Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når jeg mener flash back så mener jeg ikke N64. Faktisk så mener jeg et spill på Ps3. Grunnen til at jeg skriver denne blogg, vel hvorfor skriver dere blogg? Akuratt derfor.

Det hele startet månedsskifte April - Mai. Ps3'n ble sendt inn på reperasjon. Jeg hadde utsatt det altfor lenge. Verkstedet klarte å rote den bort. Så det endte med en splitter ny en, men denne gangen inkludert to spill. Fifa 08 og R&C. Fifa 08 skal selges og jeg åpnet faktisk R&C. Det er et ganske bra spill egentlig. Litt barnslig, men alle er jo litt barnslig iblant.

Så i dag så prøvde jeg noe jeg ikke hadde prøvd på leeenge. Det var snakk om CoD4. Det hadde jeg ikke spilt siden Mars. Eller vis jeg ikke tar feil så var det Februar - Mars. Før så var jeg med i clan og "eide". Jeg var ikke noen "master" i CoD4, men 20 i kill streak er ikke så altfor værst.

Nå har jeg brukt ca. en times tid på spillet. Jeg følte det var på tide og dele mine meninger å dype følelser. Veldig poetisk, ikkesant? Jeg hadde spilt CoD4 såpass mye før at jeg var ikke helt ute av trening. Når jeg var kommet til andre kamp. Så klarte jeg faktisk å få 10 kill streak. Så jeg var ikke helt på tyttbær tur heller. Det var faktisk et ganske morsomt "Flash Back" å spille CoD4. Jeg tenkte at Flash Back var et bra navn på denne bloggen. Siden når man tenker på Flash Back så tenker man ikke så veldig langt tilbake i tid.

Så her sitter jeg. Foran Pc'n og skriven en blogg. Koselig, ikkesant? Så de neste timene går vel med til litt Film, GTA, CoD og kanskje til og med litt Track Mania. Den eneste tingen som er litt negativt, er at jeg gjerne skulle hatt de 4 nye banene til CoD. Noe som kanskje ikke skjer p.g.a Mamma og betaling over internett, men det er forståelig. 75 kr, syns jeg personlig var litt dyrt. 60 eller 40 kr, hadde vært en passe pris.

Så nå er det slutt for denne bloggen. Det blir ikke den siste "mark my words". Yup, jeg har faktisk planer om og lage flere;)

Det nye Gamereactor bladet ser ganske stilig ut. Jeg er keen på litt lese stoff. Så imorra blir det en tur ned til byen. Foreløpig syns jeg Gamereactor.no er et ganske fint sted. Så her blir jeg nok en stund. Vis jeg ikke tar helt feil så har jeg snart vært medlem i en uke.

Over og ut! Hilsen Robbern93 (Robin). Ha en fortsatt hyggelig kveld;)
Gaming Is Great!
  • 0
Ja, jeg har nå 19 kill streak jeg da
synes det er litt dyrt for den mappacken men
tipper det er verdt det... er ny forresten jeg og Joina i går kveld. Kul nettside
Lev livet mens du har det!
  • 0
Det er hyggelig at du skriver en blogg om flash back men jeg tok ikke poenge men men.

Håper du kan bli lenge hos Gr, dette er en strålende side og jeg har fått mange nye venner samtidig vis det skulle være en gang du kjeder deg så kom og skriv på forume vårt
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
det er ikke så farlig at dere ikke skjønte pointe, følte at denne bloggen ble bedre enn den forrige.. Bare og legge meg til.. Og btw, i helga blir det mye ps3... pga de fleste er borte så det er bare og adde psn id min. den finner du på profilen min;)

Lagt til 2008-06-13 18:50:
Noe som er sykt dumt er at ny Ps3 = Ny harddisk. Hadde runna CoD og Half Life 2 + Nesten Half Life 2 Ep. 1. Noe som er fryktelig kjipt. Flaks at jeg ikke skaffet meg GTA IV etter at jeg hadde ny ps3. siden gidder ikke gjøre det opp igjen. Kanksje jeg kan runne HL2 Ep. 2 siden det har jeg ikke runna. Når jeg tenker på Orange Box så kanskje jeg skal prøve litt TF2? Trur det jeg
Gaming Is Great!
  • 0
bare en uke også har du skrevet to blogger?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Er det mye? Tipper vel ikke det... Siden noen folk blogger så og si daglig...
Gaming Is Great!
  • 0
Har ikke spilt CoD 4 så mye online, for meg er det fortsatt Battlefield 2142 som gjelder. Må jo opprettholde plasseringen min som sniper med PArk 52-riflen og ligger nå på en 73. plass av 210 000 spillere verden over

Håper du blir her lenge Robbern93 og at du trives her sammen med oss andre på GR
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det gjør jeg, nesten, garantert!
Gaming Is Great!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!