Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • Sali
Gamereactor er et fint sted:D i nettside og holde på og i blad og lese. I gamereactor er det handling om spill og redaktørene gjør en bra jobb, i bladet står det om spill og jeg har samlinger av bladene. Ikke bare måndens beste spill står det om men kan stå om tips, dvd-filmer og mussik og poengsum. På netsiden er det bruker du kan lage og annmeldelser stemmning og masse mer:) Jeg har ikke vert så mye på gamereactor en stund jeg har blitt litt hektet på Lord of the rings online shadows of angmar.
Men jeg prøve så godt jeg kan sosialisere her mere. Det er en stor ide dere fant opp og håper dere fortsetter med den.
Sali
  • 0
Både Gamereactor og Lord of the Rings Online er bra, men ser ikke heeelt poenget med bloggen.
  • 0
Ja, gamereactor er genialt . Bra de fant opp det. Det er et hyggelig community med mange hyggelige folk, samt at bladet er genialt
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg er ikke noe glad I GameReactors Forum. Det Forumet jeg liker best er Diskusjon.no...
Spiller nå: The Witcher, Mass Effect og Garry's Mod
  • 0
zollid: OK, men hvorfor er du her da?

Og tror ikke det er lov å reklamere for andre forumer
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sali
Siterer Sali:
hva, det er vel ikke reklamering jeg bare sier at gamereactor er bra

Han snakket nok til zollid, ikke til deg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
GR forum og blad er helt genialt!
The Simpsons!
  • 0
bra info....
  • 0
Siterer Laarz:
GR forum og blad er helt genialt!


helt rett der!
  • 0
GR=Genialt Rett
Det er et fly!Det er supermann!Nei,bedre!Det er GR!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!