Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

SAGAEN OM BILL GATES
DEL VII

Den mystiske personen som reddet Bill, bár ham med til et gammelt og forlatt hus noen hundre meter unna.

3 dager senere:

Bill voknet sakte. Øynene hadde ikke sett dagslys på lenge, så han så ut som Steven Seagal i blikket sitt. Han løftet hodet og så seg underlig omkring. Omgivelsene var grå og fargeløst. Det var ingen møbler i det gamle huset, unntatt bordet han lå på. Fra det skyggefulle ytterste hjørnet stakk det ut en dameskikkelse som gikk sakte mot Bill. Det var hun som hadde reddet ham og det var nå han så hvem hun var. Det var grandtanta hans, den Norsk-fødte "Hannah Ariel Gransrud", ellers kjennt som H.A.G.

Hun gikk bort til han og sa med bergengelsken sin:"Ju arr verri løkki ai faond jo derr"
Bill Gryntet litt og så opp på det stygge gamle fugleskremselet med et ansikt som kunne stanse et tog.

"Hva skjedde med Geir og myggen?" spurte Bill.
"Eg tok hånd om de" Sa Hannah.

Bill ville reise seg og gå. Litt fordi han ville starte på spillene han skulle utvikle, men mest fordi han ville slippe unna det fæle billetrynet som pusta gammel hostesaft opp i ansiktet på ham.

"Nå må jeg dra, tante." Sa Bill og gikk mot utgangen. Brått ble han holdt igjen av et par lubne og hårete hender. "Ikke dra lille-Bill" sa grandtanta hans med en tåre i øyekroken, før hun la til at hun var svært ensom etter at det tamme lemenet hennes døde dagen før. Bill brakk seg nesten da kvinnemennesket lente seg mot han med en kroppslukt som ikke kan beskrives. Hannah Ariel pelte seg litt i nesa og skjøt trutmunn mot Bill. "Hva ER det du gjør?!" ropte Bill og rygget bakover!
"Du veit... Du har alltid vært yndlings-nevøen min..." Sa Hannah Ariel med en stemme som fikk det til å skjære i hjertet.

"M... M-men..." Bill sjangla litt bakover, mens Hannah nærmet seg.
Plutselig så han noe vakkert i det gamle inntørka trollet som stod foran ham.

Han følte plutselig sine lyster hope seg opp...
De dype rynkene, det spinkle, gråe ansiktet. Og de små brystene som hang ned til livet... Alt virket så berusende på Bill.

Bill kunne likevel ikke forutse det som skulle skje med han. Alt gikk lynraskt og ikke helt uten smerte, men da Bill våknet opp var han bundet fast til en stolpe, iført en kledelig latex-tanga. Hannah Ariels grumsete stemme fikk hjertet til å synke i han. Hva er det egentlig Hannah vil? "Hva vil du?" "Jeg kalles ikke HAG for ingenting!" hvisket Hannah Ariel å slikket han på brystet. Bill skalv. "Jeg har mye å gjøre, HAG, men hvis jeg hadde hatt tid, skulle jeg gjerne vært litt mer sammen med deg. Kan jeg gå nå?" "Ikke ennå. Jeg er ikke ferdig med deg." hvisket Hanna Ariel. Hun pustet en sterk pust på ham, og Bill besvimte.

Bill våknet. Han var naken, og han visste hva som hadde skjedd. Han var blitt voldtatt. "Jeg skal drepe henne." sa han til seg selv, og reiste seg opp.
Hevnens time er her!

Bill buste hjem til MS-Headquarters og planla sin hevn mot tante HAG.
"Jeg skal bruke mine ypperste kampteknikker mot den gamle Hemulen!"

Bill gikk inn i skapet sitt og tok fram en XBOX 360-Edition Super Light Gun, en online-kabel, og fem 360-kontrollere. To med kabel og tre uten.

"Nå skal det dragsuget av et kvinnfolk få svi!", tenkte Bill da han raste ut døra og inn i en DMC De-Lorean som stod utenfor.

