Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter utallige mange timer med Racedriver GRID demoen, bestemte jeg meg for å kjøpe spillet.
Er lei av de vanlige bilspillene, kjør fra A til Å på kortest tid eller X-antall runder. Her var det driftemuligheter! Her kunne jeg holde sladden lang og virkelig føle at jeg hadde hestekrefter på bakhjulene. Noe mange andre spill sliter med. Da jeg endelig skulle begynne å spille fant jeg ut at driftedelen kun var en 1/8 av spilllet. Ble selfølgelig veldig skuffet, tok meg 1 dag å fullføre alle sladde konkurransene på extreme. Så her er mitt ønske til noen dær ute. Lag et spill med kun drifting,tuning og stylig.

Spillet er absolutt å anbefale til alle dere som liker bilspill:) Beklager om det er noe skrivefeil..
  • 0
Er litt enig med deg der DanTheDog og savnet selv mer drifting, men ellers er spillet konge og jeg elsker det

PS! Blir med på ditt ønske om spill med kun drifting, tuning og styling
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Syns ikke drifting er så gøy jeg da, men syns hvertfall ikke å kjøre samme rundene om og om igjen er gøy heller, nei, drag er tingen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg hater drifting, mest av alt på GRID-demoen
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Drifting er kjedelig! Skal man ha et bilspill skal det være ordentlige løp.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
liekr også best vanelig
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Drifting er morro det, har ikke testa GRID, men generelt mener jeg. Men ville det ikke bli vanskelig å holde ett spill med bare de greiene der bra i lengden? Jeg tror det er en grunn til at det ofte er med mer. (+ at alle skal like det seff).
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer Bernt Erik:
PS! Blir med på ditt ønske om spill med kun drifting, tuning og styling



Ingen som har hørt om Jessheim: The Game?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Siterer Krizzi:
Citerer Bernt Erik S! Blir med på ditt ønske om spill med kun drifting, tuning og styling


Ingen som har hørt om Jessheim: The Game?

Nei...?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer Krizzi:
Ingen som har hørt om Jessheim: The Game?


NFSU er da så og si bare styling, tuning og drifting. Det er bare å droppe å kjøre alle de andre løpene.

Men man blir da aldri god uten å kjøre mange runder? Vet ikke hvor mange runder jeg har på Ringen på GT4, men det er MANGE.
  • 0
Har du hørt om et spill som heter Need For Speed Underground 2?
I was frozen, today!
  • 0
Drifting er generelt sett litt repetetivt...

Men det er vel alle racingmoduser?

Daylight come and we wanna go home.
  • 0
støtter deg fullt ut DanTheDog.

kjøpte også det spillet grunnet den uberfete driftingen som jeg fullførte på en dag forde det var så morro.
er egentlig ganske rart att det ikke har kommet noen rene drifte spill enda siden drifting er den mest populære racingformen i USA og Japan per dags dato.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
klarer simpelten ikke drifting....
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!