Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Guuud hvor jeg gleder meg. I dag kom vår snille postmann innom med en fin boblekonvolutt. Jeg hadde en liten anelse på hva det kunne være, men var ikke helt sikker. I det jeg åpner pakken ligger det en versjon av et spill jeg har gledet meg sinnsykt til å spille - nemlig Burnout Paradise. Jeg har jo selv lagd den ene nyheten etter den andre samt sett alle trailere, så mer sugen på et spill har jeg sjelden vært. Bedre ble det ikke når man begynte å reklamere for spillet og jeg tenkte at dette så jo infernalsk rått ut...

Det er nok sikkert mange av dere som allerede nå har gjennomført spillet og mener dette er en stor opplevelse. Jeg for min del ser virkelig frem til helgen skal starte, for da går nok en liten drøm i oppfyllelse - nemlig å cruise rundt i Paradise City og smadre så mye som mulig, mens adrenalinet pumper rått i kroppen - jeg gleder meg!

Er det noen av dere som har Burnout Paradise og hva synes dere? Hva ville du ha gitt spillet i karakter?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du har virkelig en alt for snill postmann

Våres slenger bare regninger i posten ...Også Abonnerer jeg på M

Nei men har tenkt til og kjøpe det! for det ser rått ut og smashe ting med en fet bil i en fet by
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
sytes det er et dritkult spill
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Jeg mener nå at Paradise ER det beste Burnout spillet. Har ikke alle, men har prøvd dem! .

Har spillet selv, og er stor fornøyd! Hvis jeg skulle gitt en karakter måtte det nok blitt enten 8/10 eller 9/10.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Skrev en kommentar på omtalen din Master_bandit. Etter denne omtalen din som forøvrig var meget god, så gleder jeg meg enda mer og nå er det kun 9 timer til jeg får spilt det. Etter det jeg har lest og sett, er forhåpningene veldig store og kommer selvsagt tilbake til mine opplevelser når jeg har fått spilt litt - må vel selv skrive en omtale av spillet

Et spørsmål jeg har før jeg starter, hvordan er området, er det stort?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Området har mer enn 400km med veier å kjøre på
  • 0
Er det noe jeg krever av et spill så er det at det er frihet..
Så Burnout er et spill jeg vurderer hardt..

Men viste du at Welcome to paradise er en sang av Green Day?
Trodde nesten at du har blitt punk rock fan..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spør du meg så syns jeg det er dårlig. Grunner, alt for mye åpne veier med en gang.. ikke noen linære race.. Alle race kan du velge veier selv... dette ødelegger hele spillet spør du meg, angrer på jeg kjøpte det... men ellers så er det bra...
Gaming Is Great!
  • 0
"Alle race kan du velge veier selv?"

Come on. Dette gjør jo spillet bra. All friheten du har gjør at spillet har en super levetid sammenlignet med andre spill.

Har brukt 70 timer på det nå og går ikke lei.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!