LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Alright, så dette innlegget kommer ikke til å følge mitt normale format ettersom jeg ikke skal klage. Jeg lovet tidligere at jeg skulle lage et magisystem som ga mening og som var fullstendig logisk, men etter litt arbeid på det, så gikk det opp for meg at dette kunne vært en del av et spill, så et par søvnløse netter senere så har jeg kommet godt i gang med å lage en Tabletop RPG!

      Til de av dere som ikke vet hva en Tabletop RPG er, så er det når du og dine nærmeste venner drikker dere halvfulle, lager vitser om kjønnsorganer og dreper drager med å rulle terninger, altså spill som Dungeons and Dragons, Pathfinder, Vampire the Masquerade, Cyberpunk 2020, etc.

      Uansett, jeg er ekstremt spent på å fortsette arbeidet mitt på dette spillet og hvis det blir noe mer enn en half-assa ide så kommer jeg til å holde dere her på GR oppdaterte.
      • 0
      Lykke til.
      • 0
      Så kult. Håper det blir noe av og gleder meg til evt detaljer
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!