Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

i dag har vært en fin dag med tanke på spill. vi har fått en lanseringsdayo for spore (5 september) EA har gått ut og kunngjort kotor 3 som blir produsert av bioware. og ikke minst så har det kommet ut info om at command & conquer: red alert 3 skal være under produksjon. jeg håper dette stemmer og satser på at EA offentlig gjør dette under gdc neste uke:D

nå er det bare å vente på en dato på duke nukem forever, og duke nukem 3d på xbox live arcade:d
  • 0
Pass deg så du ikke blir spamma ned av andre gamereactor medlemmer om at du har får kort blogg. det er veldig vanlig her inne skjønner du!

Ellers er jeg overlykkelig over Red Alert 3! Kan ikke vente!
  • 0
nukers1234:
Er du ny her?
I så fall, velkommen!
Ikke bry deg om Mr.Porcupine, han skal alltid skremme de nye, ved å si at de kommer til å bli banka hvis de skriver dårlige blogger. Det skjer ikke, selv om noen kan begynne å klage etter en måneds tid. Ikke vær redd.

Jeg syns også det har vært en fin spilldag. Ser frem til C&C: Red Alert 3, og kan ikke vente til Spore!
  • 0
Det har vært en god spill-dag for mange ja, men jeg skal nok ikke ha noen av de du nevnte. Kanskje KOTOR 3, da jeg liker Mass Effect veldig godt.

Veit ikke om du er ny, men jeg har ikke sett deg før så jeg benytter sjangsen til å si Hei og Velkommen!

Folkens over;
Er det egentlig noen vits i å nevne slike ting engang? (Ekke rart folk kommer å går ofte her, de blir jo som oftest slengt på huet og rævva ut etter første bloggen - hvis den ikke innholder noe superintressant og du er superflink til å skrive)
Ikke bry deg om detta, nukers.. jeg håper nå at du blir et aktivt medlem her, vi trenger det!
  • 0
er vel ikke helt ny, har bare holdt meg langt i bakgrunnen foreløpig, satser på at det kommer litt mer etter hvert og litt lengre innlegg
  • 0
Du måtte vente en lang stund på Duke Nukem ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
joda, men har det snart!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!