Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det hele begynte i sommer da jeg og min lillebror på tolv år dro på ferie sammen med familien. Turen gikk til Frankriket, og siden de bruker euro i frankriket tenke jeg og lillebror at siden euroen var såpass dårlig ville det bli litt billigere å kjøpe en Playstation 3, vi håpet på en pris på rundt 4-500 €. Dette gledet vi oss til.

Den andre dagen av ferien dro vi til europas største shoppingsenter. Siden senteret var så stort der håpet vi på stor konkuranse mellom butikk kjedene der.
Vi gikk spent inn på senteret og nermest løp bort til den nermeste elektronikk butikken vi så. Når vi kom inn i butikken fant raskt en PS3. Vi fikk nærmest et lite sjokk, 600€ for en PS3 med null utstyr. Vi var litt skuffa og gikk til neste butikk, der også 600€, og den neste var det akkurat den samme prisen.

Veldig skuffa gikk jeg rundt og daffa på sentert og hadde mest lyst til å dra hjem, men så kom lillebroren min passe gira og sa at vi kunne kjøpe en Wii, jeg var ikke helt med på det i starten, men litt etter litt syntes jeg det hørtes ut som en god idé, og ikke lang tid etter det stod vi med wii'en i handa.

Når vi kom hjem var jeg ufattelig gira på å få montert konsollen dette gikk smertelig enkelt, og ikke mange minuttene etter at vi komm inn døra sto vi og slo ut i løse lufta. De første dagene var det ufattelig gøy, men etter noen dager ble den stående i skapet og det har den stortsett gjort helt til nå, derfor har jeg og min lillebror i sammråd bestemt oss for å selge wiien. Dette gjør vi for å få inn penger på PS3 kontoen vår.

Skal drive litt egenreklame nå, hvis du er interesert i Wiien min så kontakt meg :D
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Hvis dere ikke brukte den kan jeg jo forstå det...men hvilke spill har dere til den?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vi har Zelda TB, Mario and Sonic OL, Wii sports, Wii play, Mario Galaxy, Sims 2 castaway.
Og itillegg har vi 2xNuck+Remote og minnekort.
Pris: 3500,-
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
selge wii'en?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Nais story. Begynte nesten å gråte to ganger.
Fra spøk til alvor, så synes jeg at dette er et supertilbud! 3500,- for alt dette utstyret! Hvis jeg hadde vært på utkikk etter en Wii, hadde jeg slått til med en gang!

God blogg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nå kommer jo Mario Kart Wii og Super Smash Bros. Brawl, da...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Selge nå som Mario Kart Wii kommer?
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Lol, han sparer opp til PS3..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Oi dæven vi har like navn
Er vel ikke på utkikk etter Wii, men det så ut som et greit tilbud
Blå...
  • 0
Jeg har lyst på en Wii, men jeg må nok vente til høsten. Skulle bare hatt Twilight Princess, Super Mario Galaxy og Super Smash Bros. Brawl...

3500,- kroner for alt det utstyret hørtes ikke så ille ut egentlig, men 3500 kroner er mye allikevel.
If you're going through hell, keep going!
  • 0
ikki-kun og Janerikn: Vet at de gode spillene kommer nå, men har ufattelig lyst på PS3.

Aleksander_M: Vi har det feteste navnet da

Crazy: Vet det er mye penger, men jeg betalte jo en del for det da..
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
selge wii

ikke bra : P
  • 0
Blitt litt lei av wii jeg også, sikkert på grunn av at jeg nesten aldri kjøper spill til den.
  • 0
Wii er jo den ultimate partykonsollen, som gjerne tas frem når gjester er på besøk. Jeg kan i alle fall ikke se for meg en person sitte inne å spille Wii time inn og time ut, alene. Men det kan jeg absolutt hvis det er snakk om PS3, så jeg forstår at AleksanderN vil selge Wii og kjøpe PS3..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Vel JAck the lack of crack, spill som Mario kart wii, super smash bros brawl, super mario galaxy, no more heroes, zelda twilight princess os. er spill jeg gjerne kunne spillt time innn og time ut alene, kansje online også

Lagt til 2008-04-08 22:37:
Vi har Zelda TB, Mario and Sonic OL, Wii sports, Wii play, Mario Galaxy, Sims 2 castaway.
Og itillegg har vi 2xNuck+Remote og minnekort.
Pris: 3500,-

Dette synes jeg er litt drøy pris, jeg for min del liker ikke Mario and sonic OL eller Sims 2 castaway. Jeg hvet ikke hva wii play er men kansje jeg ikke ville hatt det. Du kan får en helt ny wii med wii sport og en nuck+ remote ink. minnekort ned til prisen 2000.-

Så da hadde jeg betalt 1500 mer for et ekstra sett kontroll og 2 spill jeg har lyst på + super mario galaxy kan jeg låne med en venn.

Så for min del er dette litt dyrt

Jeg hadde heller ikke selgt wii, nå kommer mario kart wii, og super smash bros brawl vil jo komme.
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
skjønner deg godt. Jeg har både wii og ps3 selv, men gikk fort lei wii'en. Nå bruker jeg bare PS3'en. Tror ikke jeg har brukt Wii'en på flere måneder. Vurderer å selge min også, da den ikke fungerer som noe annet enn en støv-oppsamler.

God blogg
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Godt det ikke bare er meg som går lei wii'en. Det er ikke wii'en det er noe i vein med, det er spillene, jeg har PS2 og alle oppfølgere og sånn kommer jo ikke til wii. Jeg er rett og slett ikke en nintendo gutt
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
gamer757: Det ble litt feil. Du sier at det ble dyrt fordi du ikke ville ha spillene. Du får 1xNuck+Remote, minnekort, Wii Sports og Wii for
2000,- sa du, men han har jo 5 andre spill som har kostet litt de også. Sett at de kostet 500 pr. spill, da ville det blir 2500,- for spillene, pluss enda en Nuck+Remote, som også koster litt. Så teoretisk sett er dette billig!

Lagt til 2008-04-09 08:50:
Mener altså at det er verdt det. Du kan jo selge de spillene du ikke vil ha på EB Games(?)..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hvor mye skal du ha for wii'en din?
Never EVER fook with the Wildcock. Why? Cuz I'm a gangsta!
  • 0
Da er det gjort, den er solgt..
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Gratulerer med salget. Fikk du(/dere) mye?
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Nei egentilg ikke. 3000,- men de som kjøpte den kom å henta den på dagen de ringte og betalte da. Kjapt og enkelt
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Synd du ikke likte den... og at du går glipp av de geniale spillene som kommer/ er kommet.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
God blogg AleksanderN

Håper dere får solgt den
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk, takk Bernt Erik.
Den ble faktisk solgt i helga så nå er det PS3 som gjelder
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!