Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har Rockstar nettopp lansert GTA IV og det har fått en veldig varm velkomst fra alle verdens anmeldere. Faktisk så god velkomst at det ligger an til å bli TIDENES BESTE spill gjennom tidene på gamerankings.com! Det er slett ikke verst!

Før var det Nintendo som ledet med deres The Legend of Zelda: Ocarina of Time, men endelig har det kommet en ny arvtager av tronen og GTA IV ligger for øyeblikket på den svimlende høye scoren 98.643% i snitt. Med andre ord nesten en hel prosent over den forrige kongen på haugen, Zelda som ligger på 97.688%.

Selv har jeg ikke fått prøvd spillet, da det var utsolgt over alt nå på tirsdagen, men jeg kan love dere at jeg skal kjøpe det så fort neste leveranse kommer. Men hva synes du? Er GTA IV tidenes beste spill, eller har verden bare misforstått? Diskuter gjerne!

Sorry kort blogg, men jeg måtte bare informere. Det er jo ikke hver dag tidenes beste spill lanseres!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Egentlig kan jeg bare si: (som norgest støsrte Zelda-fan, tilogmed) JA!
  • 0
  • ES
  • ES
Dette er godt å se/ høre. Jeg spilte det 4 timer i strekk på release, og det var faen meg et bra spill. Absolutt fortjent.

Jeg forresten drit misunnlig på kompisen min med PS3 og GTA IV.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
jeez, jeg klarer serr ikke vente lenger. har sett på gameplay-filmer i hele dag for å se hvordan ting er, og det ser jo helt sykt ut.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Jeg prøver å la være å tenke på spillet, dermed får jeg minst mulig forventninger til det og dermed igjen blir spill opplevelsen høyere.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
I dag skal jeg ikke spille GTA fordi jeg vil ut en tur. (Jeg kommer nok til å spille uansett.)
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
arneisback: Da høres det ut som om det er en velfortjent tronarver som sitter på toppen for øyeblikket

JorgenB: Ja, det ser überfett ut. Prøver å se så lite gameplay som mulig så jeg blir litt overrasket når jeg prøver det...

KIM: Ja, godt poeng. Kanskje jeg skal begynne å tenke mindre på GTA også...

AleksanderN: He he, ja jeg kjenner til den
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Dam. Det var endel. Vedder på at det er på toppen av vg-lista!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
He he, ja det burde være snickers og twist
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Har ikke fått spilt det noe selv ennå, men ut i fra deg jeg har skrevet ,sett og hørt om det, så visste jeg dette kom til å bli en hit
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det som er veldig fint med GTA er at det egentlig ikke har noen fordommer mot seg innen spillmiljøet. Det er et spill som fenger veldig lett. På andre spill som Halo, MGS og Final Fantasy er det alltid noen skal komme med noen hat anmeldelser der de ranter ut om alt det som kjennetegner spillene. "haha hovedpersonen er emo og ser ut som en Jente haha, turbasert er ut" ( om FF)
"Lol, MGS er så pompøst azz, skikkelig teit rett og slett" " Haha, Halo er så lite imponerende azz, sugen grafikk".

Med GTA derimot er det liksom ingen som kommer å sier hvor teit det er med all volden...eller kanskje det er det, men de spiller heller ikke spillet og plager oss heller ikke med en negativ anmeldelse.

Å sammenligningen er ikke helt komplett før man ser på antallet anmeldelser. GTA4 har 28. Super mario galaxy har 68 og ligger allikevel kun ca 1% bak. Enda mer imponerende er Metroid og RE4 som har 90-104 anmeldelser, men fortsatt har over 95%.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg nekter at GTA4 skal ta over tronen som det beste spillet noensinne!!
For til syvende og sist så har det endel mangler som gjør at det ikke fortjener å bli det!
Men at det kommer som en av de tre beste er jeg enig i!!

Zelda OoT er og blir det beste spillet ever! Pga at det appellerer til alle aldersgrupper, og når det ble sluppet så åpnet det spillverdenen med sin nyskapenhet og intuivitet!
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
  • 0
Har spilt rundt ti timer nå, og jeg er litt usikker. GTA 4 er konge, et absolutt kjempegodt spill, men jeg vet ikke om det er historiens beste. Det er ikke mitt all-time yndlingsspill faktisk, det deler i hvert fall tronen med AoE II.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Zelda OoT er og blir det beste spillet ever! Pga at det appellerer til alle aldersgrupper, og når det ble sluppet så åpnet det spillverdenen med sin nyskapenhet og intuivitet!

Det spørs jo litt om hva folk preffererer i spillsjangre (liker best). For eksempel: Jeg liker egentlig ikke The Legend Of Zelda så mye, men jeg liker heller freks GTA. Det har litt om personlige preferanser å gjøre.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg har prøvd GTA 4 i ca 11 timer nå og elsker det. Vis det holder seg slikt så vil jeg også mene det er verdens beste spill!
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Metacritics er bedre enn gamerankings, og der ligger GTA IV likt med Zelda
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Imponerende med GTA: SA som har 100 annmeldelser og har 95%.

Alle GTA spillene har over 90% utenom GTA: LCS som har 87%. Da kan det vel kalles verdens beste spill-serie.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Ja, det har nok som en del har sagt at smaken har veldig mye å si. Det er jo umulig at en hel verden vil være helt enig i hvilket spill som er tidenes beste .

The Heretic: Er du sikker på at Metacrtics er bedre. Det er jo bare regnet i hele prosent der, og da blir det jo veldig upresist.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Antall desimaler teller ikke. På gamerankings laster opp brukerne anmeldelsene, det hender derfor at det forekommer anmeldelser fra fullt så ikke annerkjente sider. På metacritics er det editorer på siden som laster opp linkene, og de tar bare anmeldelser fra de største anmelderne
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kaze=uenig... men så er jo ikke jeg i gamerankings da...
  • 0
Synes at GtA4 er kraftig overvurdert. Har spillt det selv og det er ikke tvil om at det er et bra spill, men det finnes bedre spill som for eksempel: Zelda OoT.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!