Bill Vrei om tenningen. Med et skjøt den opp i været og satte kursen mot baren der tanta pleide å vanke.

Men da Bill var kommet en 3/4 del av veien om en stor og mektig mann, med bart og hestehale. I hånden holdt han en fiolin, og i den andre flere ark. "Stopp! Viktig saker!" skrek han til Bill. Bill stoppet. Mannen ga ham et ark. Bill leste.

"Vil DU høre MEG spille fiolin? Jeg spiller det beste du har hørt, fra klassisk til jazz. Min fiolin er magisk, og kan spille hva som helst!

Mitt navn er Arnie Garnie, men du kan kalle meg AG. Jeg spiller konserter over hele verden, selv om jeg egentlig bare har spilt i forskjellige kiwi - butikker i Norge i det siste. Jeg er nå tilbake i mitt hjemland, som jeg har glemt navnet på.

Men over til konsert. Stikk til baren "Drink Up!" 21. juli hvis DU vil høre MEG spille. 20 dollar per person.

Ses!
AG."

"Glem det! Jeg har saker jeg må ordne." Arnie Garnie begynte å gråte. "PLEASE! Jeg kan godt hjelpe deg med det du må ordne! Jeg har en pistol i lomma, for jeg er også en gangzta!" Bill tenkte seg om. "Greit. Du kan hjelpe meg med å drepe den jævla hora HAG. Kom, så drar vi!"

Og så hadde Bill Gates fått enda en medhjelper...

Bill og AG åpnet døren til baren Drink Up!. Man måtte egentlig være 65+ for å komme inn, men Bill viste fram den gedigne rynken under haka. Det hjalp.

De så tante HAG sitte på en rund og høy barstol, vendt med ryggen til dem. Da de nærmet seg litt oppdaget de at det stod "Metanol" på barglasset. Det vekket morsinnstinktet i Bill.
"Neeeeeeiiiii!", ropte han, men til ingen nytte. Tanten drakk av glasset.
"Aprilsnarr!", sa hun.

Det vekket killerinnstinktet til Bill enda mer. På samme som da han fikk det sist. Da drepte han Geir (Agent 47).
"Du voldtok meg!". Sinnet i Bill raste som en vulkan og ansiktet ble rødligere.
"Hvorfor har du på deg strippeklær?", spurte tante HAG.
Bill rødmet litt, han skulle i tillegg ha en striptease på "Drink up" senere, så han måtte øve.
"Ikke bry deg om det", braste Bill og lente det sinte ansiktet nærmere tantens.
"Du har en kvise under nesa".
Det var molekylet av en vanndråpe. Sinnet kokte over i Bill. Nå var tanten allerede død!

AG så forskrekket på Bill, og undret over hvordan han holdt blodtrykket nede. Bill fikk hvitt skum rundt munnen og ble mørkerød i fjeset. Han strammet hver eneste lille muskel i den magre skrotten hans og spjæret samtidig de spenstige strippeklærene sine. Et par hvite rumpeballer kom til syne et øyeblikk, men Bill var rask til å knytte et skjerf han fant på gulvet rundt livet for å dekke til sine intime deler. Bill hadde blitt en anelse flau, men målet hans var fortsatt det samme: Å gi den gamle kjerringa det hun fortjente! Bill skjerpet seg og rettet seg opp. Han hadde sett "No Country For Old Men" på kino og prøvde å oppføre seg like kald som morderen i den strålende filmen. Han sa:
"Nå er jeg nødt til å drepe deg", med helt vanlig stemme.
"Du trenger ikke å gjøre det", nektet tanten med tårer fallende fra øynene.
"Alle sier det".
"Sier hva?".
"De sier: Du trenger ikke å gjøre det". Bill følte at scenen var en god etterligning.

