Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

drikker nesten aldri brus uten sukker. Vanlig cola eller fanta eller sprite eller villa eller ingefærøl er best.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Voksenbrus!

Neida, drikker for det meste cola, og det er skremmendes at jeg ikke er feit i og med at jeg drikker bra over en liter dagen
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
At du ikke ser ut som en hvalross trenger ikke å bety at du ikke har tatt skade av sukkerinntaket.

Det er litt det samme som med alkoholinntak. Selv om man ikke har ølmage eller andre symptomer, er det mange som opplever alvorlige følger av stort (eller ikke nødvendigvis så stort) alkoholinntak i unngdommsårene, når de kommer i slutten av 20- og begynnelsen av 30-årene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hm, du har rett der ja. Tar skade av det selv om det ikke synst! Kjenner en som er 1 år eldere enn meg og har allerede mistet noen biter av tennene, har en del halve tenner igjen
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Heller glad og feit enn sunn og ulykkelig. Og her er det jammen meg enten eller også
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det gjør en da ikke ulykkelig å være sunn. Så lenge man ikke er hysterisk. Ofte er hysteriet rundt sunnhet noe som gjør at mange lever usunnt, mens de tror det er sunnt. Det smarteste er å spise og drikke variert og i passelige mengder.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Meget godt sagt Strategist - det er også min mening. Jeg passer meg ikke for å spise eller drikke varer med sukker, men overdriver heller ikke. Jeg tror også at det er mange av matvarene og drikkene som inneholder skumle søtningsstoffer som er farligere enn det sukkeret er. Derfor passer jeg meg å drikke alt som er uten sukker, men som sagt Coca-Cola Zero er en brus jeg liker veldig godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du har vanlig bordsukker i disakkarider som man her kaller "sukker", noen drikker inneholder andre søtningsmiddel men i tillegg kommer disse "spaltede" polysakkaridene inn. Mens disakkarid-innholdet går ned går den andre opp.. men er det ikke tilnærmet samme sak? - Jo. Men disse spaltede er ikke "sukker" i sin bordsform, derfor kan man skrive 30% mindre sukker etc.
Disse er igjen mere usunne ettersom de gir flere kalorier pr 100g's-enhet..
De dumme lures vel av reklamen..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!