Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går kveld så fikk jeg vite at jeg ikke fikk jobben som skribent av jon cato. Ble jeg litt skuffet, men når jeg så at jeg måtte være 18 år så forstod jeg det bare helt plutselig, og med ikke noe lønn så ble jeg enda mere skuffet.

Jeg skrøyt dagen før at jeg kanskje skulle få en jobb som skribent på Gamereactor men drømmen min ble knust og alle bare LO! av meg (Ikke noe gøy så ikke le).
Men men...Jeg får vell bare søke på nytt da når jeg blir 18år (om 3 år :lol: ) Ikke gøy.

Men mitt dårlige humør skal ikke gå ut over dere så jeg sluter med en bra endelse.
Jeg fikk i dag igjen prøven om Henrik Ibsen og Krl'en..... På Norsken fikk jeg en sol klar 4. På Krl'en så fikk jeg en 5'er ble litt stolt for jeg hater jo KRL.....

Takk for meg for denne gang!
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Bra med karakterene, danker ut meg xD!
Ja, det er jo klart at man må være 18 for å skrive for GR, litt kjipt, men samfunnet fungerer slik, og dermed blir det forståelig
Vennene dine prøvde sikkert å le MED deg, ikke av, men feiltolket kanskje hvordan du følte om å ikke få jobben?
Lykke til med jobbsøknad når du blir 18!
Square Enix.
  • 0
Fikk du beskjeden fra jon cato eller forsto du bare selv at du ikke kunne få jobben siden det var 18 grense? men d va synd da uansett. Hadde vært verdens gøyeste jobb,trur no eg.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kanskje lurt å lese kravene før du søker? Fikk tilbake musikkprøva vi hadde for noen uker tilbake idag, 4'fuckings'+!!! Jeg syns det er dritbra på musikk, spesielt med tanke på at jeg bare har åpnet boka i timene..
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Hehe Det er jo bra da mrcookipants 4+ i musikk.

Vi har ikke musikk i 9-ene og Takk for alle kommentarene vil nok fortsette med en bra historie i morra om noe =)
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
synd det med skribent-greiene, men du fikk nå gode karakter iallefall
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Japp!

Jeg er jo seff fornøyd med det da =)
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Man vet jo aldri hva som skjer om tre år Steamu93 Kanskje er du da skribent for Gamereactor

Bare ha troen på deg selv, så kan den gjøre underverker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja, skal kjempe for å få mange 6-ere på skolen en syke bra jobb etter på (og som skribent for GR)
Hate me? then don't answer me :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!