LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg satt og surfet på nettet etter nye matoppskrifter, og søkte på ZBoz 720 som er en matrett fra Grønland. Den består i hamburger. Dessverre ligger Z'en faretruende nærme X'en, så det hele endte med at jeg skrev feil. Da kom jeg over noe interessant som sikkert dere gamere vil like: Info om den nye Xbox 720. Der lå det til og med et bilde! Jeg er ikke helt 100 % sikker, men jeg tror det faktisk dreier som en ny spillkonsoll. Hva synes dere? Sjekk ut bildet, og skriv hva dere synes. Dette ble en kort blogg, men hva gjør vel det når innholdet er såpass viktig...

      Lagt til 2008-05-06 14:27:
      Wow, dette var stilig! Hva synes dere om dette? Jeg er veldig fornøyd med å være den første som oppdager dette
      • 0
      Oookeeiii... n00b
      Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
      • 0
      • Missing Avatar
      • HHH
      Wtf?
      Hå och hej med Farbror Frej!
      • 0
      Siterer HHH:
      Wtf?

      Du sa akkuratt det jeg skulle si
      "Man trenger ikke to når man har Truls"
      • 0
      Matrett fra Grønland, ja. Så ikke godt ut uansett. xD
      Største Supreme Commander Fan på forumet!
      • 0
      Hva? Er ikke dette interessant?
      Og hvorfor så ikke Zboz 720 godt ut?
      • 0
      Fant ikkeno Zboz 720 på Google
      "Man trenger ikke to når man har Truls"
      • 0
      • Missing Avatar
      • HHH
      Kan det være for at det ikke finnes, kanskje? "Består i hamburger". Er dette kødd, JackBlackNumberSix?
      Hå och hej med Farbror Frej!
      • 0
      HAHAHA!! Dagens latterkrampe. Takk JackBlackNumberSix!
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Jeg tror du kødder ja
      Musikk > Film > Spill
      • 0
      Hehe, jeg tror nok ikke den kommer til å hete Xbox 720, nei...?
      "Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
      • 0
      Hahaha xD!
      Square Enix.
      • 0
      Xbox 720? Det høres ikke akkurat ut som en spillkonsoll, men jaja hvorfor ikke?
      I was frozen, today!
      • 0
      Tror dere misforstår, ikke xbox 720, men zboz 720, det vil si et redskap i kjøkkenen...
      Fotball om dagen er godt for magen :)
      • 0
      k
      Underneath the arcade, details collide.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!