Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dermed oppdaget han at han desverre hadde glemt igjen patronene hjemme. Ikki-kun tenkte febrilskt på mulige metoder han kunne få skutt av seg hodet uten patroner. Plutselig kom han til å tenke på en onkel Skrue historie han leste her om dagen hvor Skrue hadde ladet geværet sitt med tørkede erter. Så tok Ikki-kun beina fatt og løp det han orket mot nærmeste matbutikk.

Da Ikki-kun endelig kom inn i butikken så han en grønn dame med en gedigen fotvorte på pannen. Ikki-kun begynte å fundere på hvordan denne damen hadde fått en fotvorte i pannen, men fant ut at det ikke ga noe mening. Han gikk til erteavdelingen (dette var en stor butikk), men fant ingen erter... De var utsolgt.

Ikki-kun tenkte fort og løp til antikke kanon avdelingen. Da så han noe som fikk nesehårene som fremdeles var tvinnet i en lang flette til å reise seg i fryd. Han så en kanon! Den er da perfekt til å skyte av seg hodet med tenkte han og nappet den til seg like før de grønne, fotvortedamen fikk tak i den. Han spradet fornøyd ned til skranken hvor en kvisete 16-åring satt hengslengt bak kassa. "Jeg tar denne" sa Ikki-Kun og kastet kanonen i hodet på guttungen som såvidt fikk gulpet fram; "kontant eller med kort?". Ikki-Kun begynte å lete gjennom lommene etter lommeboken, men famt til sin store forskrekkelse ut at den hadde den sleipe advokaten Jack tatt. Hva skulle han gjøre nå???

Som lyn fra klar himmel fikk Ikki-kun en idè, han skulle få Jack tilbake KILLERMODE. Jack hadde ikke vært i den modusen på lenge, og Ikki-Kun var litt forundret over at han visste hva det var, ettersom KILLERMODE var laget lenge før Ikki-kun. Uansett vill han prøve, koste menneskeliv, hva det menneskeliv koste ville.

Bare ett problem; Jack var nå over alle hauger som følge av lommetyveriet. "Forbasket også" skrek Ikki-Kun så høyt han kunne og den grønne, fotvortedamen lurte på hvorfor han ikke har blitt hentet av menn i hvite frakker for lengst.

Plutselig kom han til å tenke på at hodet hans fortsatt satt der det skulle, noe som var ett stort irritasjonsmoment. Ikki-kun tenkte seg om med stor innlevelse, og funderte på om han skulle forsøke en annen metode for å kvitte seg med hodet sitt, eller om han skulle forsøke å finne Jack med den nye "sleip-advokat-magneten" sin. Han kom fram til førstnevnte var det lureste, så han begynte å banke hodet sitt hardt mot et Vi-Menn-blad som sto ved kassen men fant raskt ut at det ikke fungerte. Alt det gjorde var å drepe mesteparten av de sårt trengte hjernecellene hans. Ikki-kun var nå på bavian nivå i intelligens og fikk plutselig svært lyst på en banan. Han hoppet og svingte seg ned til banan-avdelingen hvor han med ett fikk øye på en banan! Ikki-kun nå med en bavianhjerne begynte å fundere på hvorfor en banan var i banan-avdelingen. Noe som for ham ga null mening. Ikki-kun ristet på hodet så hjernecellene skranglet i hodet til ham. Ikki-kun hadde nå redusert hjernekapasiteten til gullfisknivå, og begynte dermed å åle seg på gulvet i håp om å finne gullfiskmatavdelingen.

Etter langt om lenge nådde han endelig gullfiskavdelingen, men så til sin store forskrekkelse at det lå på øverste hylle.

Siden fisk er hjerneføde og Ikki-kun nå var på gullfisknivå og i tillegg var uthungret, begynte han å spise sin egen arm/finne. Med ett hadde han like høy IQ som den geniale damemagneten The Silent Assassin fra nord. Han var nå supersmart og begynte med en gang å forske på mulige energikilder, inkludert tarmgassenergi. Ikki-kun snublet så i et pop-corn på bakken og slo hodet sitt så han ble noenlunde normal igjen. I samme øyeblikk kom Kalashnikov inn i butikken, men ble skuffet og gikk ut igjen da han fant ut at butikken ikke hadde noen nepesyltetøyavdeling. RDB for sin del holdt på med å balansere på en maur, som på en eller annen måte hadde forvillet seg ut fra mauravdeling til RDB-ting avdelingen. Plutselig kom Jack Thompson løpende med en million reportere i hælene. "Hva har du gjort nå?" spurte RDB, som nettopp hadde falt av mauren. Jack svarte stolt: " Jeg har funnet en programerer". RDB, Kalashnikov og Ikki-kun fikk hakkeslepp og spørsmålstegnansikt. "Jeg har i tillegg fått hele Amerikas reportere til å følge meg, for å dekke saken.". La Jack til.

