Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jaja da kom dagen pc'en min trenger å gå av med pensjon og jeg må finne meg en ny medjelper til å tilbringe tid til å surfe på nettet og spille spill. Pc'en er så gammel at den lagger på 123spill.no og den har også fått virus. Da kom det til den vanskelige delen å velge ny pc. Jeg har bestemt at jeg skal skaffe meg en gaming pc. Hmmm.. det blir enda mer slitt, finne et godt grafikkkort og en god prossesor osv. Endelig er valget ferdig:

Sjermkort: Sapphire Radeon HD 2900 PRO 512MB GDDR3, PCI-Express,2xDVI/HDMI/HDCP, 256bit

Kabinett: "Sunbeam Miditower, "Transformer", Sort

Prossesor: "AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte

Strømforsyning: LC Power, 350W, "Super Silent", 20/24 pins, Sølv

Lydkort: Creative SB Surround 5.1, 24-bit, AUX Audio in, SPDIF out

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.11 500GB, SATA-300, 32MB, 7200RPM

Hovedkort: Gigabyte GA-MA770-DS3,AMD 770, DDR2, ATX ,Socket-AM2+, Solidcaps, PCI-Ex(2.0)x16

Minne: "Corsair Flash Voyager 4GB USB2.0, 8/31MB

DvD floppy: Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Black OEM

og 2 Nexus 120mm Real Silent Vifte, Sort & Hvit, 22,8 dB(A), 36,87 CFM, 3 Ledninger

Selvfølgelig har jeg også sjerm, mus og tastatur men det bruker jeg fra den gamle pc'en

Nå mangler jeg bar penger men med bursdagen min innen rekevidde ser det lyst ut for meg og pc :D
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Skift ut den strømforsyningen... 350 watt blir fort for lite, gå for en 500 watts
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Hmm takk for tipset jeg trenger nok ganske menge råd for dette er den første gangen jeg bygger selv
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Takk
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hehhe nice Når skulle du kjøpe alle delene da?
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Etter bursdagen min. Har litt penger fra før av men langt fra nok. Tar kansje litt ut av banken hvis det ikke holder med penger jeg får i bursdagsgaver. Er bare 24 dager til bursdagen min
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Gratulerer med dagen og PC'en som kommer
Skal også skaffe meg ny PC ^_^ men jeg skal bare en kjøpe en eller annen billig gaming PC, er for dårlig til å spare
O.O
  • 0
Er litt sån med meg og, med en gang jeg får over 600kr bruker jeg det på et spill eller noe som gjør at jeg må starte på 0 kr igjen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hehe, gratulerer.

Selv er jeg ganske usikker på hva jeg skal selv.
Får kanskje litt penger til høsten og vet ikke om jeg skal kjøpe laptop og 360, eller bare laptop eller stasjonær....vanskelig.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Masse info i allfall
Men bra blogg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!