Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, det er mange som har ventet et helt år på dette. Nemlig sommerferie. Dette er tiden til å slappe av, dra på ferie, og spille.

Dette har vært en stressende tid for mange med tentamen og eksamen. De beste karakterende er vanskelig å nå uten veldig mye øving, som er veldig slitsomt. Til og med ikke power-napene til Bernt hjelper noe særlig!
"w00t!" tenker dere sikkert, men det er sant. Så det er på sin plass at vi får en lang ferie.

Hva folk tilbringer ferien sin på er forskjellig fra person til person, men at sommerferien gir et påfyll med energi gjelder oss alle. Den skal tilbringes med familie og venner. Den skal skal nytes. Den skal henrulle! Eh, okey?

Dette blir ikke noe stor spill-sommer, men et par storspill kommer det. Det er selvfølgelig Dice og Nintendo som er fast innstilt på å ødelegge sommeren for oss. Hvem er det som går ut døren når BF: Bad Company og SSBB ligger i hyllen? Hvem gidder å ha et sosialt liv når man kan sprenge ALT!

Jeg gjør! Dere hørte riktig, JEG GJØR! Jeg skal reise på turer med venner, slappe av i båt, skate, spise usundt, og skal selvfølgelig prøve å sprenge litt alt. Ja, det er vanskelig å ikke slappe av fremfor skjermen, men kom igjen! Kos dere i sommer. Drit i stemmene i hodet som sier "DU HAR IKKE ÅPNET KIRBY ENDA!"

Sommeren er over før du rekker å si minoritetsladningsbærerdiffusjonskoeffisientmålingsapparatur, så nyt den!
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Fin blogg. Selv startet sommerferien fredag 19.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Jo takk. Bloggen er ganske usæriøs. Må prøve nye ting vettu!
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
nytes skal den ja deilig... nyt sommerferien du og, noe jeg tror du kommer til å gjøre hvis jeg ikke tar helt feil
  • 0
Jo det skal jeg.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Hehe - veldig bra skrevet PulverPadde

Jeg for min del kommer ikke til å finne på alt så mange krumspring sammen med familien i og med at Malin kun er tre måneder, men et par utflukter blir det nå da og fisking skal vi også få til med barnet i bæreseler.

Det er godt med sommer og som du sier - nyt den så lenge den varer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • ES
  • ES
'woot' betyr ikke 'hva' bare så du vet det.

Bra du skal skate og slappe av, det er det som er best! Når det gjelder det å være sosial er jeg ganske avslappa der og. Ikke noe stress for å si det sånn, for liker vi folk? Nei!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Ah jeg har sommer jobb. Det er ikke mye ferie. Men når jeg er ferdig ( om ca 2 uker og 4 ) dager så er jeg 11000kr rikere. Det kan bli noen spill det

Bra skrevet blogg
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!