Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I og med at jeg og Zaney er I samme klan og han hadde taggen til bernt så sa han: "Nå har du å få tak I taggen til Bernt"Zomg presset stiger!
På tirsdagen så spilte jeg battlefield2142 med Zaney og Bernt, vi begynte og spille på Tunis harbor og det var et lagg helvete.
(hadde 235 i ping)


Etter en stund skiftet vi til et annet mapp, og det mappet var Operation shingle.
Jeg synes det er et meget bra sniper map. Jeg og Zaney var eu og Bernt var pac.

Pingen hadde roet seg og etter mye sniping og flagg capping klarte pac og ta command centre, jeg og Zaney skulle prøve å ta det tilbake. Jeg var veldig ivrig og sprang fra zaney så jeg sto helt alene på flagget.
Etter at jeg hadde tatt litt av flagget så så jeg 3 fra pac komme opp og zaney hadde enda ikke kommet til flagget (lating :P )
Jeg sprang bort fra flagget og skulle prøve å snipe dem når de kom opp trappa.
2 assaults og en sniper kom opp trappa alle sammen så vist ikke meg og de zoomet rett på flagget.
Siden jeg visste at Bernt var sniper (en veldig god en også) så bestemte jeg meg for å ta sjansen.
Jeg trakk fram kniven og stormet mot sniperen, den ene assault duden la merke til meg og snudde seg mot meg og begynte å skyte,men jeg var veldig nære sniperen da og med VELDIG lite hp klarte jeg og treffe sniperen og det viste seg å være bernt (yay!)
Jeg døde rett etterpå da men det var verd d :)
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Hehe - tenker det ja! Det er mange som er ute med kniven mot meg og må nok bli bedre selv til å dra frem kniven

Det var moro å spille sammen med dere og håper vi kan gjøre det flere ganger i tiden fremover.

Skal spille i kveld også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kunne knivet deg mange ganger i går Bernt men tok aldri sjansen, kunne ikke vite om du kom til og knive meg, og lage blogg om: Dog taggen til Zaney
Men ellers, Good job, asain, hvem skal vi jakte på taggen til nå ?
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Wahah! Når jeg stikker innom en av dagene, har dere jo meg
Jeg vil bare fullføre denne demoen først... xD

Håper på å stikke innom i kveld ;)
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Skal spille i kveld også

Jeg joiner, sender du PM eller noe når dere skal spille, eller litt før?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Vi starter som regel 21:30 gleder meg til å spille
Ingame bf 2142 name: asain

hva heter din soldat i bf2142?
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
min?...hmm, DeathAngel.666 troooooor jeg
Har lagt til bernt da, så bare joiner ham
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Veldig mange DeathAngel.666 men tror jeg tippet på riktig name, jeg heter Zaney= ingame vertfall
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Se der ja, glimrende - da blir vi enda flere som spiller BF2142 sammen

Gleder meg som en liten unge til i kveld

Mitt nick er; tbnickyzero
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Var faktisk jeg som tok deg ut rett etter du tok taggen til Bernt

Lagt til 2008-06-25 13:59:
Du får vell bare Jakte på taggen min!

Husk jeg er livvakten til Bernt. Så dreper dere han dreper jeg dere
  • 0
ok da skal jeg ta taggen din også da

Hva er nicken din da?
Speak up! you feel worse if you fail. A coward never tries.
  • 0
Quakecry: da tar vi deg først så Bernt
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
  • eppi
  • eppi
har ikke dogtagen til bernt, men har drept han plenty med ganger
Sk8 is a job, I love it
  • 0
BERNT GOT RICK ROLL'D AGAIN

En til nå Bernt, så er det Epic Ph4il
O.O
  • 0
Nicket mitt er: Viking666
  • 0
Hva har rick roll å gjøre med at Bernt ble drept på BF2142?
Children of Bodom <3
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU



Bra sang for deg Bernt


Lagt til 2008-06-25 15:26:
Valcore : Mange sier Rick Roll'd fordi at det betyr at du gjore det og det, f.eks klikket på en link f.eks: Starcraft 2 will be released tomorrow(8.8.08 ) så er det en streaming video med Rick Roll , er noe folk pleier og bruke.

bruker det ikke så mye selv, men er ganske genialt
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Siterer Nipaw:
BERNT GOT RICK ROLL'D AGAIN

En til nå Bernt, så er det Epic Ph4il


Var det du som spilte med det nicket

---

<quote author="Zaney">http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU



Bra sang for deg Bernt

I know
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Begyner å varme opp litt nå jeg
Bare å joine de som har lyst
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
venta til nå, men kom jo aldri noen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Du må nok joine litt senere. For min del, så kommer jeg ikke på før rundt kl. 22 grunnet at barna ikke er i seng før da

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette var sikkert gøy! Har prøvd Bf 2142 til en venn, kjempekult spill. Jeg spiller selv en del BF2 så man skal ikke se vekk fra at dette også er å finne i min spillsamling snart!

PS: Hvis jeg får det må jeg spille med dere en gang!
  • 0
Du er hjertelig velkommen til å spille sammen med oss -Dan-
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
HAHAHA!! Genial blogg!! Du har vel ikke dogtaggen min, men Zaney har den! Opptil 3-4 av dem... Utover høsten er jeg også å finne på slagmarken igjen! Gleder meg!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!