Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har ikke sett et forutenom War Rok ( som jeg spiller) På dette Anmeldelsene ennå og synes dette er en real skam for det er utrolig mange som spiller mmorpg spill enn dem vanlige spillene. Bra jobba med dem andre sakene men angående det her så ligger dere på en karakter på 2/10. Fordi War rock heldigvis var der. Jeg synes at dere bør skaffe dere flere mods som hjelper dere med å finne fram nye mmorpg spill, men andre som er enn War Rock. ønsker en nyere War Rock Anmeldelse og at dere oppdatere dem som dere har fått anmeldelser.

Det jeg syntes var dårlig med Anmeldelsen på War Rock. var at dere bare skrev at det nesten var helt likt som Battlefield og det kan jeg ikke godta for det er det ikke. for på battlefield så får man ranker, men ikke på WarRock uten der så får man lvl og det er ikke likt eller?Heter ikke noen ting som cqc eller Urban ops eller Battle group i Battlefield gjør det vell?

CQC: Close quarters ombat: der kjemper du i en liten bane og uten tanks det er omtrent umulig å snipre.

Urban ops: Der kan du være sniper og om du er god nok så kan du styre Tanks osv men ikke fly.

Battle Group: Der kan man fly og styre tankser og være alt (er ikke så bra der og det lagger litt for meg :(. )

Så dere burde prøve spillet før dere Anmelder for andre. Plz alle mods sjekk dette og alle som styrer Anmeldelsene. Håper dere fant noen ideêr ut av dette :P

Takk for meg!

M.v.h Steven Amundsen
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Det hadde vært en god idè å sende dette som et leserbrev
O.O
  • 0
Enig med deg, battlefield er da ikke så likt. Det med close quarters combat, urban ops og battle group var noen gode poenger.
Bra blogg og godt poeng.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har sendt inn et leserbrev om dette nå håper synes at det er veldig bra nok! håper på det eller så er det nok kjørt xD
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Smiley anoyne
Les en bok, pok en snok!
  • 0
hva he he skjønte ikke pointet men det var bra det skjønte jeg jo
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Tror nok det går bra med det lesebrevet du sendte inn Bra blogg!
The Simpsons!
  • 0
bra noen finner ut av dette! bra blogg. rf online ligner litt wow men det finnes noen mye kulere ting på RF.

im out of hell(fire peninsula) im in paradise
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hehe me too Og takk fr støtten fra dere!
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
spillte du wow?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Bra blogg bra skrevet.
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Takk!
Hate me? then don't answer me :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!