Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenkte jeg skulle skrive en liten blogg om noe som ofte gjør meg i godt humør. Hm, tror kanskje varmen har gjort meg helt smelta i hodet, for dette er det eneste jeg for øyeblikket greier å engasjere meg i.... *ler en syk latter*

Anyway: Dette er altså hva jeg syns er en GENIAL "oppfinnelse" her på GR.
Ja, jeg snakker selvfølgelig om disse Smily'ene man har fått "utdelt" ved der man skriver inn til gjestebøker eller når man vil kommentere en blogg. Syns de er fantastiske, og syns de sier ofte mer enn ti-tusen ord. Veldig kjekt... Jeg ser en blogg eller en gjestebok jeg vil "titte innom", og hvis jeg egentlig ikke har noe fornuftig å si, eller vil legge ekstra trykk på det jeg har sagt, er en smiley kjekk å ha.
Jeg mener, hvis noen skriver de HATER noe, tenker jeg
"-ok, greit". Setter de en evil-smiley bak, FORSTÅR JEG DEM... Sympati i bøtter og spann...hehehe..

Man kan ikke bruke dem i bloggene, men det syns jeg ikke gjør så veldig mye. Ser for meg at jeg ikke hadde fått sagt så mye da, bare "spjoinga" inn den ene smily'en etter den andre....
DETTE MENER JEG OM DET, SÅ DET SÅ *trykk* *trykk* *trykk* mange sure, gule tryner. Og med tanke på hvor glad jeg er i å skrive om ting som irriterer meg, hadde jeg vel slitt ut den
"evil"-smily'en, gitt.

Men, må dessverre si, at jeg savner fortsatt et par. Skulle gjerne hatt en smiley med en lyspære over hodet, som skinte liksom. (hei, jeg har en kjempegod idé). Og TENK om det hadde vært en smiley med langt hår og som gjorde fredstegnet? Peace MAN! Eller en "koko" smiley, med øynene i alle retninger, eller en smiley med en stokk, eller en med maskingevær, eller en.....NEI, nå må jeg ikke ta helt av her....øh...hehehe....

So! Noen "drømme"- smiley's på you guy's? (and girl's)....
...og ha en finfin fredag forresten... :)
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg bruker også en del smylier og savner selv noen, men dine forslag var konge

Send meg en mail og jeg skal se om jeg kan innføre noen til - må jo prøve

Takk for nok en god blogg skeptisk-heksa

PS! Savner dere flere smylier
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg skulle gjerne hatt en smily med heksehatt...
..og en som sender lyn og torden med en pinne... eller blomster.. eller.. og dermed var jeg igang igjen...knis...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hva med å kopiere noen smilyer fra diskusjon.no? De har mange kule de
So long suckersssssss.........
  • 0
ja, kult med flere smilyer

Lagt til 2008-06-06 14:43:
hadde vært fint med en sikle smily også
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Sant at smilies er veldig kjekke å ha. Bilder sier mer enn tusen ord .

Selv savner jeg kun en "Tommel - opp" Smily, samt en "Sikle" Smiley. Har trengt de mange ganger, og å utrykke slike smilies med ord er vanskelig.

God blogg !
Square Enix.
  • 0
mmm, jepp enig
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jo, en "tommel-opp" smiley hadde vært noe..
Jeg tror jeg også vil ha en smiley som besvimer av lykke, eller av sjokk,eller noe i den duren. hehehe..
Men aller helst en Smiley med hår....lilla hår...som står til alle kanter..en slags "jeg-har-fått-strøm-i-meg" smiley....
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Smiley er jo en absurd og genial skapelse
Mange bra her på GameReactor, men og mange jeg aldri har brukt i en særiøs samenheng.

De her bruker jeg nesten aldri:





God blogg^_^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg bruker så å si ingen av de smileyene dsn nevnte jeg heller.

Mange gode forslag du hadde der du, men en XD smiley burde vært på plass.

God blogg foresten^^
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg vil ha kirurg smiley, og sikle smiley..

kirurrrg!
@:]


Sikleeee.
:L
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Må innrømme at jeg ikke er noen stor fan av smileyer. Joda, et er fint greit nok, men det blir for mye til tider. Og mange har en tendens til å overdrive bruken.
  • 0
Har mange Smileys jeg savner:

HysteriskSmiley, dødsforrvirraSmiley,ondlatterSmiley, skremmeSmiley,blodpølSmiley(ikke spør,men har savna en...), OverkjørtSmiley,rivesegihåretSmiley ,pistoltilhodetSmiley,furteSmiley,narutoSmiley,og...og...

hm...tar av her gjør jeg ikke?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Lykkedragen: nå skulle jeg ha hatt en tommel opp smiley, gitt..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Smiley med våpen, gamersmiley, tenkemedettøyenbrynoppoversmiley, sarkasmesmiley...
  • 0
Smileyer er laget for folk som ikke klarer å få frem budskapet ved ren tekst.
Da får jeg være den første uten smiley i dette kommentarfeltet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic: Oi, da var jo jeg flink som fikk frem budskapet mitt (øh..hadde jeg et budskap forresten..eh..) uten smiley i bloggen..haha..

Men har du sett, du var den første, gitt...

Lagt til: Vel, ikke nøye for meg hva/hvem de er laget for.. Smiley's er digg! Og hvis man sliter med et lite ordforråd, (f.eks. meg) er det jo flott at de fins.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Åja, jeg vet! Militærsmiley! \
  • 0
Elsker smilyer jeg og
Men man kan jo få de i blogger bare man skriver tegnene, selvom man ikke kan trykke på selve bildet?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
tguls: Really? Kuult!

Kaze: Gamer-smiley...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer The Heretic:
Smileyer er laget for folk som ikke klarer å få frem budskapet ved ren tekst.

Da får jeg være den første uten smiley i dette kommentarfeltet.


Wordness! Er bare rot med altfor mange smiley's. Greit å bruke de av og til, men til hver setning blir for drøyt.
  • 0
Taxter: Selvfølgelig trenger man ikke "ta helt av", men det blir vel en smakssak I guess.. Jeg liker de iallfall... *smiler lurt og blinker-smikey*
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!