Tanten gikk litt ut av scenen.
"Hvor er hagla med lyddemperen din?", sa hun og fortsatte:"Den som lager en slik 'schpoots' lyd"
Bill ble litt irritert, men holdte seg så kald og rolig som mulig. Han hadde det tanten etterlyste tilfeldigvis i armen. Han viste den fram.
"Der er den ja!", strålte tanten.
Bill strakte opp hagla og siktet på hodet til tanta.
"No brain, zero pain"
Han trakk ned avtrekkeren, da han plutselig fant ut at han hadde glemt å lade den.
Bill trakk ned i veska til AG i febrilsk leting etter patronene.

"Nå skal du ikke få plage din gamle tante lenger, din lille amøbe!" sa HAG og trakk en liten lommekniv hun hadde gjemt i trusa.
Hun gikk til angrep mot bill og trøkka kniven opp i ansiktet på Bill.

Heldigvis for Bill var ikke kniven særlig skarp, men det hjalp han ikke noe særlig ettersom den hadde lugget nede i trusa til grandtanta.
Bill brakk seg et øyeblikk før han datt bevisstløs ned på gulvet.

"Iiiiiihihihihihihihihiiii...." Lo den gamle kjerringa med en krokete gammel stemme.
"Nå skal jeg kaste min magiske trylleformel over deg!"

"Jeg VISSTE DET!!!" Kom det plutselig fra AG. "Hun ER en heks!"
"Godt gjort å gjennomskue meg." sa hun. "Det var ikke så vanskelig med den store kroke-nesa di... Med en vorte på attpåtil"

AG's kommentar virket veldig fornærmene på HAG, som begynnte å remse opp en formel ulik noe annet noen noengang hadde hørt:
"Edderkopp og Paddekropp! Rotengull og fangehull! WEEEEEEE!"
Og vips! Så var AG forvandla til en liten skunk.
Men det den dumme heksa ikke hadde tenkt på var skunkenes forsvarsmiddel.

AG heiste rumpa, kom med et lite, pipende brøl og dusja HAG med en halvliter stink-saft!
"ALLLLLLGGHHHRRR!..." Ropte kjerringa og heiv seg bak disten, stellte seg under øltønna, åpna krana og lot ølet fosse ned i halsen.

Du hun hadde tømt hele tønna og haadde pådratt seg et aldri så lite fylleslag, våkna Bill igjen.
Han kasta et blikk på den livløse heksa med åpen kjeft under ølkrana...

"NEEEEEEEIIIIII!!! Det var jo JEG som skulle kverke henne! Ikke hun selv"
AG, som nå var blitt seg selv igjen kom bort til ham og sa: "Kom. Nå drar vi."

De to nakne mannfolka gikk ut av baren, men da de kom ut så de Nomad fra Crysis ridende på et rosa esel, Nomad sa: "Hva skjer?" "Vi jakter." sa Bill. "På hvem?" spurte Nomad. "Vent! HAG er jo drept! Hvem jakter vi på da?"Spurte AG. Da kom en skikkelse Bill aldri hadde håpet på å se igjen. "Pass dere. Han her er farlig." sa Bill og mintes de harde gymtimene han hadde hatt på skolen. Nomad aktiverte maximum strength, mens AG gjemte seg. "Bill? Bill Gates? Den svake lille jævelen som ikke klarte fem push-ups?" utbrøt skikkelsen. "Godt å se deg, trener Rach!" sa Bill. Nomad gikk bort til Rach å skulle til å plante knyttneven i kjeften, men Rack blokkerte å dro til Nomad, som deiste i bakken. Rach gikk stille bort til Bill og AG. "Hmm. Dere har valget. La meg reise med dere, eller få et ganske hardt slag i trynet. Hva blir det til?" Bill nølte ikke. "Det er bare å komme Rach." "Fint." sa Rach. Nomad reiste seg. "Kan jeg bli med? Jeg er til god hjelp." De andre nikket, og sammen reiste de videre.

TO BE CONTINUED
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Heftig bra fortelling
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!