Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her sitter jeg i kveld og gjør meg klar til tidenes feteste ps3 lan med min gode venn Jonas A D. Vi har planlagt dette i ca. et halvt år og nå var det på tide at vi endelig kom i gang. Vi har forberedt oss godt med; en hel kasse brus, 9 liter iste, 1 kg marsmellows, 3 kg søppeldynga drops, halv kilo sjokolade, CoD4 tskjorta til Jonas som han vant i julekalenderen (og i fantasien har jeg på meg spore t-skjorte som jeg vant forigår i tegnekonken.) og min godeste lanflaske som rommer en liter med drikke. Og vi må ikke glemme det viktigste av alt: 2 PS3'er!

De neste 16 timene kommer til å bestå av Resistance, Motorstorm, Guitar hero, CoD4, team fortress 2 og mye mye mer :P! Vi skal sitte oppe hele natta, le og bli forbanna, gråte og kaste kontrollen i tarikk's 2 solide tv'er. Se skjermene smadre og begynne å gråte og tenke over hvor mye skadeerstatninga kommer på XD.

Dette er en natt folkens, hvor to av de største PS3-gamerne kommer til å lage HISTORIE! Vi gjør dette for dere, vi skal tenke på alle i gamereactor, vi skal revolusjonere begrepet gamer og lan! Det kan bli rumpekjøring (dere skjønte vel at jeg mente å slakte motspillerne XD), det kan bli wedgies, wet willies og sette finger'n til den som sovner i en bolle med vann slik at han får straffen ved å pisse på seg for å sovne.
Så følg med folkens! I morgen kommer konklusjonen over hvordan vi la grunnlaget for hvordan revulosjenen gikk og hvordan hvert lan skal være!! (Vi skriver den på Jonas A D sin bruker :P)

Edit: har du lyst til å spille mot oss i du eller annet spill, er det bare å legge oss til. PSN:
- Jonas A D
- tcheh

Dette er min første blogg, så jeg håper dere likte den.

Her er fortsettelsen: http://www.gamereactor.no/blog/jonas+a+d/
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Det blir sikkert gøy!
I was frozen, today!
  • 0
Blir sikkert heftig!
*misunnelig*
God is busy, can I help you?
  • 0
jeg har xbox360 lan vær uke
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sali
Ps3 lan høres bra ut noe nytt som har kommet hvordan klarte dere og bære tvene eller sto de der?
Sali
  • 0
Heldiggriser, ps3 eier
Dere får det sikkert heftig gøy, btw på bildet er det vel resistance som står å går ^^
Synd at alle mine venner synes ps3 suger, gleder meg til å få vist dem haze dough
Misunnli på dere tcheh og Jonas A D
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Bra smak. Søppeldynga er best! Men 3kg er kansje litt mye?? Du dreper munnen din med det da. Begyner å blø noe sykt i munnen hvios du spiser for mye. Trus me I know
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Men hvile spill har dere spillt så langt da?
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Takker for alle gode kommentarer
Vi sitter nå her og har nettopp spillt, et par slag i Resistance, og Colin Mcrae: Dirt, og etter en liten pause blir det full fart i Motorstorm, før vi spiller litt Call of duty 4.

Nå det gjelder de TVene gikk det relativt bra, så muskuløse som vi er . Neida, men Tcheh her har nettopp fått ny TV og hadde derfor en gammel haug stående her (som jeg må bruke )

BTW: Skal ikke si så alt for mye nå, men i morgen skriver vi en rapport fra lanet. Orker heller ikke å skrive så mye mer. Skriver fra PS3, men vi har tastartur, men litt lat skal man være. Nyt kvelden dere også '

Hilsen Jonas A D og Tcheh.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
*løfter hånden* "black power"!!!
  • 0
oOo, swetty
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Gleder meg til å høre mer fra deres lokale LAN-party

Godt skrevet tcheh
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har et spørsmål! Hvor mange kan LANe på 1 PS3 i TF2? bare lurte siden jeg har tenkt å kjøpe det! Såg ut som ett fett LAN btw!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Man kan bare spille 1 stk online per PS3 maskin. Så med andre ord er det ingen form for splitscreen
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Takk for svar! Får nøye meg med CoD4.... og MGO Betaen som er åpen nå!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
!!!! 9 kr for medieval 2 total war eg kjøpte det for en måned siden for 400 kr!!!! OMG

jaja SHit happens
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!