Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er lettlurt og kan inne mellom gå fem på. Faktisk har en del av mine nærmeste benyttet seg av dette, men i dag har ingen klart å lure meg. Selv om noen har prøvd seg. Det nærmeste jeg kom av å bli lurt, var da datteren min sa "Se, det står noen elger ut på åkeren der" og jeg var på nippet til å snu meg å se før jeg fant ut det var aprilspøk hun prøvde seg på.

Ellers har jeg både lest og hørt diverse aprilspøker i dag og en av de som var ganske oppfinnsomme, var spøken om at alle sammen kunne få gratis varer på Lidl sine butikker i og med at REMA 1000 skal ta over butikkene. Se bare her: Lidl gir bort varer / REMA 1000 er gavmilde og her får man fortalt at alle kan komme å plukke med seg to bæreposer med varer. Dette gjaldt kun i dag og at de regnet med å gå tom for varer innen kort tid.

Stakkars de som ikke tenkte på at det var første april. De ville ha møtt opp i god tro, plukket med seg varer og godt for å få pakket de opp i bæreposer. Tenk deg for en maske de som da fikk høre at det bare var en aprilspøk - jeg hadde nok blitt ganske så flau.

Nei, dagen i dag er en luredag og jeg vet min mor brukte å lure tanten og onkelen min ganske så godt og de minnene lever jeg med den dag idag. Derfor skal tenke nøye igjennom ting som høres litt for fantastisk ut, for i dag kan det være lureri...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Selv er jeg vanligvis ikke så lettlurt og er skeptisk til alt, men idag har jeg faktisk blitt lurt flere ganger
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Vel, jeg gikk bare nesten på en gang idag, og du skal få høre hvordan!

Idag skulle vi ha en kort dag på skola, men da det var siste time sa læreren at et møte som var idag var flyttet til neste tirsdag og at dagen skullr bli lengre. Nesten alle i klassen stønnet høyt, men jeg bare *HOSTAPRILHOSTSNARR*

Jeg på min side har lurt mange Og Bernt, du er neste på listen min
O.O
  • 0
Eneste jeg ble lurt med i dag var at rogues i WoW skulle få Vanish fiksa i 2.4.1 patchen.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Jeg er lettlurt 24/7, så dagen idag er faktisk ganske vanlig. For jeg har en fyr i klassen min som har lygd så mye i alle de år jeg har kjent han at alle aprilsnarrer sammen, ikke blir like mange som han har lurt meg. Der var det sagt. Men poenget mitt er at jeg ble lurt flerfoldige ganger.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Er ikke bekreftet en aprilsnarr enda, men Smosh (Mest populære channelen på Youtube) la idag ut en video hvor de sier at de blir saksøkt av folka bak Pokemon for $20 Millioner og selger derfor noen av de mest verdifulle gjenstandene de har. De første 2 minuttene tenkte jeg; "Oh noez, this can't be true!" men så gikk det opp for meg at dette må være en spøk.

1. Videoen ble lagt ut idag.

2. Når du trykker på "Order" knappen på hjemmesiden deres vil ikke siden loade og sånn har det vært i hele dag.

3. De ville aldri solgt sin Youtube-pris for 2006's beste komedie, Anthony's skitne boxere og DV-tapes med usensurerte opptak av bl.a en do-scene

Var en liten periode lurt, ja! Ikke lurt noen selv, da fantasien min ikke akkurat er på topp.
  • 0
Siterer Maggot:
Er ikke bekreftet en aprilsnarr enda, men Smosh (Mest populære channelen på Youtube) la idag ut en video hvor de sier at de blir saksøkt av folka bak Pokemon for $20 Millioner og selger derfor noen av de mest verdifulle gjenstandene de har. De første 2 minuttene tenkte jeg; "Oh noez, this can't be true!" men så gikk det opp for meg at dette må være en spøk.

1. Videoen ble lagt ut idag.

2. Når du trykker på "Order" knappen på hjemmesiden deres vil ikke siden loade og sånn har det vært i hele dag.

3. De ville aldri solgt sin Youtube-pris for 2006's beste komedie, Anthony's skitne boxere og DV-tapes med usensurerte opptak av bl.a en do-scene

Var en liten periode lurt, ja! Ikke lurt noen selv, da fantasien min ikke akkurat er på topp.


Skjønner ikke hvordan du kunne tro på det?!

