Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

jeg digger når folk teamkiller meg i HL2 da kan man velge en passende straff som å sette fyr på dem!
The cake is a lie!
  • 0
Har ikke hatt så mange problemer med Teamkillers, men det er irriterende når det skjer. Det er ikke verdens største problem, men som K|M sier, så handler spill om å ha det gøy, noe jeg definitivt ikke har når jeg blir drept hver gang jeg Spawner .
Square Enix.
  • 0
Har ikke hatt store problemer med TK`s jeg heller, grunnen er at de blir vanligvis kicket om de har unormalt mye minuspoeng. Har de mye poeng og begynner å teamkille er det deres tap( i form av respekt og poeng). Ellers kan de hende jeg slenger inn en teabagg i ny og ned om de ødelegger nok
  • 0
HATER å bli teamkillet når jeg spiller saints row.
En drittsekk med bokseren opp over navlen drepte meg hele tiden,
han snakket også gebroken't amerikans "gangster" stemme så vær på vakt
Real OG, you feel ME?
no i dont
  • 0
jeg teamkiller alltid, ser på semifinalen i Em nå. håper spania vinner
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Du er ikke alene om å hate teamkilling tcheh. Selv om jeg var uheldig i går og knivet Viking666 som overrasket meg noe enormt, noe jeg selvsagt beklaget etter på. Problemet for min del va at en fiende vistes på kartet nesten hvor jeg stod og da jeg klatret opp stigen dukket en annen person opp og da trodde jeg det var fienden.

Ellers er jeg totalt i mot overlagt teamkilling og hater når dette skjer.

Takk for nok en god blogg tcheh
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nah, teamkilling kan ære gøy - hvis noen teamkiller deg, så er det bare å gå inn for å ta dem tilbake

Ellers var det en god idè med en setting Teamkilling on/off. Sånn kunne man fått spill der man måtte akseptere det, og spill der det ikke gikk uansett hvor hardt du prøvde.
@chubbyviking
  • 0
Det er jo mange spill hvor man kan slå av og på Friendly fire
På Battlefield 2142 kan man til og med stille på hvor mange % damage man tar av teammatsa
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Hvis noen teamkiller meg bevisst, så tar jeg bare å løper etter personen og skader han sånn halveis, slik at personen blir sur og teamkiller meg igjen. Når det har skjedd et par ganger så booter jeg spilleren ut av laget.

Men teamkilling kan være gøy også, hvis det skjer på en orginal måte. Jeg skulle snu et Brute Chopper i Halo 3 en gang, så fløy kjøretøyet ganske fort og i hodehøyde opp i lufta, jeg fikk betrayal på en av lagkameratene mine i tillegg til at jeg nesten døde selv.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Takk for mange kommentarer, godt å høre to sider av temaet
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
KIM: Jeg skjønner at du mener at det er et spill, men tcheh syntes det ødelegger for han når han koser seg med et online spill. Jeg er 100% enig, og en god blogg mister
Hasta la-vista baby!
  • 0
Kunne ikke formulert det bedre enn deg oski
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Missing Avatar
  • cind
Også etter du har blitt drept voldtar de meg. Hvordan verden er det vi lever i?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Teabag is faun!
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!