Etter en time med stirring og kløing på edle deler brøt RDB plutselig ut:"HVEM ER DENNE PROGRAMEREREN DA?!" Jack svarte hånlig med et blunk:"Meg". Ikki-kun, RDB og Kalashnikov rullet på bakken men de lo i takt. Jack spurte:"Hva i grønne soppskogen er det dere ler for?" Kalashnikov svarte:"Fordi du er like god til å programere spill som du er til å lage ideèr!"

Det tok et par minutter før Jack oppfattet beskjeden som måtte trenge seg gjennom all ørevoksen som lå i øregangen. Som et resultat på dette begynte Jack å gråte så tårene sto til alle kanter. Ikki-kun prøvde å roe ned Jack med å leke helikopter med nesehårene, men det funket ikke.

Hva skulle de gjøre nå?

RDB tenkte kjapt og sa: "Vi drar på Burger King!!!"
Det hjalp desverre ikke. Jack var like trist som før.

"Hei... Kom igjen, Jack..." Sa Ikki-kun og klappet han på skulderen. "Det går så bra så..."
"*Snufs* Å?"Hulket Jack. "Jada. Det kommer til å gå bra..."
"Okay..." snufset Jack og reiste seg opp fra gulvet.

"Da drar vi!!!" ropte Kalashnikov og satte ut døra. Men akkurat da de to skyvedørene åpnet seg, braste det en mystisk skikkelse inn døra. Det var The Silent Assassin!
"Dere skal ingen steder!!!" ropte han. The Silent Assassin hadde hørt om det de prøvde å gjøre og ville stanse spillet for en hver pris.

Han braste mot dem, men alle hoppet unna, desverre blingset Ikki-kun og The Silent Assassin fikk tak i ham.

Da tok han fram saksen han hadde kjøpt på Nille og klippet av Ikki-kun's nesehår.
Ikki-kun. Etter en liten stund sa den muskuløse The Silent Assassin: "Nei, dette blir for kvalmt." og tok heller og gnidde hodet hans skikklig.

Nei, nei, hylte Ikki-ikki, vi er jo venner på den geniale nettstedet Gamereactor. Snufs.
Plutselig kom The Silent Assassin til å tenke på Gamereactor, hvor han hadde lagt ned så mye arbeid, men bare hadde 3 stjerner. Hrmf, sa han og lot Ikki-kun gå.

Flere måneder gikk. Jack fikk spist crappy mat på Burger King 70 ganger på disse månedene. Han fikk også gått opp 20 kilo. De hadde fått utviklet et skikkelig bra spill med brasiliansk prompefetish, og Jack og Co var storfornøyde.

Noen dager med masse testing førte til at de fant ut at spillet var litt ensformig. Det eneste det gikk ann å gjøre var å prompe, men det så lekkert ut. Det så bedre ut enn crysis, Far Cry 2 var like fint som en søppelfylling i forhold. Men spillbarheten var like bra som verdens første bil.

Da fant jack ut at spillet skulle få et arkadepreg over seg alà gjøre det samme om og om igjen. De ble enige og lanserte spillet.

Spillet solgte vel og bra, og fikk gode anmeldelser, men hva hadde skjedd med Jacks evige campaign?

Jack innså til slutt at alle disse årene med å undertrykke spill hadde vært bortkasta. Han innså endelig hvilken positiv kraft spill kan ha og at han aldri ville ha kunnet vinne over spillindustrien uansett.
Ikki-kun hadde fått tilbake nesehårene sine også og Kattutensvor var i sin søte puseform nok en gang.

Og her slutter Sagaen om Jack Thompson.

------------------------------------------------------------------------
Og med det er Sagaen Om Jack Thompson ferdig. Håper du har ledd, grått og urinert litt av glede, for det har jeg... Eller så har jeg bare ledd groteskt:P

Hadebra. Og hold dere friske. Og god sommerferie (når den tid kommer).
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
HEHE, DEN VAR LANG.....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Ahh, deilig slutt. Del 1 og del 17 var de beste tror jeg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Bra at dere liker den^^

Enig med deg du Suppe. Det er nok de beste delene det ja
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Bra at dere liker den^^

Enig med deg du Suppe. Det er nok de beste delene det ja


Det er en midt i mellom også, men jeg klarer ikke å skille alle disse fra hverandre xD
Alle har hatt i hvert fall noen morsomme øyeblikk da, så det ble en suksess det her
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Alle delene hadde sine gullkorn ja
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Alle delene hadde sine gullkorn ja


Ja, det ble liksom aldri kjedelig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Genialt.. Minner meg veldig mye om humoren til en i klassen! extremt funny
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!