Smosh er kule, men du må jo skjønne at de tuller
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Skjønner ikke hvordan du kunne tro på det?!

Smosh er kule, men du må jo skjønne at de tuller

Hehe, ja. Burde ha skjønt det med en gang egentlig, men 1. April kom bare ikke opp i huet mitt
  • 0
Åja... Well... Jeg gikk på en før idag, men den var så dårlig at jeg ikke lo en gang...
Men jeg har en på gang akuratt nå... prøv å gjett ;)
  • 0
vel jeg gikk delevis på spillmagsinets sin battlefield 3 beta, regna med at det var for godt til å være sant, men jeg måtte bare prøve for sikkerhets skyld men den definetivt morsomtse april spøk i dag var det nok statkraft som stod for. og den må ha kostet masse penger med tanke på all reklamen... den ble liksom for dum.
  • 0
IKKE kødd overfor foreldre at du skal bli far!! den er ikke god..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
ojda Luovtak. Gjorde du det? I så fall har du guts
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer nukers1234:
vel jeg gikk delevis på spillmagsinets sin battlefield 3 beta, regna med at det var for godt til å være sant, men jeg måtte bare prøve for sikkerhets skyld men den definetivt morsomtse april spøk i dag var det nok statkraft som stod for. og den må ha kostet masse penger med tanke på all reklamen... den ble liksom for dum.

Er stjerne - Gammastrålene en aprilspøk? Jeg som satt å så reklamen nå nettopp og håpet det var sant Elsker teknologi.
Square Enix.
  • 0
Jeg gikk "nesten" på en fra pappa, i går når jeg kom hjem fra skolen sa han att jeg hadde fått en pakke i posten/FreeLoader.

Jeg valgte å ikke tro på ham siden jeg viste hvilken dag det var og att GameZone hadde sendt pakken bare degen før, men gjett hva?!, pakken var der den!, den hadde komet frem på en dag!.

Du kan sikkert skjønne att jeg var litt skeptisk, angående dag og siden pakken var sendt dagen før.

Fikk ikke lurt noen i år heller, men pytt sann!
Jeg er fornøyd og sitter og spiller Brawl nå
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Snakket med min fars tremenning her i fjor en gang, sa at han fikk ansette meg i firmaet med bakgrunn i at jeg skulle bli far, jeg flirte en del og han skjønte at det var spøk. men det ble rabalder da jeg kom hjem! Farsan sa noe sånt som: "hva har du gjort, hvem er jenta? Hvordan skal du ha råd til bleier, barnevogner osv.?"
så lurte jeg på hva han snakket om og han sa at Stig hadde ringt og gratulert ham med at han skulle bli bestefar..
Ble mye kjefting når han fikk vite at jeg hadde tullet. "Sånt kødder du ikke med! jeg holdt på å få infarkt!"
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe - oioioioi! Jepp - du har guts, ingen tvil om det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Var jo ikke meningen at det skulle eskalere slik da.. så spøken var faktisk ufrivillig. Du er jo selv far bernt erik, hvordan hadde du taklet det?

Lagt til 2008-04-02 13:49:
BTW: den pøken om "se en elg!"*peke*, funker over alt. En kompis av meg som lurte søstra si da de var på sykkelferie på Bornholm (øy mellom sverige og polen som tilhører danmark), Det som gjør det morsomt er at det finnes ingen elger der i utgangspunktet.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe - jeg håper jeg har taklet det bra, selv om det til tider har vært en del å gjøre, så er jeg veldig glad i barna og familien
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Selvsagt, men tenkt deg sjokket med å få høre det fra noen som ikke er i den nærmeste familien først!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe - jepp, regner med at noen ble lange i maska ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det jeg synes er ille,er at det vi bruker som april spøk,ikke er så så morsomt i de landene som hadde drept morra si for de 2 posene med matvarer.Ikke rart at vi i vesten blir hata sånn.
Thomaskill
  • 0
Siterer heroin71:
Det jeg synes er ille,er at det vi bruker som april spøk,ikke er så så morsomt i de landene som hadde drept morra si for de 2 posene med matvarer.Ikke rart at vi i vesten blir hata sånn.


Interessant tenkning, men jeg tror nok ikke at det blir oppfattet sånn. Skikken med aprilspøk er jo mest for moro. De stedene der det er så lite mat er de nok ikke klar over at denne spøken overhodet fant sted.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!