Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NB! Mange fine, rare og fremmede utrykk for "Ikke-wowere"

Ja tenkt deg det du:p Tenk om WoW kunne vært Real Life.

Tenk på alle de kule, rare og spennende tingen du kunne gjort da

Sånn helt uten videre kunne du ha "teleportert" deg fra datan der du sitter limt fast i datastolen, og over til kjøleskapet der en iskald cola bare står å venter på å bli drukket av.

Tenk deg når du har gjort noe galt eller du bare ble drit lei av alt å alle rundt deg. Du kunne bare "Vanisha" å blitt borte. Uten at noen viste hvor du tok veien.

Eller hvis du nå ikke er gammel nok til å kjøre bil (som jeg ikke er riktig enda). Du kunne bare slengt deg opp på ryggen på "mounten" (tigeren/hesten/elefanten/ulven/raptoren) din å bare ridd bort til butikken, nå når det er såpe glatt ute å du bare grøsser av tanken på å skulle gå hele den lange veien.

Men hvis du nå først måtte ut å gå, tenk det hvor fort du hadde kommet frem om du nå bare kunne sette på "Aspect of the Cheetah". Du hadde plutselig gått 30% fortere uten å brenne så mye som en ekstra kalori.

Eller hvis du nå virkelig skulle reise langt, å du titter ned i lommeboken, å der er det like tom som i ørkenen. Tenk om du da var en "Druid" og du bare kunne forvandle deg til en fugl (Flight form). Da hadde du kunne tatt den retteste veien hvor enn du skulle reise.

Og alle vet jo hvor utrolig tungt det er å være hjemmefra i lengre tid. Tenk om du da hadde hatt en "Hearthstone" i bagen! Du hadde bare brukt den, å vips, så var du hjemme i den gode datastolen igjen. Slikt skulle noen ha funnet opp.

Eller hvis du nå er en forbryter av noe slag. Tenk om du da kunne "Pick Pocket". Da hadde du kunne gått rundt å forsynt deg av andres lommer uten at noen la merke til det. Eller du kunne ha dirket opp låser å skap av alle mulige slag, hvis du bare kunne "Pick Lock"

Og for å ikke snakke om den gangen du skulle falle uten for en veranda eller noe, tenke om du da hadde "Safe Fall" da ville du redusert eventuelle skader på deg selv med utrolig mye!

Ja tenk om bare WoW var RL!

haha xD
  • 0
  • Missing Avatar
  • drim
vis det hadde vert RL hadde jeg flydd rundt som fugl eller eid dancegulvet i monkin nå
to be or not to be, thats the spirit
  • 0
da hadde jeg nok stjåle noe for så å sjadowmelde
uten at de fant meg igjen
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
Tåh.. Noe så DÅRLIG har jeg aldri lest (A)
og btw.. Lær deg å skrive da... serr lizzm.. ;s
Kule og ikke "kulle" omg lizzm... ;S

Lagt til 2008-02-26 13:01:
Neida^^,
Du e så flink atteh Ole A ))))
  • 0
Da hadde jeg stealthet meg inn på soverommet til KAOSkids mor ;)
  • 0
Bra blogg, til og med for en ikke WoW'er som meg selv Høres ut som en bra plan å bare gjøre akkurat hva man vil, når man vil det!!!
Post proelia praemia bitches!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!