Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenke jeg skulle skrive litt opp mitt opphold på The Gathering 2008!

Vi hadde samlet sammen en liten gjeng som nå, natt til Onsdag (04.50) og var klare for en av våre største opplevelser så langt i livet.
Tog turen på tilsammen mellom 8 og 9 timer ned til Hamar gikk sakte men greit.

Fikk betalt oss inn å begynte å rigge opp utstyret. Jeg og gjengen satt helt fremme på Rad 8. Men da jeg hadde rigget opp å var klar til å sette meg ned måtte jeg bare hoppe ut av stolen igjen å løpe opp tribunen for å se utover folkehavet. Siden vi kom nesten midt på dagen var det utrolig mye folk og god stevning da vi kom. Og FOR ett syn. Datamaskiner, mennesker, hyller, lys og lamper i alle størrelse og farger, nesten så langt øye kunne se!
åååh, kjente det kriblet skikkelig i magen!

Hadde også hatt litt uflaks på turen nedover. For i det jeg skulle sette meg på maskinen ville ikke bilde på skjermen komme frem, og det viste seg etterhvert at skjermkortet var ødelagt. så måtte da kjøpe ett billig nytt ett.

Dag 1 gikk veldig mye i å bare se seg rundt, oppleve det hele, og kjøpe mat, mens data maskinen sto på sin plass og lastet ned for harde livet.
Og åpnings showet som kom utpå kvelden var veldig imponerende med fyrverkeri, og noen fakir lignende folk som slukte flammer, slo spiker inn i ansiktet, å lå på spikerseng.
Hadde på forhånd bestemt meg for å sove litt de 2 første nettene. Og den første kvelden tok slutt i 4-tiden.

Dag 2, var oppe i 10-tiden.
Ble en del CS 1.6 spilling idag.
Og noe som kom til å vise seg å bli ett problem for oss som satt å spilte PCW o.l. var at på andre siden av bordet vårt satt det en kar med 2 digre høytalere som satt å hylte inn i ørene våre. Hørte ikke en dritt under spillingen.
Så også på en del forskjellige konkurranser på scenen.
Fikk også testet ut dusjene
Slik gikk hele dag 2, som ble av sluttet med kun 3 timer søvn. Noe som skulle vise seg å bli de 3 siste timene det partyet :P

Resten av dagene satt jeg for det meste i å spille CS, laste ned alt mulig rart, Se på Compos og sceneshow etcetc..

Fredag deltok jeg og en kompis i demostrasjonstoget som gikk fra Vikingskipet og frem til Hamar torg. 2500 entusiastiske datanerder laget ett liv politikerene forhåpentligvis tok til seg.

2 scene show jeg likte ganske gått var:
- En kveld var det Wrestling show, der en helgjeng med norske og finske wrestlere gikk løs på hverandre.
- En annen kveld var det Breakdanceing som sto på programet, utrolig bra.

Noe jeg virkelig digget å gjøre på Partyet var å stikke bort å se på at Svenske Zainab Turkie aka "zAAz", banket nesten hver eneste person som prøved å spille CS 1.6 mot henne. Hun var utroolig god!

Vi hadde ett problem vi som satt så langt fremme i salen. For hver gang det kom inn varer, utstyr og lignende inn i skipet, måtte de åpne en diger port som sto helt frem i salen. Og med -10-15 grader ute sa det seg selv at dette kom til å utrolig kaldt. Så tilbringte sikkert 4/5 av oppholdet nede i soveposen.

Polske mYm (Meet YourMakers) vant ikke overraskende CS 1.6 compoen foran Norske Gamewire.

Så kom omsider dagen for hjemreise (søndag), og jeg var trett og sliten som aldri før. Hadde ikke sovet siden de 3 fattige timene, natt til fredag.

Kom meg på bussen som gikk til Trondheim, å satt på bil hos en kompis der i fra og hjem.

Nå sitter jeg i sengen å blogger å tenker tilbake på den UTROLIG herlige påsken jeg har hatt! Uforglemmelig.

Å du skal jammen ikke se bort fra at jeg dukker opp på TG09 :D
  • 0
Bra blogg

I og med jeg er en av de fem som dro fra Snåsa så vil jeg uten tvil påstå at dette var den beste opplevelse innen data jeg noen gang har hatt!

Gud hvor morro det var å se mange, mange, mange andre nerder som hadde med PC'er og annet utstyr i alle fasonger.

Jeg vil gjerne få takket crewet for den utrolige gode behandlingen de ga oss deltagere, dette var skikkelig bra gjennomført.

Noe jeg synes manglet var Gamereactor Norge. Jeg kunne gjerne tenke meg at en gjeng fra GR hadde vært der, det hadde vært skikkelig morro
"There IS no IRL, only AFK"
  • 0
  • ES
  • ES
Skjønner at det var fett. Du bor et godt stykke unna vikingskipet, jeg bor rundt 20 min uanna med bil. Var faktisk på Hamar en tur, var en del fra TG rundt vikingskipet og helt opp til CC egentlig. De kjøpte mat osv.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Rå blogg alså! høres mega fett ut !
  • 0
Hørtes ut som en dritt rå opplevelese! Synd jeg ikke kunne være med denne gangen!
Hardware: Antec P182 | [email protected],2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
God blogg. Hadde vært kult.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!