Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel 360 sin online er litt bedre en PS3 sin, man får det man betaler for
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Litt uenig der, synes ikke det er vits i å betale så mye ekstra for at det skal være mulig å invitere venner lettere, kunne skrive i chat-box og at servere kan laste opp lydfiler og in-game teksturer som uansett ødelegger for feks. snipere i call of duty. Plutselig kommer det opp en sånn in-game tekst som ødelegger for sniperen akkurat når han har en i siktet! det er en venn som tipset meg om det! dessuten blir xbox Live fort overbelastet, du husker sikkert jula, mange gjorde det ihvertfall!

Live er kanskje et hakk foran PSN nå, men det skal sannsyneligvis komme accomplishments (achivements) til PS3 og dere har vel hørt om home? som alltid blir utsatt Men flere online spill til PS3 har gjort det sånn at man kan invitere venner, som feks. CoD4! jeg mener ikke å være slem/uhøffelig men jeg sier bare mine meninger

Bra blogg forresten!
Lev livet mens du har det!
  • 0
Ingame popups ødelegger ikke gameplayet på noen måte. Dessuten, servere kan ikke laste opp lydfiler eller in-game teksturer. Det er ikke en gang chatbox! Det at Xbox live ble overbelastet i jula, betyr ikke at den blir enkelt overbelastet.

Accomplishmentene blir bare vist som trofeer i Home, så det er ikke samme systemet som Xbox.

Om live er verdt pengene er opp til deg.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Jeg valgt min Playstation 3 mest pga spillene som var på vei til den. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Final Fantasy XIII, Uncharted: Drake's Fortune, Killzone 2, Resistance 2 & LittleBigPlanet var alle med på å gjøre valget mitt lettere, i tillegg kjenner også flere som har Playstation 3, med hensyn til online-spill. Liker også kontrollen til PS3 bedre, siden det er den jeg er mest vant til da jeg hadde PS2.

Men det tok ikke veldig lang tid før jeg fikk øynene opp for Xbox360 heller. Her har det vært spill som GeOW 1&2, Alan Wake og Fable 2 som virkelig har fått min interesse.

Så sitter med 2 konsoller og livet er ikke annet enn herlig! Det beste fra 2 verdener.
  • 0
da må jeg ha missforstått litt

men kan dere si meg hva som er bedre med Live?

alle sier det er bedre med live, er det bare p.g.a. at det er lettere å kontakte venner? er det alt!?
Lev livet mens du har det!
  • 0
Xbox live er mer rydig, har mer innhold, mindre server problemer, mer sosialt, og en genial familysetting.

Kjipt at det koster penger, men jeg synes det er helt klart verdt pengene.

Dette er ikke noe fanboy innlegg. All respekt for PS3, men det er bare bedre online på Xbox.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
de fleste som kjøper konsoll kjøper den på grunn av den typen spill som oftest kommer til denne konsollen. det kan også være grunnet pris eller hvor bra/kraftig maskinen er... også fins det faktisk, tro det eller ei noen som bare vil ha en spillmaskin som er morsom å spille på og ikke gidder å fundere i dagesvis over det
  • 0
Bra poeng!
Lev livet mens du har det!
  • 0
Tror faktisk folk har lettere for å holde seg til ett merke innen mobil enn med spillkonsol jeg da. Selv har jeg i grunn alltid gått for Sonys konsoler siden PSX. Kjøpte jo en PC som jeg oppgraderte litt underveis til å være ganske brukbar i en periode og en DS, det er unntakene. DSen var en stor tabbe. Hørte på hypen. Hadde lest mye positivt om DS, og klarer ikke forstå hvorfor den er så bra. PSP derimot har jeg spilt utallige timer på. Så med andre ord er det ganske mye opp til hver enkelt, og research holder ikke alltid. Kanskje ett impulskjøp kan være like bra, null forventninger da. (Ikke at jeg har impulskjøpt konsoler da, annet enn på loppemarked, de gjelder ikke).

Aiden: FF kommer vel til 360 også nå tror jeg (men det var kanskje ikke offisielt da du kjøpte PS3?) Men sant det du sier om de andre, gode eksklusive titler der.

Det argumentet med gamepaden til 360 eller PS3 og hvilken som er best er så jøvlig grunnløst som det kan få blitt! Begge brødrene mine har 360 og jeg har selv PS3, begge kontrollene funker jo fett. Du venner deg også fort til om venstre spake er øverst eller nederst på kontrollen, har ingenting å si. Vekten til PS3 kontrollen er kanskje litt uvant i starten, men hemmer ikke på noen som helst måte. Hater det argumentet der ass, kontrollene er jo så godt som like.

Men det var PSX som skapte standard gamepad designet da, hvertfall da analog kontrollen kom, Nintendo prøvde en syk kontroll på N64 og XBOX startet også med en svær klump. Xbox byttet etterhvert til en kontroll som var nesten identisk med PS2 kontrollen (litt større kanskje) og Gamecube kontrollen var som en stygg versjon av det. Synes dette er litt morsom fakta når folk skryter så fælt av Xbox kontrollene
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
har vel mere noe med vane og viten om hva slags spill jeg kan ha i vente når jeg kjøpte ps3. har forøverig ikke kjøpt noe annent enn playstation etter att min n64 ble for gammeldags.

dessuten er jeg en tilhenger av den gode gamle konsollkrigen som eksisterte før i tiden da multiplattform spill så og si ikke eksisterte og dette sitter fremdeles dypt i meg så jeg blåser totalt spill til andre konsoller, jeg gidder ikke en gang og lese ommtalelser til spill som ikke kommer til ps3.

poenget mitt er att hvis du har vokst opp med ett spesielt merke så kan andre konsoller bli ubedtydelige for deg uansett hva slags spill de måtte komme med.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Jeg har en tendens til å før eller siden kjøpe alle konsollene, men liker egentlig å bare ha en konsoll å forholde meg til. Aner ikke hvorfor siden det ikke akkuratt er noe mer stress med flere konsoller, men liker vel bare å ha alt på ett sted.
This is great banter, it really is.
  • 0
Vel for meg så passer jo PS3 perfekt.

De fleste spillene som kommer eksklusivt til 360 kommer jo også til windows. Jeg som har en bra gamer-PC som tar crysis på high kan jo bare kjøpe de spillene til PC, hvis jeg hadde hatt lyst på dem. Som Mass effect, gears of war, bioshock (som også kommer til PS3 etter sommeren) osv.

Lagt til 2008-06-14 23:49:
Xboxen er nesten som en PC, bare bygd som en boks til å bruke til gaming!
Lev livet mens du har det!
  • 0
1. Jeg er en online person
2. Jeg liker FPS.
3. Jeg liker bilspill.
4. Jeg liker W-RPG
5. Jeg liker Xbox 360

Noen som ser en sammenheng?
Velger konsoll etter onlinespill og online på konsollen heretter. Passet fint at jeg valgte Xbox 360 hovedsaklig for å spille Halo 3. Viste seg at jeg traff spikern på hodet etter hva jeg liker.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har sett på youtube at noen har klart å laste ned xp på PS3
Lev livet mens du har det!
  • 0
God blogg Prebaland

Alle har sine egne meninger, og alle sier det de mener

Jeg personlig har 360, og angrer ikke på det, jeg kunne også tenkt meg både wii og ps3, men valgte 360 pga kombinasjonen av ytelse, pris, tilgjengelighet, og online tjenester. Jeg er veldig fornøyd, men er sikker på at jeg hadde vært akkurat like fornøyd med en PS3
Post proelia praemia bitches!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!