei jeg har funnet ut navnet på det neste need for speed og noe fakta som er både bekreftet og ubekreftet av ea. det første er at neste nfs vill hete undercover (sant). nr 2 er at det vill være over 150 biler i spillet. nr 3 er at tuningen av biler vil være en blanding av den fra u2 og carbon. nr 4 er at det vil være ekte vær som snø regn tåke og slikt. nr 5 er at online vil det vøre lit som u2. det siste er at racene er lit som i burnout paradis(noe som jeg ikke ville likt så jeg håper at det ikke er sant). håper dere likte dette og hvis noen har mer info bare si det :) ps jeg skriver ikke linken fordi siden er på hollansk. edit: det er også bekreftet et annet need for speed som kommer i 2009 som har fått over 2 år på å produsere ( dette er ikke undercover som kommer ut i slutten av året)
vnb
  • 0
  • KlM
  • KlM
Need for speed serien døde etter Need For Speed Underground 2, nå er det bare en repetiv melkeserie. Jeg fikk håpet opp for Pro Street, men det var en skuffelse.

Dette er ikke noe å sette hæla i taket for. Dette var noe alle viste ville komme før eller siden.

Ikke vondt ment mot deg ass, men Need For Speed kan gå å suge milevis unna meg.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Elendig skrevet blogg. Men du snakker om noe du bryr det om!

Lag en tråd om nfs serien istedet
:D <3<3<3
  • 0
  • Missing Avatar
  • cind
Jeg håper på noe realistisk, men det skjer aldri.
Likte de da jeg var liten, da var nitro osv utrolig fett!
  • 0
Ja, jeg veit at det heter "confirmed" på engelsk, men det heter IKKE konfirmert og ukonfirmert på norsk... Bruk heller bekreftet...
  • 0
WTFG!!! jeg forstod ikke en drit i hva sam sto der, kan du skrive det mere utfyllende på nytt igjen
  • 0
Kult bilde på slutten, 3D art. ;D
  • 0
Need for speed har med tiden blitt en av EA`s store fadeser. Jeg kommer aldri til å kjøp dette spillet, om det så får 10/10 av GR.
  • 0
Jeg skal ikke si noe helt konkret før det kommer jeg.

Altså verken noen gode eller dårlige forventinger.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
EA lovet både det ene og det andre til ProStreet også, det spillet endte med middelmådige melkekarakterer, og EA utalte at de var skuffet over spillet etterpå. Skjer nok ikke store forandringer nå heller, selv om EA tror de eier racingverdenen med melkeserien sin.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ventet lenge på det her! Jeg har altid likt NFS serien å det håper jeg å fortsette med.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg begynte på Need For Speed serien med Pro Street jeg, ganske bra spill egentlig. men CD'en ble ødelagt. (Det er så dritt når ingen i familien vet hvordan man kan bære rundt på en CD uten å fette til hele underlaget og lage svære riper. De vet heller ikke hvor man skal legge en CD, jeg mener, under en bok!?)

Kan bli bra det neste ja, og jeg liker Burnout Paradise løp jeg så yes!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!