Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

BF3 kommer nok til å bli like bra rent grafisk som Bad Company, men BF Heroes blir et ventespill og reklamefinansiert spill noe jeg tviler på BF3 blir
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det blir kjekt å spille litt anerledels spill en den vanlig BF stillen som vi vant til.
gamer
  • 0
Gleder meg! Sannsynligvis ikke uten grunn også.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Jepp, spillet ser meget stilig ut. Tror nok det vil bli veldig populært. Kommer dere til å kjøpe ting og tang i spillet for å oppgradere soldaten din eller vil du vente til oppgraderingene blir gratis?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Venter til de blir gratis. Hvis de blir det da.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Ifølge et nytt intervju kjøper man ikke for ekte penger, men en valuta man tjener av å spille selve spillet. Han sier også at alle nye maps kommer helt gratis, siden dette er er gratis spill.
  • 0
Oioioioi WEnda mer å glede seg til med andre ord
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mange sier at det blir en kopi av TF2, men jeg synes ikke det. De har et helt annet konsept og de punktene under beskriver hvorfor det ikke blir en TF2 -kopi

1. Du kan starte spillet fra web browseren din(tror jeg?)
2. Du slipper å bruke steam eller andre ekstraprogrammer
3. Det er et WW2 spill med litt inspirasjon av RPG
4. Så klart, det er grats
5. Du kan oppgradere og costumize karakteren din.

Det er noen punkter. Gleder meg veldig til dette spillet, slik som Bernt Erik og andre her på forumet
ALF GEIR?!!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Jeg har beta Har hatt det siden juli, og det er dritkult, men fikk i dag vite at alle folkene er blitt "whipet". Men i den nye patchen er det slik at man får poeng for oppdragene man har gjort. Og det var det ikke før.
  • 0
Jeg har aldri fått betaen min til å funke
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Merkelig - har spilt BF: Heroes en god del og gleder meg til det ferdige spillet slippes Det blir kongelig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nå er det jammen på tide de åpner opp for folk flest
..En åpen beta i det minste hadde vært fint.
  • 0
Jeg har da fått betakey for lenge siden, men det funker f*** meg ikke
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg har fått Betakey. Storkoser meg gjør jeg!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!