Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg elsker softis med sjokolade eller fargestrø på
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer JTB:
Sandwich er blandt de beste. Youghurt is fra 7-eleven er også veldig godt. Jeg liker egentlig det meste av is som Lion og Gigant.

Kjøpte en sandwich etter skolen min idag. Da jeg spiste den møtte jeg gymlærern min. "Sandwhich nå?" spurte han. "Ja, skolen er ferdig da kan jeg vel spise den?" svarte jeg. Han er vedlig hyggelig, jeg spiller faktisk Xbox Live mot han. Han er en god motstander på Call of Duty 4. Han skulle på butikken selv, men samboeren gikk inn så jeg ble snakkende med han lenge. Hilste også på den nyfødte ungen hans, Arvin. Han er en måned gammel

Soft is er også godt.


Høres kul ut han læreren din

Softis er godt det men ingenting slår italiensk sitronsorbe! Liker også pistasje, cappuchino, tiramisu og banan is

Når det gjelder sånn man kjøper innpakka er vell sandwich-isen best!

BTW. God blogg!
So long suckersssssss.........
  • 0
jeg liker best solstick og solois, ingenting er så godt som en saftis når det varmer som verst. orker ikke "melkeis" blir så tørst av det
Die Mensch-Machine
  • 0
Softis... Nam...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg bare elsker softis med jorbær eller banan strø på toppen. Jeg har fått min daglige dose is i dag, da.
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Sånn dere mega skit fra Læsø i danmark. Perfekt!
  • 0
Ispreferansene er selvsagt Henning Olsen, og aller helst en Soft Shake med sjokoladesmak. Når det kommer til softis må jeg meddele at favoritten er sjokoladestrø.
Det er elleville temperaturer i Trøndelagen for tida, så is er et must
"Are you going to shoot me?" - "That depends. Do you see me?"
  • 0
Favoritt: Daim<333
2. Softis med sjokoladestrø
3.Snickers
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
spiser så vitt is i det hele tatt, kjøper istede en sjokolade eller en brus
  • 0
all type is går ned, men reagerer litt på krem is da, som soft is (å det som er så godt da) så blir mest vannis på meg da. Men ELSKER det. solo is er en skikkelig sommeris....
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
soft is og daim isen :
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Liker nesten all is og all strøssel, tutti frutti, jordbær og lakris strøssel er best.

Favoritt isen min er Royal Banasplitt (pinneis)

Nam,
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Den norske isbilen var innom i går og madammen kjøpte inn to pakker is, en Paradis-is pakke og Roller-is pakke - nam, nam! I morgen bærer det i vei innover til Steinkjer og da blir det garantert en softis til - kan ikke få nok av softis nei. Slush er også faktisk godt og spesielt når man blander forskjellige sorter i en og samme kopp

Hva med dere? Liker dere slush?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mmmmm. Slush. *Gurgler Homer Simpson style*
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Daimis fra Henning Olsen Og softis seff! Selger Slush selv.. Dette er ting vi tjener godt med penger på...
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Slush er jo godt da.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
herregud greier ikke å plukke ut en favoritt! eter til jeg blir god og rund
BF2....
  • 0
Jepp - i stedet for en softis ble det heller en slush med forskjellige smaker - det var nydelig

Men neste gang kan det like gjerne bli en softis igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Solois uten tvil. Ingenting slår den forfriskende appelsin smaken på en varm sommerdag. Liker ikke solo til vanlig, men det er noe med denne isen!
  • 0
Slush, eller Sløshh, som vi sier her i Moss, vel omtrent.

Slush er veldig godt.

Men det er ofte veldig dyrt, 10-20 kr koppen er vanlig, og i koppen kan du knapt få plass til3 desiliter tenker jeg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Jepp - i stedet for en softis ble det heller en slush med forskjellige smaker - det var nydelig


ok, nå må jeg nesten ta det neste gang slush er digg
BF2....
  • 0
Soft is med sjokoladestrøssel! Men ikke hvilken som helst soft is, for en gang kjøpte jeg en på en kafè, den smakte jom smør! ÆSJ. Blir nok på MIX eller narvesen jeg kjøper
It's never to late to die!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!