Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

JA... etter noen dager i Spaina har jeg kommet hjem til gammle stavanger, Ufff , Rein i bøttets vis og svarte skyer, sånn typisk stavanger vær.
xbox-live funker ikke helt og warcraft 3 funker ikke online hos faren min (som jeg er hos).
Da må jeg bare si at jeg er dritt lei av regn, regn, regn og regn.
Sååååå.. da lurer jeg på er det drit vær der du bor? eller er det farcry vær?
sry for kort blogg!
  • 0
overskya men fortsatt godt vær her ute i Asker.
The cake is a lie!
  • 0
trodde man skrev "regn" haha....
men jah..... her hvor jeg bor er det egentlig farcry vær, d har vært sol ute i hele dag.... sinnsykt varmt..... prøvde å skate litt i dag tidliggere men orka ikke mer en 1 time... men jaja ble litt brun da
btw bor i singapore
  • 0
Heldigvis har det ikke regnet så mye her, men det er bedre at det snør på vinteren enn regner...

Det er også et veldig variert vær i Singapor og det regner en god del der eller hva. Hvordan er det å bo i Singapor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Småregner litt nå og da i Oslo!
  • 0
Bor i Bergen, som er berømt for alt regnet. Det regner en del er, men ikke akkurat nå.
I forrige uke snødde det noe helt sykt!
Sikkert en halvmeter med snø!

Du bør rette opp noen skrivefeil, jeg så 3
  • 0
Akkurat nå helt strålende, men det er god del regn her på Klepp også..
  • 0
Er ikke direkte FarCry vær her nei er vel litt mer Tja hva skal jeg si...Bergen vær
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det er sol og varme, jeg bor Norge
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!