Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg begynner rett på treeren. Jeg bryr meg ikke så mye om gta før treeren.

GTA 3. En ny måte å spille på. Alt er fritt, og når alt er fritt er alt godt;D Grafikken er forbedret seg VOLDsomt fra andre spill som ble lansert på den tiden. Man ser alt i ett helt nytt perspektiv, og oppdragene og hele greie er bare ny og god. Man føler for første gang at man er fri i ett spill.

GTA Vice City. En stund etter gtra 3 kom det spillet alle hadde ventet på... vice city. Etter gta 3 forventet alle et stort "super spill", og det fikk de... nesten. Det var en nye by med nye muligheter, ny og bedre grafikk. Men det var egentlig ikke så mye nytt. Et nytt spill fra Rockstar som moret alle som liker å drepe politi.

GTA San Andreas. Så skulle det komme, det nye gta sa. Man hadde hørt om de mange nye mulighetene og den nye store værdenen. Spillet hadde begge de tingene, og mer. Man måtte trene for å holde seg i form og spise for å holde liv i seg. De sliter fortsatt litt med det grafiske, men det er ikke noe å si på fantasien og historien. Det samme gamle gta, bare ny værden og masse med valg elementer og rollespill elementer.

GTA IV. Endelig! Spille som er bedre enn best! Gta iv er det aller nyeste spillet i serien, og etter min mening det beste. Det er "NEW YORK" blandet med gta 3 værdenen... Liberty city. Man er en ny person med mye mer følelser og liv i enn i de forgje spillene. Alt virker mye mer realistisk og forbedret. De har fjernet noen elementer som de hadde i SA, men det var bare bra. Ny og GOD historie, nydelig grafikk og perfekt realisme.

Skriv hvilke du syns er best.
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Jeg digget Vice City. Jeg likte atmosfæren og musikken, og alle de sterke fargene og Hawaii skjortene, så jeg håper egentlig at det kommer ett nytt Vice City i "next-gen" grafikk.

Ellers digger jeg GTA IV, med den fete historien, og gode grafikken gjør det til ett fantastisk spill
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
GTA IV er sannsynligvis best...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
GTA IV må vel sies å være best, men historien og hele pakka til VC er helt konge. Miami Vice og Scarface liksom, musikken var dritbra og man fikk skikkelig 80-talls feel.

Har ikke fullført hele IV enda, men det eneste jeg har å klage på er at det noen ganger blir så mørkt at jeg ikke ser en dritt. Resten er helt rått.
  • 0
Jeg for min del synes at det nye GTA IV er best!
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Vice City er klar favoritt her i huset med fireren ikke langt bak. Det er ganske enkelt noe meg atmosfæren, byen, den klare appeleringen til Scarface som gjør dette til tidenes spill for min del.

Du har glemt Liberty City Stories og Vice City Stories, da. Det er da to fullverdige GTA spill som begge er rimelig nye.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ja, jeg vet. Men de er liksom noen slagt oppgraderinger til gta 3 og vice city
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
San Andreas. Bling, bling, bling, Gangster-Shit! Noe som kommer igjen i Saints Row 2. Så det blir nok Saints Row 2.
Gaming Is Great!
  • 0
okei, men jeg tror nok ikke saints row 2 er med i gta serien akkurat
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Jeg klarer egentlig ikke helt å bestemme meg, for GTA IV har så pen grafikk og det er gøy å gjøre selvmord
Men GTA: SA hadde jo lokal multiplayer da, og der har vi hatt stor moro
I suck.
  • 0
San Andreas er best i sin samtid synes jeg. GTA 4 er selvfølgelig overlegen i fysikk og grafikk da. Liker alle spillene jeg har prøvd. Ingen av dem skuffer. Synes det er synd at voldsnivået har sunket gradvis siden Vice City. Er så urealistisk med hagleskudd i hodet, og bare litt blod.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!